Gå til innhold

Hvem gleder seg til The Darkness?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes heller ikke at det er voldelig, jeg vil se hoder som blir skutt av, tarmer som detter ut av mager, osv.

 

Jeg har ikke sett så mye av dette nei, jeg har heller ikke sett at det blir kulehull i folk, kanskje jeg som har sett dårlig?

 

@Lakus: Hvorfor skal du alltid svare som en idiot når folk skriver ting du oppfatter som dumt, er det nødvendig?

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar
Jeg synes heller ikke at det er voldelig, jeg vil se hoder som blir skutt av, tarmer som detter ut av mager, osv.

 

Jeg har ikke sett så mye av dette nei, jeg har heller ikke sett at det blir kulehull i folk, kanskje jeg som har sett dårlig?

 

@Lakus: Hvorfor skal du alltid svare som en idiot når folk skriver ting du oppfatter som dumt, er det nødvendig?

8860237[/snapback]

 

 

 

Enig der, har sett en del filmer men syns liksom ikkje det er så ekstremt.

jo, det er blod men det er det nå nesten i alle spill.

 

Men kansje eg som ikkje har sett så godt etter.

Tar gjerne i mot en link til en film der det er vold på høkt nivå ;)

Lenke til kommentar
@Lakus: Hvorfor skal du alltid svare som en idiot når folk skriver ting du oppfatter som dumt, er det nødvendig?

Fordi at når folk tydeligvis ikke har giddi å i det hele tatt sjekke hva de tingene det blir snakket om Er engang før de poster.. da blir jeg litt småirritert kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Gamereactor har visst en anmeldelse av spillet i sitt siste nr (merkelig, siden spillet ikke kommer ut før om 2 uker)

8859436[/snapback]

Nei, det er faktisk ikke rart i det hele tatt. Seriøse blader, internettsider og diverse publikasjoner får nesten alltid pressekopier en stund før spillet slippes. I tillegg er både Starbreeze og Gamereactor fra Skandinavia.

8859596[/snapback]

 

Såklart, men de pleier ikke å legge ut omtaler av spill to uker før lansering. Selv om de kanskje har den ferdigskrevet, så pleier de å vente til rundt lansering.

Lenke til kommentar
the darkness har fått 8/10 av gamereactor :)

 

grafikk 8/10

 

lyd: 9/10

 

Gameplay 7/10

 

Holdbarhet 8/10

 

(Reviewen står ikke på www.gamereactor.no enda. Den er midlertilig bare i gamereactor bladet, som er gratis i spill butikker :))

 

Her er Achivementene for The Darkness.

8862243[/snapback]

 

Jeg stoler like mye på omtalene til Gamereactor som en test av trenigsapparater utført av Moskva-Marit.

Spillet ser jeg derimot frem til :)

Lenke til kommentar

Jeg stoler like mye på omtalene til Gamereactor som en test av trenigsapparater utført av Moskva-Marit.

Spillet ser jeg derimot frem til :)

8867088[/snapback]

 

 

Hehe, enig med deg. GR har ikke mange seriøse anmeldelser, ofte virker det som de bare har spilt ett par timer før de anmelder et spill.

 

Men ja, gleder meg til The Darkness...skal bli digg med litt vold :D

Lenke til kommentar
the darkness har fått 8/10 av gamereactor :)

 

grafikk 8/10

 

lyd: 9/10

 

Gameplay 7/10

 

Holdbarhet 8/10

 

(Reviewen står ikke på www.gamereactor.no enda. Den er midlertilig bare i gamereactor bladet, som er gratis i spill butikker :))

 

Her er Achivementene for The Darkness.

8862243[/snapback]

 

Jeg stoler like mye på omtalene til Gamereactor som en test av trenigsapparater utført av Moskva-Marit.

Spillet ser jeg derimot frem til :)

8867088[/snapback]

 

Gamereactor har hatt blader ute i hyllen med reviews av spill FØR de har vært ferdige, gått GOLD. Godt gjort. Spesielt når man tenker på en viss trykke og distrubisjonstid også. Jeg snakker ikke om dager, men uker i forveien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...