Gå til innhold

Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?


Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?  

272 stemmer

  1. 1. Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?

    • Ja
      122
    • Nei
      150


Anbefalte innlegg

Hater å ikke ha lov til å diskutere ting på ett åpent forum tbh.

 

 

Ikke det at jeg kommer til å diskutere bots, men bare irriterer meg at folk ikke skal få lov om de vil. (freedom of speech ftw)

8788802[/snapback]

 

At et privat forum har interne regler, for å ivareta seriøsitet, orden, god stemning osv betyr IKKE at det bryter med "freedom of speech". Det er to vidt forskjellige ting det er snakk om. Du har regler for hva folk får gjøre i ditt hus, hw.no har regler for hva folk får gjøre på deres forum. Det er også en frihet å få bestemme over egen eiendom. Ytringsfrihet gjelder hva staten ikke har lov til å nekte deg. Jeg synes det er useriøst å blande disse begrepene.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor spille wow når man ikke gidder å spille selv?

8788937[/snapback]

 

Det kan du ikke diskutere her på forumet.

 

 

( Satt litt på spissen, men ser dere hvor dumt det er å ikke kunne diskutere det? )

8789089[/snapback]

 

Det kan du vel. Det har vært flere tråder om fenomentet botting. Og det er stadig kritikk av bottere, som får stå. Så det du sier stemmer rett og slett ikke. Å disktutere _bruk_ av botter, hvordan skaffe dem, hvordan bruke dem, osv er noe helt annet....

Lenke til kommentar
Hvorfor spille wow når man ikke gidder å spille selv?

8788937[/snapback]

 

Det kan du ikke diskutere her på forumet.

 

 

( Satt litt på spissen, men ser dere hvor dumt det er å ikke kunne diskutere det? )

8789089[/snapback]

 

Det kan du vel. Det har vært flere tråder om fenomentet botting. Og det er stadig kritikk av bottere, som får stå. Så det du sier stemmer rett og slett ikke. Å disktutere _bruk_ av botter, hvordan skaffe dem, hvordan bruke dem, osv er noe helt annet....

8789110[/snapback]

Såvidt jeg vet er ikke det du sikter til diskutering, men direkte informasjon til anskaffelse av bots som mest sannsynlig vil være svartelistet da det ikke har noe rundt en diskusjon å gjøre, som denne tråden handla om.

 

Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?

Aka, ikke guides, ikke links, men diskusjon.

Lenke til kommentar

Det jeg vil anta er ganske standard prosedyre for en bot-debatt: Folk snakker om botter, noen sier at de boter selv osv, svake brukere sender PM til folk som har peiling på boting og vi får enda flere boter.

 

Selve diskusjonene kommer aldri noe lengre enn at en part sier de ser ned på botere, mens den andre siden presiserer hvor lite de bryr seg om andre sine meninger om emnet, selvom de gjerne selv hisser til debatt. Utrolig at noen kan si at vi vil ha dette på et ellers så ryddig forum.

Lenke til kommentar
Har faktisk ikke vært plaget av bots etter TBC.

8787617[/snapback]

Noe av grunnen til dette er at veldig få bots er i outlands pga av de har en mye större sjanse for og bli drept der. I Azeroth så er det jo nesten umulig og bli drept. Det var nok ikke uten grunn det er en fel reaver i hellfire.
Lenke til kommentar
Har faktisk ikke vært plaget av bots etter TBC.

8787617[/snapback]

Noe av grunnen til dette er at veldig få bots er i outlands pga av de har en mye större sjanse for og bli drept der. I Azeroth så er det jo nesten umulig og bli drept. Det var nok ikke uten grunn det er en fel reaver i hellfire.

8790008[/snapback]

Der jeg farmer clefthoof leathers, rett vest for Hordebyen i Nagrand, er det rent så ofte bottere.

Lenke til kommentar

Eg må få presisere, i tilfelle nokon var i tvil, at utfallet av undersøkelsene ikkje vil bestemme om det skal bli akseptert eller ei. Det blir kun brukt som ein del av vurderingen, til slutt vil det bli avgjort internt. Årsaken til at desse undersøkelsene vart gjort er for å få dykk som brukarar med i diskusjonen i staden for å etablere regler som kun er diskutert internt. Tenkte eg ville opplyse om dette sidan det ikkje kom så godt fram i førstepost.

 

Undersøkelsene vil sannsynlegvis snart bli avslutta, det ser ut som dei fleste har fått avgitt sin stemme. :)

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er ikke det du sikter til diskutering, men direkte informasjon til anskaffelse av bots som mest sannsynlig vil være svartelistet da det ikke har noe rundt en diskusjon å gjøre, som denne tråden handla om.

 

Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?

Aka, ikke guides, ikke links, men diskusjon.

8789286[/snapback]

 

Det er din tolkning. Jeg og mange andre synes at formuleringen "bruk av bot-er" helt åpenbart må bety hvordan du faktisk bruker en bot. Mulig det er en uheldig formulering fra hwno, eller mulig det faktisk rett og slett betyr det som står der. Jeg håper selvsagt på at det bare var en uheldig formulering.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet er ikke det du sikter til diskutering, men direkte informasjon til anskaffelse av bots som mest sannsynlig vil være svartelistet da det ikke har noe rundt en diskusjon å gjøre, som denne tråden handla om.

 

Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?

Aka, ikke guides, ikke links, men diskusjon.

8789286[/snapback]

 

Det er din tolkning. Jeg og mange andre synes at formuleringen "bruk av bot-er" helt åpenbart må bety hvordan du faktisk bruker en bot. Mulig det er en uheldig formulering fra hwno, eller mulig det faktisk rett og slett betyr det som står der. Jeg håper selvsagt på at det bare var en uheldig formulering.

8795084[/snapback]

 

Nå ser det ut som om flertallet er med deg (og mot at dette skal kunne diskuteres), så da blir det sikkert ikke tillatt. Personlig syns jeg ikke det er noe stort tap om det ikke er lov, har aldri brukt bot, kommer aldri til å gjøre det (syns det er mest av alt tåpelig selv om jeg ikke føler at andres bruk har ødelagt noe særlig for meg selv bortsett fra spammingen av gull for salg) - men jeg ville ikke hatt noe imot at det ble diskutert.

Lenke til kommentar
@ Zeph: Kan du ikke opprette en undersøkelse om det er lov å diskutere private/uoffisielle servere? Er veldig mange som  har blitt lei av å betale for world of warcraft og trenger tips om en bra, gratis server.

8799188[/snapback]

 

Hvis ikke folk har pushet grensene allerede, så gjør ihvertfall du det nå...

Lenke til kommentar
Private servere plager da ingen, man kan ikke alltid følge regler til punkt og prikke.

8800064[/snapback]

 

Private servere er noe helt annet enn denne trådens tema. Dessuten er det piratvirksomhet. På det punktet er forumet sine retningslinjer helt klare, uavhengig av din moral.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...