Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Hvordan fungerer Opera Mini 3.1 (og 4.0 Beta) på denne telefonen? Av tidligere erfaring med Qtek 8310 og min nåværende Nokia E65 er javastøtten slik at Opera Mini bruker opp alt arbeidsminne til telefonen etter surfing over lengre tid. Hvis jeg har surfet en stund med Opera Mini og det f.eks. kommer en sms så kommer det opp "Minne fullt" når jeg leser denne og all åpen programvare på mobilen lukkes.

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når jeg legger inn bilder på hurtig menyen "topp 9 venner",  blir oppløsningen på bildene så dårlig...noen som vet hva en kan gjøre for at det blir bedre?

 

edit :

oppløsningen er bra i vanlig foto view

9316208[/snapback]

 

Meningen er at du skal bruke "kontaktfoto" når du tar bilde av dine kjære 9 venner. Er det det du bruker?

 

Er dårlig oppløsning generelt på kontaktfotet. Men hvis du tar med et vanlig foto, blir de liggende sideveis på bildet.

Lenke til kommentar
når jeg legger inn bilder på hurtig menyen "topp 9 venner",  blir oppløsningen på bildene så dårlig...noen som vet hva en kan gjøre for at det blir bedre?

 

edit :

oppløsningen er bra i vanlig foto view

9316208[/snapback]

 

Meningen er at du skal bruke "kontaktfoto" når du tar bilde av dine kjære 9 venner. Er det det du bruker?

 

Er dårlig oppløsning generelt på kontaktfotet. Men hvis du tar med et vanlig foto, blir de liggende sideveis på bildet.

9317018[/snapback]

 

 

blei litt bedre da.

 

takker :)

Lenke til kommentar
På vegne av venn:

"Hei...

 

jeg har hatt min Touch i 3-4 uker.. og for noen dager siden sluttet plutselig alle signaler å funke.... jeg kan ikke motta eller sende verken anrop eller mld.... gprs'en funker heller ikke... vet noen hva det kan være..

ringte operatøren min, og det var ikke noe feil fra deres side... Har forsøkt hard reset og nå skrur ikke telefonen seg på

 

Tony"

9316284[/snapback]

 

Flymodus?

Endret av CaveDog
Lenke til kommentar

Folkens. Min Touch henger. Hver eneste dag, og verst av alt; når jeg viser den frem til andre.

Den henger oftere og oftere, og på ting så simple som klokkealarm, touchflo og telefon. Noen ganger må jeg vente til den kommer seg, noen ganger boote. Jeg har klokka den til 247 og har dette minnet:

Total: 47.90 MB

I bruk: 34.07 MB

Ledig: 13.83 MB.

 

Er det noen andre som har det sånn? Er det noen som vet hvordan jeg fikser den?

Lenke til kommentar
Folkens. Min Touch henger. Hver eneste dag, og verst av alt; når jeg viser den frem til andre.

Den henger oftere og oftere, og på ting så simple som klokkealarm, touchflo og telefon. Noen ganger må jeg vente til den kommer seg, noen ganger boote. Jeg har klokka den til 247 og har dette minnet:

Total: 47.90 MB

I bruk: 34.07 MB

Ledig: 13.83 MB.

 

Er det noen andre som har det sånn? Er det noen som vet hvordan jeg fikser den?

9323768[/snapback]

 

Skjønner hva du mener når du viser den til andre. akkurat det gjorde min gamle N73 me. Men heldigvis ikke touch. Den er rask.

Men jeg hadde det problemet for ikke så lenge siden med touchen Men det var fordi jeg hadde en film innpå, som gjorde at alt hengte seg opp. Slettet den fra Windows.

 

Men igjen utrolig irriterende, og flaut når den henger seg opp foran andre.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe meg Touch i løpet av uken, men er ennå ikke 100% sikker. Noen som kan overbevise meg?

9325195[/snapback]

 

Kjøp den.

 

(...)

 

Har hatt min i en måneds tid, er storfornøyd. Men, som alltid, sjekk at det faktisk er dette verktøyet du er ute etter. Den er ikke en vanlig telefon.

 

-snubbel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...