Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg venter på svar fra hun jeg helst vil ha, går livet videre.

 

Damene blir stadig modigere og nå tør De komme bort bort og prate, for De kan åpne med om jeg spiller Pokémon Go og så spørre hva jeg skal videre i kveld.

 

Lurer dog hva tenker på/med for De kan ikke være én dag over tyve år.

 

Fikk påspandert litt ute i dag fra ei av disse pågående, men så sa jeg at klokka nærmer seg midnatt, skyssen hjem blitt til et gresskar osv, så vi får eventuelt ta det opp igjen på lørdag.

 

Det var det samme i går og da bakket jeg ut i ettida.

 

Det går mot høst så det er kaldt å fange Pokémons etter klokka ti. Folk trekker inn på utelivet etter det.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er typiske "evig singel-dude" som trives som singel, forelsker meg svært sjeldent og tanken på forhold har vært meningsløst. Inntil nå! Vært på Tinder i to år, hatt noen sex partnere og noen flørter her og der. De fleste vet i grunnen ikke noe om meg, bortsett fra hvor jeg bor, hvor jeg går ut på byen innimellom. Det meste jeg har gjort til nå har vært uten store anstrengelsene og livet har i grunnen vært fint.. 

Matchet med en på Tinder, en av de jeg håpet at jeg skulle få match med når jeg sveipa. Veldig pen, flott kropp og alt det der. Samtalen gikk litt tregt, men typisk tinder, så jeg ordnet et møte/date etter to uker. 

 

Var ikke nervøs før jeg traff henne, men når hun dukket opp så ble jeg satt ut fordi hun var dobbelt så pen i virkeligheten (hadde definitivt snudd meg på gata-typen), og jeg tror ikke hun vet det helt selv, ikke babe-fra tinder-typen. Roen senket seg og samtalen gikk flytende, fant ut at hun var ganske intelligent også. Ganske selvsikker. Kjæreste-materiale, med andre ord. Big time! Jeg var fucked. For nå er jeg fucked... 

 

Går rundt å venter på sms hele tiden, ser ned i telefonen i alle pausene, analyserer meldingene og blir skuffet hver gang hun ikke kan møte meg.. Ikke likt meg i DET HELE TATT. Jeg har alltid vært i kontroll, hatt følelsene i sjakk og gitt mer eller mindre faen...damer kommer og går.. Merker jeg at det betyr noe for meg nå og for å være helt ærlig så hater jeg det. Hun spinner meg rundt lillefingeren, og den særdeles svært lille lillefingeren har mye power over meg, selv om jeg ikke helt vet hvorfor. Er det dette som kalles å være forelsket?

 

Jeg har ikke tom kalender, men tror ikke jeg har klart å få henne helt på "gli". Har forsøkt hele sommeren, og vet ikke helt hva jeg forsøker på. Et forhold?! Uansett så tenker jeg konstant på henne, sånne småting i hverdagen som minner meg om henne og sitter å ser for meg smilet hennes og alt sånt. Men jeg hører svært sjeldent fra henne, hun er mye opptatt. Har ikke hatt sex enda (ja, jeg vet). 

 

Dette ser dårlig ut, gjør det ikke? Har bestemt meg for å få til et møte denne uka..

 

 



Anonymous poster hash: ed070...7c7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Roen senket seg og samtalen gikk flytende, fant ut at hun var ganske intelligent også. Ganske selvsikker. Kjæreste-materiale, med andre ord. Big time! Jeg var fucked. For nå er jeg fucked... 

 

Mye av det du beskriver kunne jeg sikkert vært tilbøyelig til å skrive om meg selv før jeg traff samboeren. "Skadd" av tidligere dating på nettet var jeg default skeptisk men satt veldig i saksa da vi traff hverandre... ganske likt med sånn du beskriver det. 

 

Slik jeg tolker den siste delen din er du tilbøyelig til å selge deg litt billig til hun dama. Selger du deg for billig kan det føre til at hun mister interessen så prøv å hold litt igjen. Vet det er vanskelig med prøv litt iallefall. 

 

Jeg håper dette går veien for deg. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er definitivt forelsket. Og betatt. Har vært der du er én gang, og det er egentlig helt jævlig å føle at man ikke har kontroll. Følelsene styrer plutselig alt. Heldigvis er du klar over hva som skjer med deg, noe som betyr at du kan klare å tenke logisk, og derfor vri deg unna når følelsene prøver å styre deg. 

 

Dessverre er det stort sett slik at om hun ikke har tid til å treffe deg, så er hun heller ikke særlig interessert i deg. Hvis hun ikke kan møte deg til uka, og heller ikke foreslår et nytt tidspunkt, så bør du ta avstand og heller se om hun tar initiativ til å møtes ved en senere anledning. 

Lenke til kommentar

Dere har helt rett, jeg er "der". Men jeg prøver å ikke bare fokusere på henne, jeg har som sagt noen flørter her og der pluss en jeg treffer for sex innimellom. Har også prøvd å la det gå noen dager før jeg kontakter henne, da kan det gå en uke. Sist tok hun kontakt med meg og inviterte meg med på et arrangement med "noen venner". Jeg skulle tidlig opp dagen etter, men endte opp der... ville møte henne og legge inn noen cards. Etter det traff vi hverandre to dager etter, og nå er det en stund siden sist jeg så henne men samtalen er "gående". Har sendt en melding om denne uka, tror hun kommer til å si ja for jeg har allerede snakket om å ta henne med på det jeg har foreslått og da virket hun interessert. Men tror jeg kommer til å prøve meg litt mer på henne denne gangen, er det lurt? Eller bør jeg legge meg tilbake? Redd for at hun skal miste interessen helt.



Anonymous poster hash: ed070...7c7
Lenke til kommentar

 

 

Var ikke nervøs før jeg traff henne, men når hun dukket opp så ble jeg satt ut fordi hun var dobbelt så pen i virkeligheten (hadde definitivt snudd meg på gata-typen), og jeg tror ikke hun vet det helt selv, ikke babe-fra tinder-typen. Roen senket seg og samtalen gikk flytende, fant ut at hun var ganske intelligent også. Ganske selvsikker. Kjæreste-materiale, med andre ord. Big time! Jeg var fucked. For nå er jeg fucked... 

 

 

 

Anonymous poster hash: ed070...7c7

 

 

Dette er en velkjent teknikk når det kommer til online dating, du presenterer deg selv som 'mindre attraktiv' enn det du egentlig er på tinder, en kar syns du høres smart ut og morsom så han velger å gå på date med deg. Så møter du opp og KNUSER alle forventingene hans, for du er selvsagt enda penere i virkeligheten. God taktikk vil jeg si, da luker man ut mange av de overfladiske køddene som kun vil ha fitte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har hatt det litt kjipt i det siste. Ble bortimot sammen med ei jente fra Tyrkia på utveksling og som nå kommer til å bosette seg i Midt-Europa (altså for langt å dra jevnlig på besøk). Jeg er i fast jobb her hjemme i Norge. Så selv om vi begge var enige om at vi likte hverandre veldig godt, så lå det i kortene at det kom til å bli slutt. Er litt over en måned siden vi så hverandre, og selv om vi snakker mye ennå så merker jeg jo at det begynner å dabbe av, for oss begge egentlig. Men jeg merker at, til tross for kulturforskjeller som jeg sikkert bare ikke hadde oppdaget ennå, at hun virkelig hadde vært noe å ta vare på. Helt identisk humor for eksempel.

 

Så jeg lurer egentlig bare på om noen har noen har noen liknende erfaringer, både med langdistanse og med kulturforskjeller som man kanskje ikke oppdager før det er for sent? Egentlig mest for å rasjonalisere at dette ikke var liv laga, evt hvilke som helst tanker rundt dette.

 

Takknemmelig for noen tilbakemeldinger.


Anonymous poster hash: cbda1...62e



Anonymous poster hash: cbda1...62e
Lenke til kommentar

 

Har hatt det litt kjipt i det siste. Ble bortimot sammen med ei jente fra Tyrkia på utveksling og som nå kommer til å bosette seg i Midt-Europa (altså for langt å dra jevnlig på besøk). Jeg er i fast jobb her hjemme i Norge. Så selv om vi begge var enige om at vi likte hverandre veldig godt, så lå det i kortene at det kom til å bli slutt. Er litt over en måned siden vi så hverandre, og selv om vi snakker mye ennå så merker jeg jo at det begynner å dabbe av, for oss begge egentlig. Men jeg merker at, til tross for kulturforskjeller som jeg sikkert bare ikke hadde oppdaget ennå, at hun virkelig hadde vært noe å ta vare på. Helt identisk humor for eksempel.

 

Så jeg lurer egentlig bare på om noen har noen har noen liknende erfaringer, både med langdistanse og med kulturforskjeller som man kanskje ikke oppdager før det er for sent? Egentlig mest for å rasjonalisere at dette ikke var liv laga, evt hvilke som helst tanker rundt dette.

 

Takknemmelig for noen tilbakemeldinger.

Anonymous poster hash: cbda1...62e

 

Anonymous poster hash: cbda1...62e

 

Har en kompis som er sammen med ei fra Serbia.

 

De bodde mange herrens år hver for seg i hvert sitt land, jobbet med hver sin utdanning og etterhvert jobbet seg opp erfaring.

De møttes i lengre ferier(og kun det). Nå bor de begge i Danmark, begge er i jobb og de har vel holdt sammen i ett sted mellom 8-10 år nå.

 

Så det er fullt mulig.

Endret av Iglooo
Lenke til kommentar

Hahaha. Noe som ligger i lufta da :p

Naah.. Så hun bare på kiosken på fredag og tenkte hun var pen. På søndagen opprettet jeg meg en profil på en dating-side, og tror du faen ikke hun var der også. Ganske god match i følge siden t.o.m.

Tenkte jeg kunne ha lyst på henne, men har liksom ikke datet på noen år. Så blir litt dumt å "trene" meg på hun først. #feelings #decisions Anonymous poster hash: d6270...22b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...