Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er kjip da, Saft Suse :( Høres lurt ut å vente noen dager, og så se an hvordan det er da :)

 

Noen som har noen gode tips til å klare å nyte datingtiden? :) Jeg blir for usikker, redd for at han dater andre, tenker hva hvis tanker osv osv.. Hadde vært mye bedre om jeg klarte å nyte det jeg har nå, og heller ta sorgene når de kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant, jeg er nok for pysete til å ta det opp, men kan kanskje prøve å hinte en del når vi ses igjen etter jul. Jeg synes det er litt omvendt nå, har fri hele jula og juleforberedelsene er jeg ferdig med. Får prøve å finne på mye likevel, så jeg ikke rekker å gruble for mye. Problemet er at han surrer rundt i hodet mitt stort sett hele tiden :p

Lenke til kommentar

Sant, jeg er nok for pysete til å ta det opp, men kan kanskje prøve å hinte en del når vi ses igjen etter jul. Jeg synes det er litt omvendt nå, har fri hele jula og juleforberedelsene er jeg ferdig med. Får prøve å finne på mye likevel, så jeg ikke rekker å gruble for mye. Problemet er at han surrer rundt i hodet mitt stort sett hele tiden :p

Jeg tenker som så at det kanskje er greit å la ligge, også får man heller bruke julen på å grubel og ha det litt "fælt", i stedet for å skremme han bort så kan man la han savne deg litt? Skjønner jo kjempegodt at det ikke er lett da :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker som så at det kanskje er greit å la ligge, også får man heller bruke julen på å grubel og ha det litt "fælt", i stedet for å skremme han bort så kan man la han savne deg litt? Skjønner jo kjempegodt at det ikke er lett da :p

 

 

Det er ikke lett i det hele tatt og forstår godt at du tenker mye på ham. Prøv å gjøre sånt du ikke har tid til ellers, f.eks hobbyer om du har noen. Les ei bok, se en film. :)

 

Takk dere :) Skal nok både se masse filmer og finne ei bok å lese :) Får prøve å være ekstra flink til å møte venninner også, problemet er at jeg må prøve å ikke bable hull i hodet på dem om han, haha :p Jeg lar det ligge over jul i hvert fall, kanskje lenger også, for når vi er med hverandre har jeg det jo veldig, veldig bra :) Må ikke ødelegge det! :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Takk dere :) Skal nok både se masse filmer og finne ei bok å lese :) Får prøve å være ekstra flink til å møte venninner også, problemet er at jeg må prøve å ikke bable hull i hodet på dem om han, haha :p Jeg lar det ligge over jul i hvert fall, kanskje lenger også, for når vi er med hverandre har jeg det jo veldig, veldig bra :) Må ikke ødelegge det! :)

Men har du kontakt med han, og får du noen livstegn som gir deg troen på at det kan funke?

Lenke til kommentar

Flørter med ilden nå. Droppa hu som bor i nærheten, og flørter nå med ei fra fuckings Bergen. Lite interessert i avstandsforhold, så det her er dømt til kaos.

Såpass ja. Kan bli pes med avstandsforhold, men du har mer troen på henne enn hun som bor nær?

 

Hehe, de har kanskje blitt litt kortere og sjeldnere, men du har vel rett :) Tankene mine går i spinn, jah :p

Bra med livstegn da i alle fall. Kanskje han tror at du har mye på gang med jul og alt og ikke ønsker å mase på deg :)

Lenke til kommentar

Møtte han kompisen til fyren jeg drev på med litt for et par år siden på byen for et par dager siden. Virker mer som en fyr for meg. Mer interessert på å sjekke den fronten, enn det jeg har hatt gående til nå. Han inviterte meg med på UFC-date og en annen litt mer hemmelig en. Hehhem. Så blir interessant!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...