Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Ja, jeg tror det er viktig å kunne gjøre ting hver for seg, ha hver sin aktivitet og litt forskjellige venner. Hvertfall kommer jeg til å prøve å gjøre litt for meg selv her, f. eks gå på trening med hunden :) (det har uansett ikke Marius noen interesse av, etter hva jeg har forstått :p )

 

Ellers dro mamma i dag. Det var forferdelig trist og jeg går rundt og smågriner litt av og til enda :( er vant til å ha henne der hele tiden, ikke 67 mil unna. Jeg håper det går bra. Badet ble finere hvertfall, med nytt forheng, bøtte og matte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der var du jo min kjære kjærlighetstråd!

 

Nå er det kun 2 uker igjen til den store dagen. T-Solberg er ute et sted, mest sannsynlig drita full, i en rosa kjole, svart lang parykk og med en kopp gipset fast til hånden. Jeg sitter derimot her, og babler for meg selv inv_biggrin.gif

Er det for tidlig å flytte sammen med typen når jeg bare er 18? Vi har vært sammen i snart 2 år, og stort sett går det bra. Krangler litt som alle par gjør seff, men aldri noe stort. Det er første gang begge to flytter og bare det er jo vanskelig. Er det en fordel eller ulempe å da flytte rett sammen med typen? Virker liksom litt tåpelig om hver av oss skal bo aleine i vær sin lille hybel når vi stortsett er sammen hele dagen uansett. Har fått tilbakemeldinger på dette som er både posetive og negative, så er begynt å bli litt usikker. Hva mener dere?

8928336[/snapback]

 

Det er en stor ulempe å flytte rett hjemmefra og sammen. Prøv å bo alene først, det kan være utslagsgivende for forholdet!

 

Edit: dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

:cry:

 

 

Nå fikk jeg høre at hun jeg holder på med har sagt at hun syns det blir for mye aldersforskjell! :( Vi var på fest igår, ikke alt for fulle noen av oss, begge husker hva som skjedde!

 

Vi rota litt, kyssa, klina og sånn..Ingen av oss brydde seg om det!!

 

Hun er 17, og jeg er 15!

 

Men, nå vil jeg tro det er slutt :wallbash::cry:

Endret av Holten
Lenke til kommentar
visst du tar all roting seriøst fra du er 15 år, så har du en dyster skjebne i møte. loosen up. have fun. roting er morro det, så lenge ølbrillene ikkje er komt på og en blir mobba dagen etterpå ;)

8937028[/snapback]

 

Det var ikke one-night-stand hvis det er det du tror!

Vi har hatt god kontakt i mange uker før, sms, msn, telefon!

 

Så det er ikke sånn som du tror.

Men, nå er det slutt! Snakka med henne nå. :cry:

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Kjempekos dag i går. :D

8934082[/snapback]

 

jeg må faktisk si jeg er mektig imponert... du så ut som en klovn som vanlig, men hun hadde litt wow faktor over seg :thumbup:

8937136[/snapback]

 

Jeg? Klovn!? :blink:

 

Men ja, hun er skikkelig kos :)

 

Haha.  :!:  Ja, Chris. Hun jenta var utrooolig søt. Syntes du skal fortelle mer om hva dere gjorde, hva som skjedde osv. =)

8937309[/snapback]

 

Vel, jeg møtte hun på Aker Brygge og begge var temmelig sultne. Så gikk på Peppes og var der i 2,5 time eller noe. Fikk jo besøk av dere. Hun synes Ida virket koselig ut, og Espen var litt rar og morsom :!:

Etter dere dro ble det litt mer "intimt" ved at vi bare satt/halvveis lå der med meg holdende rundt henne :)

Så gikk vi bare litt rundt i byen, blandt annet i regnet.

Nå er hun i Hellas :(

Lenke til kommentar
Det var ikke one-night-stand hvis det er det du tror!

Vi har hatt god kontakt i mange uker før, sms, msn, telefon!

 

Så det er ikke sånn som du tror.

Men, nå er det slutt! Snakka med henne nå.  :cry:

8937199[/snapback]

Det er nok litt stor aldersforskjell på deg 15 og hun 17.

Skjønner godt at hun syns det er litt feil.

Dere er på to helt forskjellige steder i livet.

 

Finn deg noe på din egen alder og slå deg løs :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er nok litt stor aldersforskjell på deg 15 og hun 17.

Skjønner godt at hun syns det er litt feil.

Dere er på to helt forskjellige steder i livet.

 

Finn deg noe på din egen alder og slå deg løs  :thumbup:

8938076[/snapback]

 

Første gangen gjorde jeg det slutt. For jeg følte at det ble feil. Men da, sa hun at hun ikke brydde seg om alderforskjellen!

 

-Så ble vi enige om å bli bedre kjent osv. Nå er det jeg som ikke bryr meg om alderen, men hun gjør det! :dontgetit: Altså akkurat som denne smileyen heter " Dontgetit" :dontgetit: )

Endret av Holten
Lenke til kommentar
Første gangen gjorde jeg det slutt. For jeg følte at det ble feil. Men da, sa hun at hun ikke brydde seg om alderforskjellen!

 

-Så ble vi enige om å bli bedre kjent osv. Nå er det jeg som ikke bryr meg om alderen, men hun gjør det!  :dontgetit: Altså akkurat som denne smileyen heter " Dontgetit"  :dontgetit:  )

8938123[/snapback]

Hehe.. nei vi jenter er ikke mye logiske.

Spes ikke jenter i den alderen.. men men :p

Lenke til kommentar
Hehe.. nei vi jenter er ikke mye logiske.

Spes ikke jenter i den alderen.. men men :p

8938127[/snapback]

 

Nei, jeg skjønner INGENTING! Er litt frustrert her jeg sitter :(

Nå fikk jeg vite at hun skal flytte, august på skole. Så da er det over og ut!

 

Takk og farvell j*vla kjærlighets liv.

 

Altid greier jeg å rote det til, uansett!! :nei:

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Fikk vite at Dama mi har vært Catwalk model for B-Real eller noe sånt men jeg føler meg på en måte sint,sjalu,glad,trist samtidig.

 

Men til det virkelige problemet.

Vi var på klassetur med båt og en jente® var sjøsyke,trøtte og kalde så jeg varmet dem men mange fikk inntrykket av at var jeg utrolig klåfingret, så jeg lurer på om dette er noe jeg burde fortelle dama? Før noen andre? Føler meg skikkelig råtten, men gjort er gjort.

Jeg begynner og tvile men med en gang jeg snakker med henne er jeg sikker men med en gang jeg går ut blir jeg usikker.

Edit: shit ( r ) ble til ®

Endret av x-nobbit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...