Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 kommer i 2007! (stemmer ikkje)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil i såfall være merkelig med tanke på den nye traileren som gjentar 2007 som release. Tror vi får vente til Konami selv eller en seriøs spillside annonserer releasedatoen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenkte bare jeg skulle nevne det: Traileren det her er snakk om, er ni måneder gammel og ble faktisk vist på GC i Leipzig.

Endret av Synthem
Skrevet (endret)
Den er dog remastered, hvor de har gjort noen endringer.. som f.eks å fjerne ps3 logoen, så den er ikke helt den samme :p

8919295[/snapback]

Les hva jeg skriver. Traileren på Konamis side ble også vist på Games Convention i Leipzig i 2006.

Endret av Synthem
Skrevet
Den er dog remastered, hvor de har gjort noen endringer.. som f.eks å fjerne ps3 logoen, så den er ikke helt den samme :p

8919295[/snapback]

Det var aldri noe PS3-logo.

• 5 måneder senere...
Skrevet

alle vet snake sloss mot big boss og lot han brenne til døde i "mgs:solid snake"

men det har vært utrolig kult vis han har kommet tilbake på slutten av mgs4!

hehe kanskje som en 85 åring som har blitt holdt i skjul av the patriots:P

Skrevet

12-årige n00bs som ikke kan en piss om hvordan forum fungerer....påtar meg likegjerne en eller annen moderators jobb slik at han bare trenger å skrive *stenges*...

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam.

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Skrevet

OKei..eg tror eg fikk ein salig spoiler midt i trynet i bumping inlegget over her :omg:

Har faktisk ikkje spillt igjennom Snake Eater enda..

Skrevet

Då denne bumpinga bare fører til hjerteproblem hos MGS-fansen, og det tydlegvis ikkje er noko meir konstruktivt å tilføye tråden, stenger eg den.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...