Gå til innhold

Paris Hilton - Hva syntes folket?


Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortjente en bump...

 

Sent tirsdag kveld skal Paris Hilton løslates fra fengselet. Hun har allerede planlagt hva hun skal gjøre når hun slipper ut. Hun har nemlig fått tørr hud...

 

- Hun har fått tørr og vanskelig hud i fengselet. En skjønnhetsekspert har fått i oppdrag å komme hjem til Paris og gi henne en privat hudbehandling, sier en kilde til New York Post.

 

Før Paris erstattet luksusliv med fengselsliv, spådde flere av vennene hennes at oppholdet bak murene ville gjøre henne vakrere enn noen sinne.

 

- Uten alle skjønnhetsproduktene vil huden og håret hennes få puste, og hun vil få gløden tilbake. Og å sitte i fengsel gir mye kred, uttalte en av vennene hennes til Femail First.

 

- Hun får spesialbehandling. Hun får skifte den oransje drakten oftere enn de andre. Og hun har en egen hushjelp som rydder og vasker etter henne

 

Kilde

Lenke til kommentar

Er det ikke slike rike spoilede prinsesser som appellerer til mange menn?

Det er bare moi som kan redde deg...?

Jeg synes synd på jenta, hun har et helt sjukt press på seg. Jeg så en snutt fra en tv-serie hun var med i(noe rich-bitchgreier) og hun er intelligent, har humor og en rå selvironi. Ingen av oss velger våre foreldre, og jeg er helt imot å dømme folk i det hele tatt. Totalt imot det. Men jeg er bordercase og bor et sted der veien slutter...

grrra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...