Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til hun som skal avslutte forholdet og få typen til å flytte ut. Vær ærlig, det blir bare vondere for ham om du sier ting som at han får en sjanse til når du ikke mener det.

 

Han kommer til å føle seg som drivved nedover elva ei stund, spesielt om han ikke har noe sted å gjøre av seg, men det går seg til. Det kommer ikke noe godt ut av løgner eller falske forhåpninger.

 

Man vet selv om forholdet er over eller om det er noe konkret som kan endres for at det er muligheter for å fortsette forholdet. Begge parter føler hvorvidt forholdet er noe de ønsker å satse på fremover. Det er ikke alltid det blir slik man trodde etter at man flytter sammen. Det er stor forskjell på å treffe hverandre jevnlig og det å bo sammen og treffes hele tiden. Man får erfare det som er av gode og dårlige sider hos hverandre og man ser hva den andre prioriterer og tenker gjennom de valgene som tas i hverdagen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg trenger råd.

 

Jeg har prøvd å kaste samboeren ut, men jeg får det ikke til. Jeg klarer ikke å sitte og si til en mann som gråter at jeg ikke klarer å ha han i hus lenger. Det endte med at jeg sa han kunne få en sjanse til, men helt ærlig er det ingenting han kan gjøre for å få meg til å elske ham igjen. Han har rett og slett forårsaket for mye smerte gjennom årene.

 

Burde jeg lyve og si at det er en annen? Vil det kanskje gjøre det lettere for han å gi slipp og for meg å gjennomføre utkastelsen? Jeg vil ikke involvere politiet eller noe sånt, slik jeg har blitt rådet av en utenforstående. Jeg er helt rådvill. Hvordan kaster man ut en person som elsker deg? :hm::cry::(

 

Anonymous poster hash: dc1a1...715

Poenget er vel at denne personen neppe elsker deg om han ikke har selvinnsikt nok til å pakke sakene sine og dra sin kos, og blir sittende hjemme på trass. At han ikke har noen andre steder å dra er ikke ditt problem.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Føles som om jeg går rundt med konstant hjertesorg og har gjort det alt for lenge nå. Jeg piner meg selv og de to andre som er involvert, men det er så vanskelig å skulle avslutte det med en av de når jeg elsker begge to. Er det noen som har vært borti lignende? Har latt dette ødelegge neg alt for lenge, kjennes ut som en del av meg dør.Anonymous poster hash: 9fdde...3d3

Jeg kan ikke bare gjøre det slutt med noen av de når begge deler føles bra på hversin måte. I tillegg hater jeg meg selv og ville ikke sett vita til å fortsette med noe om jeg stod uten de to. Det er ikke nok å bare j8bbe for meg selv når jeg er så deprimert som jeg har følt meg i flere år nå. Det er så lite som gir mening, spesielt med tanke på å stå alene. Da kan jeg like godt ta kveld. Ser ingen mening med å fortsette alene. Ja, dette blir nesten mer deppetrådmateriale.

 

Anonymous poster hash: 9fdde...3d3

Lenke til kommentar

Nei, det må du ikke finne på å gjøre. Den eneste grunnen til at han sier at det er noen andre er fordi han nekter å innse realitetene. Han ønsker ikke å selv ta noe som helst ansvar for bruddet og vil at du skal ta på deg skylden. Jeg ville ikke gitt ham den gleden.

 

Og jeg skjønner det er tøft at han ikke har noe sted å gjøre av seg, men noen ganger må man bare sette hardt mot hardt. Det er ikke ditt ansvar å sørge for at han har et sted å gjøre av seg. For meg høres det ut som han bruker deg som unnskyldning for å ikke stå på egne ben. Noen ganger må man sparke dem litt bak, og du skal nok se at det ordner seg for han. Og han har vel venner eller familie?

Lite med familie. Han har en som han kjenner som bor et stykke unna (annen by), men de har ikke så god kontakt at han kan bo hos ham, så vidt jeg vet. :hm:

 

Greia er at han har trodd det lenge før tanken om å gjøre det slutt i det hele tatt satt hos meg. Hvorfor, aner jeg ikke. Jeg har aldri gjort noe som helst for å skape mistanke, og likevel har han freaket totalt ut noen ganger når jeg skulle besøke folk. :hm:

 

BadCat: Jeg håper jo at ting kan endre seg, men jeg klarer ikke å se det for meg. Saken er at jeg sa vi kunne gi forholdet en prøvetid, og jeg var veldig klar på at det ikke var sikkert at skadene kunne repareres. Vi ble enige om å evaluere forholdet igjen når tiden er inne. Så jeg har vært bunn ærlig om alt dette.

 

Det var jo han som absolutt ville prøve igjen. Jeg sa at han måtte flytte fordi det ikke fungerte; det tok LANG tid før vi kom til den konklusjonen. Han sier han elsker meg og ikke vil miste meg for alt i verden, til tross for at han tidligere har sagt at han ville flytte. Så jeg er selv forvirret over hele situasjonen. :hm:

 

Mitt problem eller ikke, det er likevel ikke lett å kaste en person ut på gaten. :(

 

Anonymous poster hash: dc1a1...715

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Slutt å bortforklare hele greia. Alternativt kan du si opp leiekontrakten og finne deg et nytt sted å bo. Om han ikke betaler for seg der dere bor nå, så vil saken løse seg selv. Men det burde i utgangspunktet ikke være nødvendig.

Lenke til kommentar

Mitt problem eller ikke, det er likevel ikke lett å kaste en person ut på gaten. :(

 

Anonymous poster hash: dc1a1...715

Handlinga er verken lettere eller vanskeligere enn du gjør det til. Du kan sikkert finne hundre unnskyldninger for å ikke ta affære for å få mannen ut av livet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Yo. Er bare meg igjen. Vel, jeg skrev til ha fyrer jeg datet før sommeren at jeg ikke var keen i å treffes bare for sex, og at jeg skjønte at det var dette det gikk i og da måtte jeg bare gi beskjed om at det hadde jeg ikke lyst til.

 

Så fikk jeg svar tilbake at det respekterte han, og han ville at vi skulle begynne å date igjen, for sist gang så hadde jeg gjort noe som ga han litt noia, en bagatell som vi nå fikk ordnet opp i for nå fikk jeg forklart greia.

 

Jeg blir usikker jeg ass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...