Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kan du jo faktisk være helt ærlig på en SMS f.eks. Si at du liker henne og spør hu om hun vil finne på noe?

8900851[/snapback]

Yes, send en melding over SMS som viser at du har "no guts at all", si at du liker henne (noe som hun helt klart vil antyde at han er håpløst betatt av henne) og spørre om hun ville finne på noe ("Jeg gjør det du vil").

Hun trenger dermed ikke å vinne noe lenger, siden alt er allerede vunnet og BrightSide vil bli "kjedelig" i hennes øyne.

 

BrightSide: Finn ut noe du skal gjøre uansett (bowle med noen kompiser eller noe lignende) og spør impulsivt om hun vil være med. Dermed drar du henne inn i din verden og du lar ikke henne få "makta over deg".

Lenke til kommentar
Da kan du jo faktisk være helt ærlig på en SMS f.eks. Si at du liker henne og spør hu om hun vil finne på noe?

8900851[/snapback]

Yes, send en melding over SMS som viser at du har "no guts at all", si at du liker henne (noe som hun helt klart vil antyde at han er håpløst betatt av henne) og spørre om hun ville finne på noe ("Jeg gjør det du vil").

Hun trenger dermed ikke å vinne noe lenger, siden alt er allerede vunnet og BrightSide vil bli "kjedelig" i hennes øyne.

 

8901110[/snapback]

Tror ikke alle jenter tenker at han er håpløst betatt av henne fordi han sier via en SMS at han liker henne. Er vel bedre å hinte til det ja, men det betyr absolutt ikke at han er håpløst betatt av henne fordi han ikke tar det face-to-face, det kan bety at han bare er nervøs for sånt f.eks! Ja da tenker jeg faktisk på meg selv også, hehe. Var sånn jeg fikk min første ordentlige kjæreste for litt siden, jeg sa det over MSN da.

Spurte sånn: "Hehe, dette er kanskje et litt merkelig spørsmål, men liker du meg? :innocent: ". Hu svarte da: "Hehe, ja gjør det :blush: ". Også, ja, ble vi jo såklart kjærester etter mye greier :p

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Da kan du jo faktisk være helt ærlig på en SMS f.eks. Si at du liker henne og spør hu om hun vil finne på noe?

8900851[/snapback]

*snip*

8901110[/snapback]

Nydelig måte å se på det ;)

Ved å spørre på den måten blir også stresset på min side minsket betydelig. [Er trollbunden av utsende hennes :whistle: ]

8901190[/snapback]

Nettopp. Jeg slet noe helt sinnsykt å snakke med kjæresten min til vanlig (Vi går på tennis begge to så så hverandre rundt 2 ganger i uken før). Jeg klarte som regel ikke å få fram noe annet enn et hei før vi ble sammen, også ble jeg ganske sur hver gang fordi jeg ikke fikk fram noe annet. Nervevrak var jeg. Forhåpentligvis er du ikke som jeg var, men hvis du er sånn, så er det en UTROLIG lettelse å si det interaktivt.

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Er du for nervøs til å snakke med en jente, så vil jenta merke dette og du vil mest sannsynlig ikke være "mann" nok for henne. Hvis dette er tilfelle så råder jeg deg til å lese igjennom tråden min "Den store selvtillitstråden" som ligger under Helse. Den kan hjelpe dere en del der.

 

Hvis omstendighetene er riktige kan det hende jeg prøver meg på en sånn. Men ikke nå, venter til jeg har vært med henne litt [en del] mer.  :)

 

BadBeer: Har ikke et problem å snakke med henne, jeg må bare ha en meningsfull samtale før jeg spør om nummeret hennes f. eks. Så det er det å ha noe å snakke om ;)

8901238[/snapback]

For all del, ikke vent. Da kan alt bli allerede mer ødelagt enn det allerede er.

Men ikke si at du liker henne over MSN. Ikke hver uorginal. Hver en mystisk person som tar henne med på mye unormalt og som det er artig å være sammen med. Da vil det mest sannsynlig bare falle naturlig etterhvert, og du vil forstå på kroppsspråket og tonefallet hennes at det er på tide å kysse henne.

 

Et tips jeg kan forresten gi deg. Hvis dere sitter å snakker sammen og hodene deres er nærme hverandre, men ikke for nærme til å gå inn for et kyss; kikk sagte fra venstre øye til høyre øye for så å se den på munnen hennes.

Hun vil forstå i underbevistheten at du vil kysse henne, mens hun mest sannsynlig ikke vil forstå det i bevistheten (hvis hun ikke er en djevel på å lese kroppsspråk). Deretter vil underbevistheten hennes sende opp innpulser som får henne til å tenke rundt på kyssing og deg. Det vil dermed gjøre det enklere for deg å kysse henne.

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar
For all del, ikke vent. Da kan alt bli allerede mer ødelagt enn det allerede er.

Men ikke si at du liker henne over MSN. Ikke hver uorginal.

8901316[/snapback]

Vel det er vel sikkert ganske mange som prøver å ikke være "uorginale" og IKKE ta det over MSN, så tror faktisk ikke det er så veldig uorginalt. Men for all del, klarer du å ta det i ze real world så er det jo mere romantisk ;) Er du heldig så kan det første kysset skje rett etter du spør, hvis hun sier ja :)

 

 

Forresten spør jeg i samma post om dette:

Er det sånn at så og si alle jenter hater gutter som viser at de er forelsket i dem og såvidt tør å snakke med dem? Har jo hørt flere tilfeller hvor jenter liker at noen er litt skjenerte o.s.v.

Skal de liksom alltid ha gutter som er superselvsikkre som kan ta intitiativet til alt?

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar
Vel det er vel sikkert ganske mange som prøver å ikke være "uorginale" og IKKE ta det over MSN, så tror faktisk ikke det er så veldig uorginalt. Men for all del, klarer du å ta det i ze real world så er det jo mere romantisk ;) Er du heldig så kan det første kysset skje rett etter du spør, hvis hun sier ja  :)

8901353[/snapback]

Det er uorginalt! Jeg kan love deg på tro og ære at resultatene vil bli ufattelig mye bedre hvis du tar det face to face!

 

Skal de liksom alltid ha gutter som er superselvsikkre som kan ta intitiativet til alt?

8901353[/snapback]

De fleste jentene vil at vi skal ta intitiativet til alt, ja. Dette ligger faktisk i naturen til jentene. Vi menn har vært de "tøffe" som har beskyttet dem og barnene fra diverse farer. De plukket ut en mann som kunne gjøre dette for dem.

Nå har vi vokst, og det er ingen spesielle farer der vi kan beskytte dem mer enn de kan selv. Allikevel ligger det lille instinktet igjen fortsatt, nå med å ha selvtillit og tørre å gjøre det du vil.

Plukker du jenta ut og tar intitiativet til det meste så tror jeg faktisk det er et pluss, selv om det er ufattelig irriterende.

Lenke til kommentar

Ok, det om at vi gutter skal ta initiativet hele tiden, er det sant? Jeg er forelsket i en av mine beste veninner, og hun vet det, men vi er bare bestevenner (ting kommer i veien). Nå har jeg sommerferie, og kom hjem fra studiestedet, og hun bor her i hjemmebyen min. Den første uka tok jeg alltid initiativet til å treffes og finne på noe sammen, selv det å gi henne en klem. Så var det to dager hvor jeg hadde lite tid og hun fikk ikke den vanlige dose av oppmerksomheten. Neste gang jeg sendte henne melding, sa hun at jeg oppførte meg rart, og at hun ikke ville finne på noe med meg. Hun ville finne ut hva som plager henne, men ikke før etter eksamener (3e VGS). Nå er hun ferdig med eksamener, men fremdeles ingenting :( (jeg sa hun skal ta kontakt med meg når hun føler hun er klar). Har jeg gjort noe feil i denne situasjonen? Er det min skyld at det ble slik?

Lenke til kommentar

Jess da, endelig har jeg funnet den perfekte gaven til tøsa som har bursdag snart. Gavekort på et kjempefint (visstnok) spa som tilbyr massasje og forskjellige behandlinger. Det ligger rett ved hytta så jeg tenkte å lure henne med på tur og overraske litt. wink.gif Vad tycks?

8902617[/snapback]

 

Spa vil eg tru gjer susen. var ikkje dumt det. god plan!

Ok, det om at vi gutter skal ta initiativet hele tiden, er det sant? Jeg er forelsket i en av mine beste veninner, og hun vet det, men vi er bare bestevenner (ting kommer i veien). Nå har jeg sommerferie, og kom hjem fra studiestedet, og hun bor her i hjemmebyen min. Den første uka tok jeg alltid initiativet til å treffes og finne på noe sammen, selv det å gi henne en klem. Så var det to dager hvor jeg hadde lite tid og hun fikk ikke den vanlige dose av oppmerksomheten. Neste gang jeg sendte henne melding, sa hun at jeg oppførte meg rart, og at hun ikke ville finne på noe med meg. Hun ville finne ut hva som plager henne, men ikke før etter eksamener (3e VGS). Nå er hun ferdig med eksamener, men fremdeles ingenting sad.gif (jeg sa hun skal ta kontakt med meg når hun føler hun er klar). Har jeg gjort noe feil i denne situasjonen? Er det min skyld at det ble slik?

8902545[/snapback]

 

ser ikkje helt kva du kan ha gjort gale. er ho interessert i deg på samme måte da? er det kun vennskaplige ting du har foreslått eller er det date etc du har prøvd? du får ta en prat med ho da, ikkje SMS, men en samtale. så får ho fortelle kva ho vil.

 

Edit: dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Når vi er inne på gaver. Jenta mi har bursdag den 29ende og vi ble sammen den 15ende. Vi er da på en tenniscamp sammen og jeg tenkte jeg skulle overraske henne klokka 24 ved å gi henne et kyss og overrekke en gave. Men jeg sliter med å finne ut hva jeg skal kjøpe! Noen forslag? Vil helst at det skal være noe søtt, gjerne som man kan kjøpe på et senter eller noe slikt. Må kjøpe det innen 2 dager. Jeg bor i Ski så har jo Ski Storsenter med 130 butikker her da ;) Forslag folkens, forslag!

 

 

EDIT: Og det burde vel egentlig ikke koste mye mere enn 300-400 spenn tror jeg. Aner ikke hva som er vanlig å bruke på kjærester egentlig :ph34r:

Endret av BadBeer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...