Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Hvis det er slik 99% av jentene du møter er, vil jeg driste meg til å påstå at du henger i litt feil miljø. Det betyr ikke at du skal begynne å henge på LAN hver helg, men prøv å bryt ut av dine vante kretser, så skal du se du kanskje finner noen litt mer interessante jenter.

Hah, skal ikke nekte for at dersom jeg skal finne ei som faktisk er interessert i data og TV-serier og alt slik så må jeg leite litt på andre steder, men akkurat her jeg bor er det ikke akkurat verdens letteste sak. De fleste jentene på min alder kjenner jeg godt og alle yngre er skikkelig fjortisser og alle eldre flytter ut utrolig fort. Satser på at det går bedre når jeg flytter ut neste år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvelden i kveld er planlagt med Mount and Blade, smågodt og Being Human etter fortært Pasta Carbonara. Mulig jeg drar frem xboxen og banker typen i Tekken. Bare synd han er så utrolig dårlig taper. :p

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Japp, det hjelper å skifte miljø. I verste fall går det an å snuse litt på det store internettet, men jeg vet ikke om det er helt your cup of tea. :wee:

Tja, jeg tviler ikke på at nettdating/sjekking ikke funker, har hørt mange som har hatt flaks og faktisk fått det til å klaffe, men personlig så blir det så cheesy at jeg nesten blir litt skremt av tanken :p

Skrevet

Kjæresten overrasket med to billetter til Fredrikshavn (ikke verdens navle, men ikke derfor man tar turen) med lugar i comfortklassen. Mat og drikke på hele turen inkludert. Dette blir kos! :love:

Skrevet
Det er en grunn til at 80% av vennene mine er gutter. Og ca. femten av de resterende tjue prosentene er lesber.

Hahaha, touché!

Æsj, valentines day. Flaks for meg at kjærsten min har bursdag akkurat den datoen, så slipper jeg å føle presset til å måtte gjøre noe hyggelig fordi "man må".

Skrevet

Valentindagen er oppskrytt, egentlig. Er ikke spesielt glad i slike overamerikanske tradisjoner jeg overhodet ikke har noe forhold til i utgangspunktet. Synes ikke man trenger en egen dag eller unnskyldning for å være romantisk, det kan man være uansett dag. ;)

Skrevet (endret)

I USA tar jo folk selvmord fordi de ikke har noen å tilbringe valentines med. Det er SÅ viktig. Her er det mere "jaja, bare en vanlig dag men jeg kan jo ta med dama på middag".

Endret av Bytex
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Valentindagen er oppskrytt, egentlig. Er ikke spesielt glad i slike overamerikanske tradisjoner jeg overhodet ikke har noe forhold til i utgangspunktet. Synes ikke man trenger en egen dag eller unnskyldning for å være romantisk, det kan man være uansett dag. ;)

E9.

Skrevet

Joda, men samtidig er det jogreit å få et spark i baken for mange sikkert. Mange som veldig sjeldent gjør noe romantisk. Når det r sagt skal ihvertfall ikke vi ut på søndag. Sitte å se på alle andre folk som motvillig har trykket seg ut fordi "i dag skal vi være blide og nyforelskede igjen" Småpinlig.

Nei, da er det bedre å komme hjem med en blomst en dag du føler for det. Blomster i potter slår buketter i mine øyne fordi buketter er kjedelige og bare dør. Nå gjør jo forsåvidt potteplantene det samme her i huset, men det er en annen sak. :p

Skrevet (endret)

Har pratet med den jenta som likte meg og hun sa det var helt greit.

Men ikke så lenge siden (10 min), spurte hun jeg likte om hvem jeg likte, og ville ikke svare, men en venn av meg sa at jeg burde det. Jeg gjorde det, og det virker som hun liker meg også. Hadde tenkt å ta det IRL, men når hun spurte meg var tok jeg mot i meg og gjorde det.

Elsker henne. <3

Endret av TazDog
Skrevet
Har pratet med den jenta som likte meg og hun sa det var helt greit.

Men ikke så lenge siden (10 min), spurte hun jeg likte om hvem jeg likte, og ville ikke svare, men en venn av meg sa at jeg burde det. Jeg gjorde det, og det virker som hun liker meg også. Hadde tenkt å ta det IRL, men når hun spurte meg var tok jeg mot i meg og gjorde det.

Elsker henne. <3

Du elsker henne neppe! Men vil tro at du er glad i henne... elske et menneske tar lengere tid enn ti minutter.

Skrevet
Du elsker henne neppe! Men vil tro at du er glad i henne... elske et menneske tar lengere tid enn ti minutter.

what he said. setter en tier på at du i beste fall er betatt.

Skrevet (endret)

Tja, vel, det er vel strengt opp til hver enkelt. Noen legger veldig mye i uttrykket å elske, for andre betyr det å elske noen det samme som å være glad i dem.

Endret av yvonne2
Skrevet

Isn't it ironic that we ignore those who adore us, adore the ones who ignore us, hurt those who loves us, love the ones who hurt us?

FAEN FAEN FAEN...... Drittfolk

Skrevet

Altså, jeg har ikke bare likt henne i 10 minutter. Flere måneder. Helt siden august ifjor, faktisk.

Jeg føler at dette ikke bare er en vanlig ungdomsforelskelse.

Skrevet (endret)
Drittfolk

jeg tror det kan funke som en oppsummering på det meste hehe

Tja, vel, det er vel strengt opp til hver enkelt. Noen legger veldig mye i uttrykket å elske, for andre betyr det å elske noen det samme som å være glad i dem.

poenget mitt (selv om det var ganske dårlig forklart) var at det er svært vanelig blandt unge mennesker å si de elsker noen av hele sitt hjerte når de egentlig ikke er noe mer enn betatt. det er iallefall mine fem sure cent.

Endret av ilpostino
Skrevet

Enig med ilpostino.

Å få høre at kjæresten elsker deg skal være noe spesiellt, ikke noe man hører på andre deiten :!: Eller enda verre, på msn før man har hatt noen deit i det heletatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...