Gå til innhold

Paris Hilton - Hva syntes folket?


Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg mener Paris Hilton er en vits. Hun er en tulling som tror hun eier alt og alle i verden bare på grunn av at hun har masse penger...

8972903[/snapback]

:thumbup:

 

 

 

Vell, hun har aldri gjort meg noe, saa skal ikke klage........

 

Men atferden hennes er ikke helt god, nei.

 

Er i USA naa, de avbroet til og med sendingene paa "nyhetskanalen" faar aa informere om at hun hadde sluppet ut, og saa satte de opp en poll, om de tror hun holdt ord og skulle forandre seg..

 

93% Sa Nei, og hele 7% tror at hun forandrer seg og kommer til aa gaa fra partybitch til et mye bedre menneske.

Lenke til kommentar
Jeg mener Paris Hilton er en vits. Hun er en tulling som tror hun eier alt og alle i verden bare på grunn av at hun har masse penger...

8972903[/snapback]

:thumbup:

 

 

 

Vell, hun har aldri gjort meg noe, saa skal ikke klage........

 

Men atferden hennes er ikke helt god, nei.

 

Er i USA naa, de avbroet til og med sendingene paa "nyhetskanalen" faar aa informere om at hun hadde sluppet ut, og saa satte de opp en poll, om de tror hun holdt ord og skulle forandre seg..

 

93% Sa Nei, og hele 7% tror at hun forandrer seg og kommer til aa gaa fra partybitch til et mye bedre menneske.

8974025[/snapback]

 

 

Nei, hun kommer aldri til å gjøre deg noe heller. Fordi hun aldri vil legge merke til deg. Det er fordi de hun ikke vet om, er avskum. Er som regel sånn med alle rik-kvalme.

 

Synes Paris skulle ha fått livstid eller dødsdom, bare for at hun irriterer verden rundt henne.

Lenke til kommentar

Altså, nå skal jeg ikke være moralens vokter eller noe. Men jeg tror folk snakker foran seg her. Heldigvis er ikke kommentarene her så ille som på f. eks youtube. Å slå inn trynet på hun, banke henne osv er ingen løsning. Men nå ville jo de aller fleste som kommer med slike kommentarer tørre å sette noe slikt ut i livet. Paris er opplagt en "biatch" som får alt for mye oppmerksomhet. Jeg tror nesten ikke hun bryr seg om hva slags oppmerksomhet hun får, bare hun får den. Paris er dopet på oppmerksomhet og har abstinenser etter det.

 

Så om alle aviser, fjernsynskanaler, radiokanaler osv sluttet å vise/snakke om henne ville det vært en straff i seg selv tror jeg. Hun like å føle seg viktig. La oss ikke gi henne den gleden ved å være så jævlig opphengt i alt hun gjør. Over og ut.

Lenke til kommentar
Altså, nå skal jeg ikke være moralens vokter eller noe. Men jeg tror folk snakker foran seg her. Heldigvis er ikke kommentarene her så ille som på f. eks youtube. Å slå inn trynet på hun, banke henne osv er ingen løsning. Men nå ville jo de aller fleste som kommer med slike kommentarer tørre å sette noe slikt ut i livet. Paris er opplagt en "biatch" som får alt for mye oppmerksomhet. Jeg tror nesten ikke hun bryr seg om hva slags oppmerksomhet hun får, bare hun får den. Paris er dopet på oppmerksomhet og har abstinenser etter det.

 

Så om alle aviser, fjernsynskanaler, radiokanaler osv sluttet å vise/snakke om henne ville det vært en straff i seg selv tror jeg. Hun like å føle seg viktig. La oss ikke gi henne den gleden ved å være så jævlig opphengt i alt hun gjør. Over og ut.

8974721[/snapback]

 

Good point

Lenke til kommentar
Nei, hun kommer aldri til å gjøre deg noe heller. Fordi hun aldri vil legge merke til deg. Det er fordi de hun ikke vet om, er avskum. Er som regel sånn med alle rik-kvalme.

 

Synes Paris skulle ha fått livstid eller dødsdom, bare for at hun irriterer verden rundt henne.

8974546[/snapback]

 

Haha, måtte le da jeg leste det der. Så de hun ikke vet om er avskum? Så latterlig.

 

Hun irriterer verden rundt seg fordi folk lar henne gjøre det. Du bryr deg tydeligvis nok om henne til å irritere deg over hva hun bedriver med. Jeg har gått lei av å lese om de fleste kjendiser, og orker ikke lese slike ubetydelige artikkler, noe som mange andre her tydeligvis gjør. Det er nesten litt morsomt å lese alle utsagnene folk kommer med om Paris ect. :cool:

Lenke til kommentar
Hvorfor får hun like stor straff som en vanlig person?

Hun får jo ekstra straff/belastning ved at hun blir hengt ut for offentligheten. Hadde du havnet i fengsel for noe slikt hadde kanskje kun dine nærmeste visst om det. Du hadde ikke blitt latterliggjort over hele verden.

Lenke til kommentar

Til alle dere som klager og syter over hvor mye oppmerksomhet Paris Hilton får:

Har dere tenkt på at dere er med på å bidra til oppmerksomheten rundt henne ved å sitte og skrive i denne tråden? Dere gir henne akkurat det hun vil ha.

 

Hvis dere ikke liker å lese om henne er det bare å droppe det. Hopp over artikler hvor det står om henne, skift kanal når det kommer innslag om henne på tv. Dere kan til og med vurdere å gå til mer seriøse medieaktører enn tabloidene når dere vil ha nyheter, her blir hun så og si ikke nevnt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...