Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det slik at skoene bør vær ekstra stramme for å unngå gnagesår?

9288565[/snapback]

 

Unngå våte sokker, altfor glatte sko og brukket kant bak.

 

Går du mye eller jogger, er det viktige å ha sko som er tilpasset dette og et par gode tykke sokker.

 

Aldri.

 

Edit: Forklar! :)

9288603[/snapback]

 

 

Lars, var jeg før deg tro?

 

Melkepoker = Satse slurker eller glass med melk istedenfor noe alkohol eller penger etc.

Endret av DemoniZer
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ok, takker for svar ang. melken :)

 

Skal få prøvet ut vann med salt en dag, for å se hvordan det fungere i forhold til melk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Har lenge fundert på følgende:

 

Som Normal i hue gutt så finns det ei som er snill å grei som jeg faktisk liker.

Og når du spørr om hun vill med på Kino eller en by tur. etter en del flørting via msn og IRL.

 

Så svarer de: Nei er ikke intrisert i et sånt forhold. og sier jeg er den snilleste og søteste gutten osv, men om å Ha et Fast forhold ?

Nei ikke faaen.

er ingen Good Looking Cristian kjelling og de sier utseende ikke betyr noe ?

Ser ikke annet at de løper rundt med Bimbo boys som gjerne går i rosa og dyre klær som domper dem etter 1-2 uker også er de en ny en de løper med ?

 

WTF ? jeg er sikker på at vis jeg for sjangsen så holder nok jeg og min da verende kjæreste sammen i kansje måneder/år. men ingen tørr å ta sjangsen på Oss Snille avarage boys som har hjerte rom og en liten dash penger.

Når skal folk, Jenter å gutter finne ut at Kvalitet er mye bedre en kvantitet?

Peace out <3 rett fra lævra

 

Noen fasit på dette?

Lenke til kommentar
Noen fasit på dette?

9289502[/snapback]

Hadde jeg hatt den fasiten så ville jeg sannsynligvis vært en glad Don Juan.. :p

 

Huff, det er ikke enkelt nei. Aner ikke hvor jeg skal begynne, men det er nok mye man bare må finne ut av selv på den harde måten. Trøst deg med at kvinnfolk gjør seg noen erfaringer de også og generelt tror jeg utseendet teller mindre jo eldre man blir. Jo mer dårlig erfaring man har med "bimboer" av begge kjønn jo mer får man øynene opp for hvilke kvaliteter som er viktige. Eller bare spille "bimbo"-skuespillet og først etter man har fått den rette på kroken så avslører man gradvis sitt egentlige jeg: en med mer dyptliggende ekte kvaliteter. Som sjokoladen smil, hard utenpå og myk inni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...