Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Det er veldig uvant å bry seg så mye om det man sier tilfelle det gjør at han backer helt. Jeg har tidligere sagt at jeg ønsker å bare kunne kjenne på det å være forelsket eller hva jeg er bare fordi det gjør at man føler seg mer levende. Det tar jeg tilbake nå, skulle egentlig på en måte ønske jeg aldri hadde møtt han fordi det er så utrolig slitsomt og jeg klarer ikke slappe av i julen, samtidig som at jeg ikke har blitt avvist, så det er teit å gå rundt slik jeg gjør! :closedeyes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Krisha:
Du må slappe av litt. Hvis du syns at det å være ''usikker'' faktisk plager deg så mye som du gir uttrykk for så spør han rett ut; du har lite å tape, i tilfelle han faktisk mener at dere begynner å bli seriøse og du går å ligger med noen andre. Gutter er ganske enkle når det gjelder slike ting, hvis dere skriver sms med hverandre nå over jula så vil jeg anbefale at du gjør som jeg fortalte deg og hinte frem at du har lyst til å være eksklusive, eller i det minste prøve å få frem hva han mener om det!

Lenke til kommentar

Jesus christ, jeg blir nesten stressa av å se hvor mye dere jenter overanalyserer og kompliserer alt med all tenkingen deres. Er ikke rart mange gutter sliter med å få seg kjæreste når dere kan sitte å tenke og analysere i flere timer etter at det bare såvidt kan se ut som om noe kanskje blir seriøst i fremtiden.

 

I mitt hode går det mer sånn her;

 

- Møter en pen jente

- Prøver meg

- Hvis vellykket, har sex og roter en periode

- Finner ut om vi har følelser for hverandre eller ikke

- Bli sammen, eller dropper det hvis omstendighetene ikke er riktige

 

The end.

 

Glad jeg er mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har egentlig alltid brukt å gå ganske lettvint for meg, men jeg er jo flink til å analysere ting også altså - jeg er da jente tross alt. Noen ganger er det vel så bra å spørre fyren som å sitte og synse selv - bedre faktisk. Har aldri vært redd for å gå for det jeg vil ha eller for å spørre om ting.

 

Glad jeg er kvinne ;) - det er faktisk slettes ikke verst. Dessuten får vi lov til å være gravide og føde også og selv om jeg vet at det høres sært ut for mange, så er det en unik opplevelse. Ikke bare derfor jeg liker å være kvinne altså. Jeg er rett og slett veldig fornøyd med kjønnet mitt - og nå babler jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er mann og overanalyserende. Heldigvis finnes det kvinner her i verden med bein i nesa. :)

Er vel lett å overanalysere uavhengig av kjønn tror jeg. Alle er vel usikre på noe av og til eller i den situasjonen at man holder på å bli sammen med noen og lurer på hva den andre føler. Er veldig forskjellig fra person til person. Finnes liksom ingen fasit heller.

 

Vi er jo her inne og synser alle sammen da ;)

Lenke til kommentar

og det går alltid bra? :p alt blir eventyr og flott etterpå?

 

Hehe, har det ikke sånn med alle :p Men han jeg holder på med nå, ja! Uff! Heldigvis sender han ganske mye meldinger, så da slipper jeg å føle at jeg maser for mye.. Eller jeg føler jeg maser for mye likevel, jeg burde slutte med det, burde.. Jeg vil ha eventyr nå jeg :love:

Lenke til kommentar

 

Hehe, har det ikke sånn med alle :p Men han jeg holder på med nå, ja! Uff! Heldigvis sender han ganske mye meldinger, så da slipper jeg å føle at jeg maser for mye.. Eller jeg føler jeg maser for mye likevel, jeg burde slutte med det, burde.. Jeg vil ha eventyr nå jeg :love:

nå har det seg sånn at for del er det egentlig avsluttet da, uten at jeg vil det, men det kan se ut som det ikke ble noe mellom oss to :p

Lenke til kommentar

Hmm, aner ikke, jeg er dårlig på sånt. Spørre om hun har en fin jul/eller hvordan det går, og om dere skal finne på "noe" en dag (har lært her at man skal si noe kontret, ikke bare noe).

Nja.. Det kan bli litt kleint.. Sist vi snakket spurte jeg henne om vi skulle finne på noe. Hun avslo meg, eller hun hadde ikke tid før noen dager seinere. (Hørt dette x antall ganger før) etter hun sendte den meldingen svarte jeg henne ikke så det har bare vært stille siden. Ca to uker..

 

Tenker mer på type "så vi er ferdig?"

Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...