Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Gjest gjest... anonym takk

Heihei! er gutt på 13/ 14 år, blir 14 nå straks.

Det er en jente, som går på samme trinn som meg og samme klasse, før chattet vi ofte og sendte meldinger og spilte fotball sammen, men ble aldri sammen, tror dette har no å gjøre med at begge er utrolig sjenerte, lurt på hva må til for å ikke være så sjenert?

Hvergang jeg skal snakke med henne stopper jeg nesten helt opp.

 

takk på forhånd,jeg ønsker å være anonym.. fordi...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva må til for å ikke være så sjenert?

Hvergang jeg skal snakke med henne stopper jeg nesten helt opp.

8953130[/snapback]

 

Du må bare lære deg å snakke med jenter! Møt henne oftere, snakk om noe dere begge liker, så det bli en samtale ut av det! Flørt litt, øyekontakt osv! Øyekontakt hjelper ALTID! :thumbup:

 

Du må bare tvinge deg selv til å ikke være så redd for å snakke med henne.

Lat som om hun er en av kameratene dine kanskje? Er jo ikke vanskelig å snakke med en kamerat :)

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Hvis man bare får den man vil ha fysisk, burde man ta til takke med det? Selvom man vet at vedkommende mest sannsynlig aldri blir 'min'. Når man bare får så-så mye av en person, burde man vende seg til det, fordi det er det nærmeste man kommer?

8952546[/snapback]

 

Nei, så absolutt ikke. Jeg får helt fnatt av å se på jenter som lar seg tråkke på. Du er så mye bedre enn det der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nei, så absolutt ikke. Jeg får helt fnatt av å se på jenter som lar seg tråkke på. Du er så mye bedre enn det der!

8953361[/snapback]

Det føles nesten litt ut som man bare bør godta det. For da får jeg han på en eller annen måte, selvom det ikke er psykisk. Han gir meg i det minste noe, liksom. Selvom det blir feil å tenke sånn.

 

Vet ikke om dette er riktig sted; men hva skjedde med sexen i "Sex og samliv"?

8956598[/snapback]

Ser ut som de har delt det. "samliv og relasjoner" og "seksualitet".

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Aidskake: Vær så snill, ikke tenk sånn. Jeg blir sint når jeg hører om det! Slutt å sår deg selv mer enn nødvendig. Du kommer til å gå å håpe på at det bilr noe mer, og følelsene blir bare verre og verre.

 

Tro meg på dette, jeg vet hvordan det er. Jeg har sett det utallige ganger, og opplevd det selv. Gjør deg selv en tjeneste å gå. Det finnes så mange andre kjekke gutter der ute som sikkert dør etter å bli kjent med deg!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Jente_*

Jeg kommet i ordentlig kontakt med en jeg har gått på skole med hele livet mitt, og først nå i det siste har jeg virkelig blitt kjent med han. Skikkelig hyggelig fyr. Men den "sommerfugler i magen" følelsen mangler :ermm: Og det er synd, tror kanskje det kan ha noe med at jeg fortsatt tenker på han forrige jeg hadde noe på gang med, og at jeg muligens skulle ønske det skjedde mer med han, noe det ikke gjorde da, ettersom vi fant ut at vi kanskje ikke passet sammen..

 

So, I have a question. Kan den følelsen av forelskelse komme etterhvert? Som jeg blir mer og mer kjent med fyren.. Eller er det egentlig en dead end?

 

Jeg vil gi han her en sjanse, ettersom han viser interesse, og jeg vil vise, og prøver..Men samtidig vil jeg ikke "utnytte" han, som en slags "rebound" gutt..

Lenke til kommentar
So, I have a question. Kan den følelsen av forelskelse komme etterhvert? Som jeg blir mer og mer kjent med fyren.. Eller er det egentlig en dead end?

 

Jeg vil gi han her en sjanse, ettersom han viser interesse, og jeg vil vise, og prøver..Men samtidig vil jeg ikke "utnytte" han, som en slags "rebound" gutt..

8959358[/snapback]

Jeg mener at den kan komme ja..

Det er ofte du må kjenne personen ordentlig for å bli forelsket :)

Lenke til kommentar

Jeg er forelsket.

Hun får meg til å føle ting jeg ALDRI ALDRI trodde jeg skulle føle igjen.

Jeg trodde at jeg hadde blitt for voksen til den altoverskyggende forelskelsen, Den er jo ikk logisk i det hele tatt. Men likevel så har jeg nå falt. og jeg har falt hardt. Hun fikk meg til å se verden som et sted å leve og ikke bare et sted å overleve. Jeg ser farger igjen etter å i flere år ha sett verden i svart/grått og hvitt.

Det føles som om jeg har våknet fra en lang drøm som har vart de siste årene.

 

HerreGUD så godt det er å være forelsket! :love:

Lenke til kommentar
Vet ikke om dette er riktig sted; men hva skjedde med sexen i "Sex og samliv"?

 

Det er mange som synes det var feil å poste ting som angår relasjoner venner/familie i en del av forumet som også omhandler sex. Ved å dele opp den delen av forumet i delene Samliv og relasjoner og Seksualitet blir det lettere for folk å poste om andre problemstillinger enn om kjæreste/samboer/giftemål i riktig del av forumet.

 

Det føles nesten litt ut som man bare bør godta det. For da får jeg han på en eller annen måte, selvom det ikke er psykisk. Han gir meg i det minste noe, liksom. Selvom det blir feil å tenke sånn.

 

ser du for deg at du får et langt og lykkelig samliv med denne fyren hvis du tenker slik?

 

Jeg mener at den kan komme ja..

Det er ofte du må kjenne personen ordentlig for å bli forelsket :)

 

på sikt tror jeg det er bedre å bli skikkelig kjent før en setter igang me diverse aktiviteter.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Aidskake: Vær så snill, ikke tenk sånn. Jeg blir sint når jeg hører om det! Slutt å sår deg selv mer enn nødvendig. Du kommer til å gå å håpe på at det bilr noe mer, og følelsene blir bare verre og verre.

 

Tro meg på dette, jeg vet hvordan det er. Jeg har sett det utallige ganger, og opplevd det selv. Gjør deg selv en tjeneste å gå. Det finnes så mange andre kjekke gutter der ute som sikkert dør etter å bli kjent med deg!

8957663[/snapback]

Jeg vet du har rett. Jeg vet alle har helt rett. Det er i grunn skikkelig slitsomt å ha det sånn. Jeg hører i blant ikke fra han på mange dager, før det tikker inn en melding om at han vil treffe meg. Da får jeg all verdens oppmerksomhet, kos og klems, 'søta'. Han leier meg, kysser meg intenst i butikk-køen.

Men så er det hade, og da hører jeg ingenting. Han utnytter meg jo ikke, for jeg er jo klar over at han ikke vil binde seg. Men så lenge man alltid går og håper på det, så tar det litt energi.

Vet jeg burde droppe det helt.

 

ser du for deg at du får et langt og lykkelig samliv med denne fyren hvis du tenker slik?

8960512[/snapback]

Nei. :hm:

Lenke til kommentar
Jeg vet du har rett. Jeg vet alle har helt rett. Det er i grunn skikkelig slitsomt å ha det sånn. Jeg hører i blant ikke fra han på mange dager, før det tikker inn en melding om at han vil treffe meg. Da får jeg all verdens oppmerksomhet, kos og klems, 'søta'. Han leier meg, kysser meg intenst i butikk-køen.

Men så er det hade, og da hører jeg ingenting. Han utnytter meg jo ikke, for jeg er jo klar over at han ikke vil binde seg. Men så lenge man alltid går og håper på det, så tar det litt energi.

Vet jeg burde droppe det helt.

 

det er noe som heter "kjærlighet gjør blind" og på meg virker det som du er aldri så blind.

 

jeg tillater meg å sittere noe espen Pai skrev i Den store kjærlighetstråden v2:

 

Du er fantastisk... Du burde absolut være deg selv ovenfor han... om han i verste fall faktisk ikke liker deg for den du egentlig er, så er det hans tap...

Lenke til kommentar
La nå jenta få litt kos om hun vil da, ikke alt trenger å være grunnlag for et seriøst forhold.

8965233[/snapback]

Hvis hun liker han så godt at du kunne tenkt seg noe mer. Kan det være å gjøre vondt verre med å la han utnytte henne på den måten..

Lenke til kommentar
Jeg er forelsket.

Hun får meg til å føle ting jeg ALDRI ALDRI trodde jeg skulle føle igjen.

Jeg trodde at jeg hadde blitt for voksen til den altoverskyggende forelskelsen, Den er jo ikk logisk i det hele tatt. Men likevel så har jeg nå falt. og jeg har falt hardt. Hun fikk meg til å se verden som et sted å leve og ikke bare et sted å overleve. Jeg ser farger igjen etter å i flere år ha sett verden i svart/grått og hvitt.

Det føles som om jeg har våknet fra en lang drøm som har vart de siste årene.

 

HerreGUD  så godt det er å være forelsket! :love:

8959814[/snapback]

Har det nøyaktig likt nå, har vært 5 dager på tennisleir med kjæresten :D Digger å bare se hu og føle hu ass :love: Omg :w00t:

Lenke til kommentar
Hmmm, har falt pladask for ei som er ett år mindre enn meg men lurer på hvordan/når og til hva jeg skal be henne ut på? føler meg ganske grønn på dette området. Kjenner henne ikke så veldig godt men hun er så pen :love:

 

 

PS: Er 14

8972141[/snapback]

 

Er du ett år eldre enn ho så blir det selvfølgelig lettere. Og du må tenke at ho selvfølgelig vil like deg pga det. Selvtillit er en stor der av hvordan ho ser på deg.

Det du f.eks. kan gjøre (hvis ho ikke allerede kjenner mange i ditt klassetrinn) er å få ho med så se film med vennene dine. Da får du en ekstra bonus fordi ho får nye venner på grunn av deg. På skolen så går du bort til henne med vennene dine osv. Hvis det gjøres riktig så er det viktig (rim :!: ) på din alder.

Bare en liten del av hva du kan utnytte av å være eldre. :)

 

Det jeg har erfart er at de også kan bli litt redde for å være med deg alene i starten siden du er "stor og skummel", noe som ikke hadde skjedd med noen på din egen alder. Så å se film med ho og noen andre først sånn at ho blir mer kjent og komfortabel når ho er med deg er lurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...