Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke noe mer nei, har allerede dumpa han. Bra fyr, men ikke bra nok. Var bedre å være med han nye, enn han her. Ettersom jeg ikke holdt tilbake. For eks. når han jeg har holdt på med har sagt slike ting som "Jeg kan lære deg å stå på skateboard" gjentatte ganger, har jeg bare blitt helt stille.

Han nye ser ikke like bra ut, men det er ikke bare utseende som teller. Så er jeg ikke interessert i å bruke tiden min på noe, som jeg bare hadde kommet til å avslutte lenger ut uansett.

Føler meg douche som dumpet han natt til julaften, men nå er begge fri til å gjøre det vi vil framover. Vet selv at det er mye som skjer i romjula og til nyttår. Så slipper han å gå glipp av noe bra. Istedenfor å vente til han hadde kommet hjem igjen.

Du kommer nok ikke til å klare å gjette det uansett :O God jul ja!

Endret av Cakenommy
Lenke til kommentar

Sende på pm? :D

 

La meg gjette, du kan å stå snowboard?

 

Han virket jo så bra og du virket så interessert, kjipt det ble slik da. Kanskje like greit å ha fåttd et unna siden det var det du ville gjøre. Kan han bruke ferien på å komme seg ;)

Neinei, har ingenting med sport å gjøre.

 

Kan sende deg en PM senere ikveld. Gidder ikke å poste alt her.

 

Ting har ihvertfall ordnet seg for meg ganske greit nå. Nå skal jeg faktisk hoppe helhjertet inn i det! Kjenner nesten ikke meg selv igjen. Håper og tror at det ikke har noe med at alle andre er sentimentale rundt denne tiden, som smitter av på meg. Da mister jeg troen på meg selv. Ettersom jeg faktisk har prøvd å tatt meg sammen det siste året.

Lenke til kommentar

Her igjen, du har møtt på riktig fyr!

Indeed. Obs Obs! Det er ikke den nye fyren. :omg:

 

Så bortskjemt som jeg er trengte jeg en skikkelig oppvekker. Enkelte som ikke innser hva man har før man har "mistet" det. Noe jeg egentlig aldri gjorde. Bare trengte å føle ordentlig på det. Jeg har ikke gjort det lett for han å bli kjent med meg. Heldigvis mener han at det fortsatt er verdt strevet. Fyren fortjener en gullmedalje elns!

 

Bra jeg har selvinnsikt nok til å ta alt på min egen kappe, og ikke legge noe skyld på han. Han har jo ikke gjort noe galt uansett. Bare jeg som kan være en ordentlig idiot når det kommer til følelser.

Lenke til kommentar

Indeed. Obs Obs! Det er ikke den nye fyren. :omg:

 

Så bortskjemt som jeg er trengte jeg en skikkelig oppvekker. Enkelte som ikke innser hva man har før man har "mistet" det. Noe jeg egentlig aldri gjorde. Bare trengte å føle ordentlig på det. Jeg har ikke gjort det lett for han å bli kjent med meg. Heldigvis mener han at det fortsatt er verdt strevet. Fyren fortjener en gullmedalje elns!

 

Bra jeg har selvinnsikt nok til å ta alt på min egen kappe, og ikke legge noe skyld på han. Han har jo ikke gjort noe galt uansett. Bare jeg som kan være en ordentlig idiot når det kommer til følelser.

Du høres jo ut som hun jeg rømte fra. Prikk likt.

Lenke til kommentar

Du høres jo ut som hun jeg rømte fra. Prikk likt.

Hahaha! Tviliier. Har lest det du har skrevet om henne. Det er en forskjell på å trenge å føle på noe, og faktisk behandle noen som dritt. Noe jeg ikke har vært i nærheten av tidligere. Èn oppvekker er èn oppvekker. Hun dama du hadde "trengte" mange, og ble fortsatt ikke interessert. Enda en forskjell, jeg er faktisk interessert.

 

:tease:

Lenke til kommentar

Hahaha! Tviliier. Har lest det du har skrevet om henne. Det er en forskjell på å trenge å føle på noe, og faktisk behandle noen som dritt. Noe jeg ikke har vært i nærheten av tidligere. Èn oppvekker er èn oppvekker. Hun dama du hadde "trengte" mange, og ble fortsatt ikke interessert. Enda en forskjell, jeg er faktisk interessert.

 

:tease:

Ja okey. Du redder deg inn med selvinnsikten! You go girl. Hehe

Lenke til kommentar

*klippeklipp*

Noe så vanvittig herlig, har en venninne som nettopp gjorde noe lignende og heldigvis har de fleste gutter en tendens til å kunne glemme det "uheldige" og se framover når jentene tar kontakt igjen. Kanskje det føles enda bedre for deg nå som du er sikker på hva du har og hva du kan komme til å miste? :D

Lenke til kommentar

Føles ti ganger bedre nå. Tar det ikke for gitt lenger, noe jeg har gjort i noen år. Har begynt å sette mer pris på det jeg har. Bedre sent enn aldri. Liker at han var såppas ærlig, og satte meg litt på plass. Det var absolutt nødvendig, spesielt ettersom det er første gangen noen faktisk gjør det. På tide!

Følelser har aldri vært min sterke side. Så dette er ubehagelig, irriterende, morsomt og deilig alt på engang. :huh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...