Gå til innhold

Snedige ting du lurer på V.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par spørsmål:

 

1. Hvorfor har ikke dagens laptoper internett (slik som mobilene har) som standard? En slags antenne, og oppkobling mot WAP eller 3G.

 

2. Kondis. La oss si at du har et toppnivå. Kan den være daglig dårlig? Dårlig på mandag, før du har bedre kondis igjen på tirsdag - nærmere ditt toppnivå. Eller styres dette kun av formen din?

Lenke til kommentar

Jeg tipper siden fjortende mai ca.

 

Ref en annen tråd her på forumet:

Nerdene på dette forumet trenger virkelig enn update, sier bare Twitter jeg *kremt*

 

Easter egg på Diskusjon.no! Klarer du å finne det? Host... erhm... Konami... host.. :)

4:47 AM May 14th from web

Lenke til kommentar

Ja, men hvis du ikke har det, så kan du få det. Du har vel en mobiltelefon?

Koble den til PCen din med kabel eller blåtann, og surf på bøljan blå.

 

Forferdelig enkelt i Linux hvis du bruker kabel. Trenger ikke drivere engang. I Windows må du vel ha drivere. Telefonprodusenten har dem på hjemmesiden sin.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hvorfor har man ikke pigmenter i håndflatene og under føttene? (Man blir ihvertfall aldri solbrent der, og mørkhudete mennesker har jo lyse håndflater osv).

 

Er det liksom bare for at man ikke skal bli solbrent på disse strategiske stedene, eller har det noen annen årsak? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Skulle virkelig vært noe alle laptoper hadde.

 

Sånn at prisen hadde gått opp for alle dei som ikkje treng WAP/3G? Med dagens mobilsurfing-prisar hadde dette blitt eit alternativ mange hadde gitt blaffen i, og det hadde vore å legge til nokre kroner på innkjøpsprisen utan grunn. For eit marked der pris/ytelse er alt som har noko å seie for mange hadde dette vore å skyte seg sjølv i foten.

Lenke til kommentar

Som sagt:

Det er stort sett bare bittesmå reiselaptoper som har det, fordi disse maskinene er jo laget spesiellt for å ikke bare tas med på reise, men også brukes mens du reiser, f.eks. på toget.

 

For alle andre går det an å koble til mobilen.

 

Personlig så ser jeg ingen grunn til at mobilen skal ha en funksjon som laptopen IKKE har.

Vi lever i 2009, og laptopen kan ikke engang sende SMS!

Vel, den kan det hvis du kobler til mobilen.

Lenke til kommentar

De fleste Bunnpris-butikkene holder stengt i dag. De få butikkene som har lov til å holde åpent på søndag derimot har også lov til å holde åpent i dag.

 

Det betyr dog ikke at de vil holde åpent, det kommer an på om de finner folk til å ha i butikken, og om de rett og slett gidder å holde åpent. Men i praksis vil nok de fleste, om ikke alle, Bunnprisbutikkene med tillatelse til å ha søndagsåpent holde åpent i dag.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Finnes det ei sjappe i gangavstand fra Oslo S som kan installere mer RAM i en Acer Aspire One?

Og blir maskinen raskere av det? Den har 1 GB. Stemmer det at den kun kan ha max 1,5 GB, og ikke 2?

 

Hva skyldes det når nettleseren henger voldsomt etter?

Jeg snakker om scrolling. At du kan scrolle lenge før den reagerer, og så fortsetter den å scrolle i mange sekunder etter at du sluttet å betjene scrollehjulet.

Skyldes dette for lite RAM, eller overoppheting?

 

Og jeg bumper et tidligere spørsmål:

Hva er egentlig vrangstrupa? Svelger vi ved en feil maten ned i luftrøret?

Hva skjer hvis maten kommer helt ned i lungen? Mugner den der nede og gir sopp?

Kan kroppen på noen måte rense lungene?

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...