Gå til innhold

HTC Touch ble lansert i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fiksa messenger med laptoppen i stedet... den har xp (og ms active sync), så nå er alt i orden...

 

-takket være denne tråden har jeg:

 

-kjøpt meg ny telefon til den beste prisen

-økt prosessorkapasiteten med battery status

-innstallert phonepad, for lettere knappeoppsett

-fått inn værstasjonene over norske byer

-økt trykksensiviteten på skjermen

-fornyet messenger, så den a) ikke laster ned uavbrudt ifra egde

og gjør det dyrt for meg og b) nå kan jeg se hvem som er logget på og hvem som ikke er det..

 

herreminhatt for en bra tråd dere! -takk til alle som har deltatt.. :D

Lenke til kommentar
-takket være denne tråden har jeg:

 

-kjøpt meg ny telefon til den beste prisen

-økt prosessorkapasiteten med battery status

-innstallert phonepad, for lettere knappeoppsett

-fått inn værstasjonene over norske byer

-økt trykksensiviteten på skjermen

-fornyet messenger, så den a) ikke laster ned uavbrudt ifra egde

og gjør det dyrt for meg og b) nå kan jeg se hvem som er logget på og hvem som ikke er det..

 

herreminhatt for en bra tråd dere! -takk til alle som har deltatt.. :D

9296183[/snapback]

 

Hvordan økte du trykksensiviteten på skjermen og fornyet messenger?

Lenke til kommentar

Står masse om det i denne tråden.:)

 

Her f.eks

 

Etter å ha lest innlegget ditt fant jeg denne siden

 

1. Installer Total commander Download

2. \\\registry\HKLM/Drivers\TouchPanel\Pressure Threshold

3. Bytt fra 11000 til f.eks 12000

Endret av ralex
Lenke til kommentar
Koser meg med sakene fra whoneedsaniphone.com nå  :) artig med flashbaserte programmer. Sitter og eksperimenterer litt med det samme selv, selv om det bare er basic flash, så er det artig å lure venner til å tro at du har lagd ditt eget OS :D Draggable klokke og greier, hehe..

 

cap.jpg

9265199[/snapback]

 

Logget meg inn der nå og regga meg. Så litt omfattende å få til dette, men hvordan fungerer dette i praksis? Er det raskt og er det verd det?

Lenke til kommentar
Noen her som kan hjelpe meg med hvorfor gprs nettverket slår seg på av seg selv og driver traffikk over gprs.. - fant ut at jeg hittill har brukt over 55 kroner på gprs trafikk dene måneden, og den har f.eks i går gått inn og ut 13 ganger på en prisvariet imellom 0.06 til noen kroner..

 

selv ønsker jeg å ha all trafikk som må over gprs på forespørsel ifra meg (ikke automatisk) og helst all trafikk over wi-fi dersom det er mulig (dersom jeg sitter hjemme o.l..

 

kan vise lista jeg fant på min side hos netcom no...

 

14.08.07 17:13:17  Internett  0,001 Mb  0,02

     

14.08.07 17:13:39  Internett  0,001 Mb  0,02

     

14.08.07 17:14:31  Internett  0,081 Mb  1,62

     

14.08.07 19:40:23  Internett  0,013 Mb  0,26

     

14.08.07 19:57:27  Internett  0,050 Mb  1,00

     

14.08.07 20:17:10  Internett  0,069 Mb  1,38

     

14.08.07 20:59:44  Internett  0,006 Mb  0,12

     

14.08.07 21:26:25  Internett  0,003 Mb  0,06

     

14.08.07 21:27:56  Internett  0,028 Mb  0,56

     

14.08.07 21:48:37  Internett  0,003 Mb  0,06

     

14.08.07 21:54:21  Internett  0,014 Mb  0,28

     

14.08.07 23:25:38  Internett  0,003 Mb  0,06

     

14.08.07 23:26:48  Internett  0,003 Mb  0,06

     

15.08.07 01:58:18  Internett  0,641 Mb  12,82

     

15.08.07 09:21:13  Internett  0,002 Mb  0,04

     

15.08.07 09:21:47  Internett  0,072 Mb  1,44

9284938[/snapback]

 

 

Lurer på dette jeg også...må gå an å fikse på en måte?

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Halla folks. Har bestilt meg Touch nå :cool: og det virker VELDIG lovende. Men lurer på om det er noen skikkelige downs med denne telefonen? Så f.eks at en lasta ned ting av seg selv...Dette vil jeg ikke for det blir altfor dyrt. :cry:(Ikke sånne ting som at tastaturet er for lite for det er det jo en veldig lett løsning på :) ) Men har hørt så mye bra om den så jeg tviler på at jeg kommer til å angre :thumbup:

Lenke til kommentar

Er ikke noe negativt og den laster ikke ned noe av seg selv. Det er været som ligger å kjører og dette er jo bare en funksjon som du kan skru av :-) Har man touch, har man også råd til litt internettbruk hehe.

 

Telefon er helt suveren. Har akkuart(selvom jeg synes det er litt tåpelig) lagt inn iPhone menyer. Litt kult på en måte, men liker den best slik den er. En genial telefon rett og slett så du kan glede deg :-)

Lenke til kommentar

Heisann, lurte på om noen har brukt 'Super' til å konvertere videoer til Touch'en?

 

Rimelig mange innstillingsmuligheter å velge mellom, noen som har prøvd litt forskjellig og funnet god løsning med god kvalitet og ikke for store filer? :hmm:

Lenke til kommentar
Noen her som kan hjelpe meg med hvorfor gprs nettverket slår seg på av seg selv og driver traffikk over gprs.. - fant ut at jeg hittill har brukt over 55 kroner på gprs trafikk dene måneden, og den har f.eks i går gått inn og ut 13 ganger på en prisvariet imellom 0.06 til noen kroner..

 

selv ønsker jeg å ha all trafikk som må over gprs på forespørsel ifra meg (ikke automatisk) og helst all trafikk over wi-fi dersom det er mulig (dersom jeg sitter hjemme o.l..

 

kan vise lista jeg fant på min side hos netcom no...

 

----snipp---

9284938[/snapback]

 

 

Lurer på dette jeg også...må gå an å fikse på en måte?

 

Noen som vet?

9305487[/snapback]

 

 

Det som var galt for min del var at MS Live lå på automatisk og synka. Etter at jeg fikk den tilbake til manuelt, så har det gått greit her :thumbup:

 

Quote forminsket av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

På vegne av venn:

"Hei...

 

jeg har hatt min Touch i 3-4 uker.. og for noen dager siden sluttet plutselig alle signaler å funke.... jeg kan ikke motta eller sende verken anrop eller mld.... gprs'en funker heller ikke... vet noen hva det kan være..

ringte operatøren min, og det var ikke noe feil fra deres side... Har forsøkt hard reset og nå skrur ikke telefonen seg på

 

Tony"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...