Jotun Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Takk koko_ Da vet jeg at dama har eggløsning på vei, og at det ikke var noe annet som kom ut Eg tror hun er gravid. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Det fungerer sikkert perfekt i en hundegård kakofoni , men for mennesker tror jeg dette blir mer et gangbang en en metode for å finne ut om hun er klar for å settes barn på hehe Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Om en mygg suger blodet til en med aids/HIV, og så senere suger blodet mitt.. Kan jeg da få aids/HIV? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 ja. det er sånn det spres imellom forskjellige individer Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 ja. det er sånn det spres imellom forskjellige individer Evt. seksuell kontakt eller blodoverføringer fra for eksempel sprøyter. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Så.. Ikke bli stukket av mygg, altså.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Men får myggen HIV? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Så.. Ikke bli stukket av mygg, altså.. Skal du seriøst gå rundt og bekymre deg for å få HIV fra hvert eneste myggstikk du får? EDIT: Leif Endret 25. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Skal du seriøst gå å bekymre deg over hver eneste sprøytespiss du tråkker på? 2 Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 * Can mosquitoes transmit HIV * Why mosquitoes cannot transmit AIDS Google FTW, folkens. 1 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 HIV fun facts: Låner du sprøyta til kameraten din med HIV som nettopp har brukt den, så er sjansen for at du får HIV 0,67 % Dersom du har rumpesex med kameraten din med HIV, så er sjansen for at du får HIV omtrent 0,40 % Sutter du på fantestaven til typen din med HIV, så er sjansen for at du får HIV 0,01 %. (Kilde) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 HIV fun facts: HIV-kur eksisterer. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Hvem betaler for dette kalaset? http://www.an.no/nyheter/article5505499.ece http://www.an.no/nyheter/article5504831.ece Altså, det er en del mann (NAF, heisekranfører, folk fra kraft-/elverket og sikkert noen flere) og utstyr (enorm heisekran, flere NAF bergingsbiler, ny høyspentmast og sikkert noe mere) i sving i mange timer for å få en danske som ikke har brukt kjetting på svært glatt føre opp av grøfta. I tillegg må de ha to biler (en på hver side) og flere folk til pasienttransport. Totalt sett blir dette ganske mye ekstra penger rett i dass pga. denne lastebilen så jeg lurer på hvem det er som betaler for dette. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Blir hodet varmere når man tenker mye? (eller bruker hjernen på andre måter) Vil man kunne se det på et infrarødt varmekamera? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 ...så jeg lurer på hvem det er som betaler for dette. Lastebileieren, eller mer sannsynlig forsikringsselskapet hans... Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Finnes det et miniprogram til skrivebordet på pcn eller en app til iPod som viser en eller flere nynorske ord og hva de betyr som endrer seg fra dag til dag? Noe ala word of the day bare på nynorsk. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Hva hadde skjedd dersom man hadde hatt en brownie kake eller annen kake for den slags skyld i frysen i 10 år og så tint den? Endret 26. februar 2011 av handerrre Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 du kunne spise den trur jeg kick me if thahts is wrong Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 du kunne spise den trur jeg kick me if thahts is wrong Var det jeg og tenkte. Men har hørt det ikke går.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2011 Tipper den ville vært fryktelig tørr. Selv inne i en pose vil den tørke. Se bare på et brød som har ligget veldig lenge i fryseren. Det blir tørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå