Gå til innhold

Paris Hilton - Hva syntes folket?


Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om hun er rik, berømt, og utadvent, kan hun jo faktisk ha store psykiske problemer ved å bli innesperret (såvidt jeg vet forefinnes det to legeerklæringer i saken også). La nå jenta få slippe fri sier jeg.  :)

8963720[/snapback]

Det burde hun ha tenkt på før hun kjørte i fylla det. Hun må ta straffen sin som alle andre!

Lenke til kommentar
Selv om hun er rik, berømt, og utadvent, kan hun jo faktisk ha store psykiske problemer ved å bli innesperret (såvidt jeg vet forefinnes det to legeerklæringer i saken også). La nå jenta få slippe fri sier jeg.  :)

8963720[/snapback]

Er du alvorlig?

8963741[/snapback]

Ja. At hun er berømt bør ikke diskvalifisere for "human behandling", slik andre med tilsvarende soningsproblemer kunne fått.

 

""It seems to be a national witch hunt, and a lot of people in America would like to burn her at the stake," editor Janice Min said."

Lenke til kommentar
Selv om hun er rik, berømt, og utadvent, kan hun jo faktisk ha store psykiske problemer ved å bli innesperret (såvidt jeg vet forefinnes det to legeerklæringer i saken også). La nå jenta få slippe fri sier jeg.  :)

8963720[/snapback]

Er du alvorlig?

8963741[/snapback]

Ja. At hun er berømt bør ikke diskvalifisere for "human behandling", slik andre med tilsvarende soningsproblemer kunne fått.

 

""It seems to be a national witch hunt, and a lot of people in America would like to burn her at the stake," editor Janice Min said."

8963875[/snapback]

Man kunne heller gitt hun 100 dager samfunnstjeneste som et valg da. ;)

Klippe plen og plukke søppel.

Lenke til kommentar
Selv om hun er rik, berømt, og utadvent, kan hun jo faktisk ha store psykiske problemer ved å bli innesperret (såvidt jeg vet forefinnes det to legeerklæringer i saken også). La nå jenta få slippe fri sier jeg.  :)

8963720[/snapback]

Er du alvorlig?

8963741[/snapback]

Ja. At hun er berømt bør ikke diskvalifisere for "human behandling", slik andre med tilsvarende soningsproblemer kunne fått.

 

""It seems to be a national witch hunt, and a lot of people in America would like to burn her at the stake," editor Janice Min said."

8963875[/snapback]

Man kunne heller gitt hun 100 dager samfunnstjeneste som et valg da. ;)

Klippe plen og plukke søppel.

8963915[/snapback]

 

Lik behandlig er rett behandling. Hvorfor skal vi ta på silkehansker?

Lenke til kommentar
Selv om hun er rik, berømt, og utadvent, kan hun jo faktisk ha store psykiske problemer ved å bli innesperret (såvidt jeg vet forefinnes det to legeerklæringer i saken også). La nå jenta få slippe fri sier jeg.  :)

8963720[/snapback]

Er du alvorlig?

8963741[/snapback]

Ja. At hun er berømt bør ikke diskvalifisere for "human behandling", slik andre med tilsvarende soningsproblemer kunne fått.

 

""It seems to be a national witch hunt, and a lot of people in America would like to burn her at the stake," editor Janice Min said."

8963875[/snapback]

Man kunne heller gitt hun 100 dager samfunnstjeneste som et valg da. ;)

Klippe plen og plukke søppel.

8963915[/snapback]

 

Lik behandlig er rett behandling. Hvorfor skal vi ta på silkehansker?

8963960[/snapback]

Jeg mente ikke at hun skal få mindre, tvert imot... men hvis noen går til psykolog eller slikt og får en diagnose eller slikt kan de f.eks. få søppelplukking mot at man ganger antall dager med 3. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Hadde jo håpet på en heftig lesbeorgie med håndjern og frekke fengselsbetjenter som skulle lære henne litt "disiplin".

Når hun først var i fengsel, så kunne hun jo brukt tiden til noe slikt fornuftig.

Hun uttalte forresten at hun hadde funnet gud i fengselet.

Isåfall er gud en kvinne med en frekk liten tungespiss som kan sende henne til paradis i ny og ne.

:-D

Lenke til kommentar

Er dere seriøse? Herregud, mennesker er mennesker, uansett rikdom, berømmelse o.l. Nå får dere faen meg skjerpe dere, for en person fengselsstaff, skal alle som utfører samme lovbrytende handlinger få den samme. Get a fu**ing grip

Endret av YvesSaintLaurent
Lenke til kommentar

Å gå til psykolog har jeg ingen tro på.

 

Om jeg noen gang blir dømt for et eller annet skal jeg faen meg vis dere hvor lett det kan være bli erklert psykisk problematisk.... eller at jeg må få slipe ut siden øuktet i fengselet gjør vondt i nesa.

 

Hvorfor skal vi gi paris en sjangse til å jobbe ut i det fri, når ingen andre får det?

Lenke til kommentar
Ein del innlegg er flytta over frå denne tråden. :)

 

Paris Hilton er stygg, bortskjemt og har ingenting i medias søkelys å gjere, at ho går fri er ein skam!

8969046[/snapback]

Så nøytralt, da.

8969392[/snapback]

 

skal ikke en moderator få fremme sine meninger?

 

Zeph: Er så utrolig enig... men jeg syns bare hun kan fortsette å lage blåfilmer, av en eller annen grunn finner jeg henne meget opphissende. :fun:

Lenke til kommentar
Ein del innlegg er flytta over frå denne tråden. :)

 

Paris Hilton er stygg, bortskjemt og har ingenting i medias søkelys å gjere, at ho går fri er ein skam!

8969046[/snapback]

Så nøytralt, da.

8969392[/snapback]

Legg merke til tittelen under brukernavnet/avataren, "Brukermoderator". Zeph, og forsåvidt jeg, er vanlige brukere som har blitt (bruker)moderatorer fordi vi har gjort en ekstra innsats for forumets beste og blitt lagt merke til av forumstyret/moderatorteamet pga vår innsats. Siden vi tross alt var vanlige brukere, kan de ikke kreve at vi skal bli nøytrale roboter fordi om vi blir moderatorer.

 

Som andre brukere har vi meninger, og disse har vi vår fulle rett til å uttrykke. Det er kun, og jeg gjentar kun, når vi modererer at vi må forholde oss nøytrale. Ellers hadde jo det vært ytterst kjedelig å være brukermoderator på forumet. ;)

Lenke til kommentar

Uhæ? Dere snakker om? Ja han er brukermoderator, hva så?

 

Jeg tenker på jussen. Her slenger han og svært mange andre rundt med leppa om henne. Og så plutselig drar man inn hva som er rett sanksjonering, basert på hvor mye man har i mot en person.

 

Smålig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...