Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bor i Ski selv, men kommer igrunn ikke på hva du kan kjøpe på dette fantastiske senteret vi har her.

 

Er det kun tennis som er interessene hennes?

 

*tenke*

8906787[/snapback]

Veit jo hvem du er da :p Hehe, jeg mente bare at tilbudet er der, vi har nok av butikker i nærområdet for innkjøp av ting liksom.

 

 

Vel vi deler jo tennis som interesse, musikk (Begge liker Metallica, Dream Theater veldig godt) eller så er det så mye annet man kan dele da? :p Tja ...

 

Ellers så var vel et fotoalbum et ganske bra forslag av C-maister.

Lenke til kommentar
Veit jo hvem du er da :p Hehe, jeg mente bare at tilbudet er der, vi har nok av butikker i nærområdet for innkjøp av ting liksom.

 

 

Vel vi deler jo tennis som interesse, musikk (Begge liker Metallica, Dream Theater veldig godt) eller så er det så mye annet man kan dele da? :p Tja ...

 

Ellers så var vel et fotoalbum et ganske bra forslag av C-maister.

8906802[/snapback]

 

Hæææ, har du møtt meg eller noe? :blink: En cd blir vel kanskje litt upersonlig vil jeg tro.

 

Hva med noe sånt?

Lenke til kommentar
Veit jo hvem du er da :p Hehe, jeg mente bare at tilbudet er der, vi har nok av butikker i nærområdet for innkjøp av ting liksom.

 

 

Vel vi deler jo tennis som interesse, musikk (Begge liker Metallica, Dream Theater veldig godt) eller så er det så mye annet man kan dele da? :p Tja ...

 

Ellers så var vel et fotoalbum et ganske bra forslag av C-maister.

8906802[/snapback]

 

Hæææ, har du møtt meg eller noe? :blink: En cd blir vel kanskje litt upersonlig vil jeg tro.

 

Hva med noe sånt?

8906836[/snapback]

Du er en venn av broren til en kamerat av meg :!: Torstein - Matias - Niklas, see? :) Du så meg på TG, og jeg så deg.

Fy faen det har jeg ikke tenkt på engang, fordi hu har ikke biletter til DT, men jeg og alle kamerata har fått tak i det. Dessuten skal vi jo på Metallica konsert sammen også :D Bra forslag hvertfall!

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Du kan jo gå på en gullsmed å finne et smykke, ring , øredobber, armbånd eller parfyme .

 

Gi faen i hva det koster, det er til dama :)

 

Jeg har faktisk kjøpt alt det nevnte over til eksen min, til bursdag , jul og uten grunn :)

8907156[/snapback]

Såpass ja, men hu må liksom like det da, så det er jo veldig risky og dyrt. :/

Og det blir litt for uorginalt syntes jeg egentlig til bursdag :p Til hverdags overraskelse er det jo uber! :w00t:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Hehe, finner du noe du liker er jeg ganske sikker på at hun også liker det ++ du får masse hjelp i butikken, og kan hjelpe å ta med en kamerat eller veninne ;)

8907211[/snapback]

Det ville vært en stor flause hvis hu hadde hatet det jeg skal kjøpe til henne, boys & girls har jo som oftest ikke helt lik smak på smykker og slikt heller :p Men jeg kan tenke litt på den ...

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Ok, det om at vi gutter skal ta initiativet hele tiden, er det sant? Jeg er forelsket i en av mine beste veninner, og hun vet det, men vi er bare bestevenner (ting kommer i veien). Nå har jeg sommerferie, og kom hjem fra studiestedet, og hun bor her i hjemmebyen min. Den første uka tok jeg alltid initiativet til å treffes og finne på noe sammen, selv det å gi henne en klem. Så var det to dager hvor jeg hadde lite tid og hun fikk ikke den vanlige dose av oppmerksomheten. Neste gang jeg sendte henne melding, sa hun at jeg oppførte meg rart, og at hun ikke ville finne på noe med meg. Hun ville finne ut hva som plager henne, men ikke før etter eksamener (3e VGS). Nå er hun ferdig med eksamener, men fremdeles ingenting :( (jeg sa hun skal ta kontakt med meg når hun føler hun er klar). Har jeg gjort noe feil i denne situasjonen? Er det min skyld at det ble slik?

8902545[/snapback]

 

ser ikkje helt kva du kan ha gjort gale. er ho interessert i deg på samme måte da? er det kun vennskaplige ting du har foreslått eller er det date etc du har prøvd? du får ta en prat med ho da, ikkje SMS, men en samtale. så får ho fortelle kva ho vil.

8902744[/snapback]

Det er bare vennetingene jeg har foreslått, og jeg vet ikke helt hvilke følelser hun har for meg. Men jeg gikk til henne på jobb i dag for å snakke og gjett hva hun sa: Hun smilte mye med en gang jeg kom og når jeg spurte hvorfor hun ble sur sa hun at hun ikke vet, og hun ville at jeg skulle bare glemme hele greia og at hun ville at vi skulle være venner som før. Etter at vi ikke snakket sammen på ei uke. Jeg er så forvirret. Og vi ble enige om å snakke sammen om hvilke følelser vi har for hverandre for en stund siden, men jeg tør ikke.

Lenke til kommentar

8902545[/snapback]

 

 

8902744[/snapback]

Det er bare vennetingene jeg har foreslått, og jeg vet ikke helt hvilke følelser hun har for meg. Men jeg gikk til henne på jobb i dag for å snakke og gjett hva hun sa: Hun smilte mye med en gang jeg kom og når jeg spurte hvorfor hun ble sur sa hun at hun ikke vet, og hun ville at jeg skulle bare glemme hele greia og at hun ville at vi skulle være venner som før. Etter at vi ikke snakket sammen på ei uke. Jeg er så forvirret. Og vi ble enige om å snakke sammen om hvilke følelser vi har for hverandre for en stund siden, men jeg tør ikke.

8909413[/snapback]

 

virker som at ho har noke i hode som ho tenker på. kan vere at ho er usikker på kva du vil, og kva ho vil ?

Lenke til kommentar
Ååå, du kunne ha laget et album, Med bilder av dere..

8906755[/snapback]

 

Jeg må innrømme at jeg ikke ser hvordan et album av et 14 dager gammelt forhold skal slå ann... Hvis de hadde vært sammen en stund er det en fantastisk fin gave å gi, men etter 14 dager?

 

Uansett: Hva med å rett og slett ta henne med på middag? Kanskje en bukett eller noe sånn... Vet ikke, kanskje hun vil sette mer pris på det enn et smykke siden dere sikkert enda er i den nyforelska fasen? Jeg ser i allefall for meg at en fin middag ute, alene (eller hjemme for den slags skyld) med personen du er forelska i vil funke bra.

 

Just my two cent's:-)

Lenke til kommentar

sitter om dagane å prøver å skjønne kvifor eg blir lei kver gang i mine forhold. prøver å sjå likheten mellom kvert forhold.

 

det begynner alltid veldig bra, første mnd eller to, så begynner eg å legge merke til at den andre seier at eg er alt for bra for den og sånt som det der. blir så lei personer som er usikker på seg sjøl, veit aldri kva en vil, tar aldri initiativ. og når eg har gjort den andre veldig glad, og fått seg til å føle seg bra og sånt i begynnelsen, så dabber det av. da kjem usikkerheten fram, sutring og bla bla bla. og når eg i tillegg har problem med å såre folk, så blir det lettere å berre prøve litt til, som eg og dama har gjort no i en mnd ca. eg har vel egentlig skjønt at eg må gjere det slutt, men det går likevel ikkje opp for meg.

 

er det dumt å fortelle det at dårlig sjølvtillit er slitsomt etc? har ikkje lyst å bryte ho meir ned enn nødvendig når eg får aha opplevelsen om at det her ikkje funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...