Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en liste. Den har blitt ganske lang etter hvert.

...og jeg er ikke så pirkete på det første punktet.

@Darknessj: Neste sommer, jeg gleder meg!

Haha. Jeg checket av på alle siden du ikke er så pirkete på det første.

Skrevet (endret)

Det er jo greit å ha noen krav til en eventuell partner syns jeg, da. Den liste nr. 2 til Darkness er vel mer "den ultimate mannen", og ikke absolutte krav :) . Desto eldre jeg blir og jo flere erfaring jeg gjør, desto mer lærer jeg om hva jeg IKKE vil ha i en fyr, og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør.

Endret av Juliess
Skrevet

Det er jo greit å ha noen krav til en eventuell partner syns jeg, da. Den liste nr. 2 til Darkness er vel mer "den ultimate mannen", og ikke absolutte krav :) . Desto eldre jeg blir og jo flere erfaring jeg gjør, desto mer lærer jeg om hva jeg IKKE vil ha i en fyr, og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør.

Har ikke du type da?

Skrevet

Har ikke du type da?

Jo, jeg har samboer :) . Tenkte mer sånn generelt, jeg lærer jo hele tiden om hva jeg liker/ikke. Jeg vil jo være sammen med ham resten av livet såklart, men jeg hadde jo aldri funnet ham om jeg ikke hadde gjort med noen mindre bra erfaringer først... :D

Skrevet

Har selv en liste på den "perfekte" kvinne, men gidder ikke å skrive den ned. Tviler på at jeg noen sinne kommer til å møte en kvinne som får full pott på den listen, og ikke gjør det noe heller. Blir man glad i noen, vil nok den listen endre seg litt.

Skrevet

Synes enkelte har mange krav. Selv har jeg to krav.

1: Noenlunde intelligent
2: Ikke interessert i fotball.

Fordeler:
Høyere enn 170 cm
Blå øyne

Shuffle girl

Skrevet

og hva som hadde vært kjekt at han er/gjør.

Noen som har glemt å brette tøy eller gå ut med søpla nå?

Hehe, nei :D . Han gjør sånt på eget initiativ (jeg sa jo jeg har lært av tidligere erfaringer :w00t: ).

Skrevet

Noen ganger forsvinner ikke interessen selv om man går fort frem, så er ingen fasit der. Men man skjønner jo det raskt om det ikke ligger an til å bli mer heller. Kjedelig da.

Her går ting fremover, men det er fortsatt mye å rydde opp i. :)

Skrevet

Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da!

Hvor stopper det? Er det du som avslutter det, eller er det de?

Både og, mest de kanskje. Ja mest de. Jeg selv avviser oftest veldig tidlig.

Skrevet

Det burde jeg kanskje skrevet. Komme meg fra stadiet dating til stadiet kjærester. Det kommer aldri så langt. Håper jeg finner han en vakker dag da!

Ta det heller som ett tegn på at du bare ikke har funnet ''en rett'' for deg enda, og når det skjer.. så vil det bli helt magisk :D Slapp av og kos deg, det er som regel da du dulter borti noen som kom være riktig for deg :)

Vi er alle der lykke-lita, du vil ikke få kjæreste før du er klar for det, og da går det raskt skal du se :) keep on truckin'

Jada, det ordner seg! Skulle bare ønske det ordnet seg med han forrige. Han var såå kjekk. Men finner en bedre :D

Skrevet

Ta det heller som ett tegn på at du bare ikke har funnet ''en rett'' for deg enda, og når det skjer.. så vil det bli helt magisk :D Slapp av og kos deg, det er som regel da du dulter borti noen som kom være riktig for deg :)

Vi er alle der lykke-lita, du vil ikke få kjæreste før du er klar for det, og da går det raskt skal du se :) keep on truckin'

Jada, det ordner seg! Skulle bare ønske det ordnet seg med han forrige. Han var såå kjekk. Men finner en bedre :D

haha, det var sikkert meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...