Gå til innhold

Paris Hilton - Hva syntes folket?


Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Hun er den klassiske riksmannsjenta som er bortskjemt, dum, blond, ei tøs og har en hund i ei lita veske.

8842711[/snapback]

At hun er født inn i en familie med penger er vel ikke noen grunn til å hate henne? Og hårfargen og seksualmoralen hennes er ca. like relevante grunner.

 

Samtidig lager hun en serie(the simple life elns) som fortsetter å vise verden hvor dum hun er. Jeg tror poenget med serien er at hun reiser rundt og hjelpe folk, men hun feiler i det. Rett og slett flaut å se på serien :hrm:

8842711[/snapback]

Det er vel nettopp dette som er poenget med serien, å vise henne fram som en dum blondine fra byen som drar rundt og er ute av sitt element. Har det noen gang falt deg inn at hun kanskje spiller en rolle?

 

Hun og alle lik henne ber rett og slett om å bli hatet.

8842711[/snapback]

Vet ikke om det er misunnelse eller hva det er som ligger til grunn for dette hatet.

 

Folke like ikkje hu... bortkjemte blondine.

8842748[/snapback]

God observasjon.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror du overser alle grunnene Kalinken. Du får det til å virke som vi er missunelige på pengene hennes osv. Det finnes en haug med rike og berømte folk her i verden som jeg beundrer, men Paris Hilton er en unntak pga. den personen hun er.

 

"Thats hot.."

8843000[/snapback]

 

Du traff spikeren der, ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg tror du overser alle grunnene Kalinken. Du får det til å virke som vi er missunelige på pengene hennes osv. Det finnes en haug med rike og berømte folk her i verden som jeg beundrer, men Paris Hilton er en unntak pga. den personen hun er.

 

"Thats hot.."

8843000[/snapback]

Jeg overser ikke grunnene. Jeg bare ser ikke på dem som grunner til å mislike en vilt fremmed. Når folk kaller henne "bortskjemt" og "rikmannsdatter" og sier at det er grunner til å mislike henne så er nok penger med i bildet, jo.

 

Jeg er enig i at hun får alt for mye oppmerksomhet i mediene, men det er vel mer noe som gjelder kjendiser i mediene generelt og ikke bare henne.

Lenke til kommentar

Hu er et dumt menneske som ikke skjønner konsenkvensene av det hu gjør. Hu burde bli satt i fengsel i to måneder og mistet lappen i noen år fremover.

Alle mennesker med litt vett i hode skjønner at hu skal behandles likt med alle andre mennesker som begår den samme forbrytelsen, om hu er kjendis eller ikke.

Den dommer som fikk satt kjerringa tilbake i fengsel igjen, det er han/henne som jeg digger...

 

Hu er i tillegg stygg, bortskjemt drittunge av en blondine, men det har jo ikke noe med saken å gjøre da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...