Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Telefonen min kommer seg ikke inn på kontaktlister, og jeg får av den grunn ikke sett mine kontakter, eller lagt til nye. Utrolig irriterende!

 

Noen som har ideer over hva som kan være galt? Det virker ut som at det prøver å starte, før det bare avsluttes akkurat i starttidspunktet.

 

Håper virkelig at noen kan hjelpe meg med dette. (skulle i første omgang sluppet å oppdatere firmwaren, så andre forslag ønskes velkommen)

 

Mvh Jan Erik

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, men lurer fælt på om det er pes å skrive sms med den her. Jeg så en video hvor man måtte få opp en meny og så trykke "new" og så skrive sms på et sånt skjermtastatur, men det var *alt* for lite til å kunne bruke fingeren på. Må man opp med stylus hver gang? Finnes T9 ala 0-9 tastene?

Lenke til kommentar

Har hatt Touch'en i en liten uke nå, og er veldig fornøyd. Men det er første gang jeg har bukt windows mobil så jeg bare lurte på noen få ting:

1. er det noen måte å feks sende bilder, kontakter, notater osv med bluetooth, ikke over tråløst og ved mms. Må men legge til den enheten man skal sende til, for å så gå til filutforsker??

2. Hvordan sette opp en VPN kobling til det tråløse nettverket på jobben, har prøvd å sette den opp, men den bare kobler GPRS uansett hvordan jeg setter det opp.

Lenke til kommentar
smtp.online.no

9363553[/snapback]

 

Hei!

Får feilmelding når jeg prøver "Systemansvarling, meldingen ble ikke sendt".

 

Tom

9363795[/snapback]

 

Hum, da ville jeg sjekket resten av innstillingene også.

 

http://telenormobil.no/kundeservice/oppsett/pda/htc/p4350/

 

^^ Den er for WM5, men tror ikke WM6 skal være så ulikt oppbygget. Selv løste min alt automatisk når jeg satte opp gmail kontoen min...

Lenke til kommentar

Har et spørsmål i forbindelse med skjermen. Når jeg drar Touch Flo menyen opp eller ned så hører jeg det av og til kommer en slags svak knitrelyd fra skjermen. Høres ut som lyden kommer av at et eller flere lag i skjermen henger seg opp i hverandre og løsner(har forstått det slik at skjermen består av flere lag).

 

Er det meningen at skjermen skal være slik, eller er det jeg som har fått et eksemplar med defekt skjerm?

Endret av butters
Lenke til kommentar
Har hatt Touch'en i en liten uke nå, og er veldig fornøyd. Men det er første gang jeg har bukt windows mobil så jeg bare lurte på noen få ting:

1. er det noen måte å feks sende bilder, kontakter, notater osv med bluetooth, ikke over tråløst og ved mms. Må men legge til den enheten man skal sende til, for å så gå til filutforsker??

2. Hvordan sette opp en VPN kobling til det tråløse nettverket på jobben, har prøvd å sette den opp, men den bare kobler GPRS uansett hvordan jeg setter det opp.

9369606[/snapback]

 

 

Når det gjelder spørsmål nr1.

 

Hold lenge inne på det bilde eller den fila du skal sende. Velg så send tråløst (noe du kanskjeallerede har sett allerede) her vil du få muligheten til å sende til bluetooth enheter i nærheten..

 

:)

Lenke til kommentar
Vit at jeg ikke eier en Touch så jeg vet ikke med sikkerhet om denne knappen finnes på den. Men her er hvertfall et bilde av en annen HTC-telefon som viser ikonet brukt på knappen jeg snakker om.

 

http://www.pdagold.com/img/articles/en/lar...06123005132.jpg

 

Det er den øverste som åpner comm.

9381779[/snapback]

 

nei touch har nokk ikke den:/ så lenge etter knappen før jeg så denne posten:p

Lenke til kommentar

Heisann, jeg fikk min HTC Touch for noen dager siden og er veldig fornøyd, eneste problemet mitt er at når jeg logget på msn, fikk jeg alle kontaktenen mine fra msn i kontakt listen min på telefonen, dette er veldig tongvindt med over 200 kontakter i listen .... veit noen hvordan man fjerner alle kontaktene? eller hvordan jeg får msn kontaktene mine til å ikke vises i listen over kontakter?

 

blir glad for alle svar:)

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over importen av MSN kontaktene samt at jeg må slette kontoen fra telefonen da de ikke vises i listen. Sletter jeg kontoen og legger til msn kontoen på nytt så vises kontaktene igjen...er det en kjent bug?

 

Tom

9382974[/snapback]

 

Vistnok.. Men hvis du logger på MSN Live skal det gå ann å velge å ikke synke MSN-kontaktene dine med kontaktlista di.. Ikke at jeg helt har fått det til selv, men sjekk ut menyen når du er i MSN Live..

 

Et Annet spørsmål som jeg sikkert får svar på hvis jeg leser 30-40 sider med forum - men er det ikke mulig å sette ALARMEN til å vekke meg for så å SLÅ AV TELEFONEN? Noen som vet om det finnes en app?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...