Gå til innhold

Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?


Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?  

272 stemmer

  1. 1. Bør det være lov å diskutere bruk av bot-er i WoW?

    • Ja
      122
    • Nei
      150


Anbefalte innlegg

Denne undersøkelsen er ein av fleire for å kunne legge ned nokre reglar for World Of Warcraft-kategorien.

 

Synest dykk det bør være tillatt å diskutere bruk av bot-er på forumet vårt? Me har diskutert saken internt og kome fram til at det beste er å finne ut kva dykk som bruker forumet ønsker før ei avgjersle blir tatt.

 

Tråden blir lagt i WoW-kategorien for at dei som bruker forumet skal oppdage den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei å nei! :no:

 

Jeg vil ikke ha noe av det hvertfall. Er allerede en del her som sier de bruker bots, og da er det ikke vanskelig å sende de en PM og få mer info om det. :--/

Lenke til kommentar
Nei å nei! :no:

 

Jeg vil ikke ha noe av det hvertfall. Er allerede en del her som sier de bruker bots, og da er det ikke vanskelig å sende de en PM og få mer info om det. :--/

8785805[/snapback]

 

Så da skal formyndersamfunnet her på diskusjon.no sørge for at disse ikke får muligheten til å velge selv?

 

Sorry, men det virker som det er veldig mye "beskyttelse mot seg selv" her på forumet. :p

 

Eller trenger du å bli beskyttet mot deg selv? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg stemte "Ja", fordi de som bruker det får sin straff av Blizzard før eller siden uansett :)

Jeg ville ALDRI brukt bot. Hva er poenget med å kjøpe et spill du skal la et annet program spille for deg? :dontgetit:

8785905[/snapback]

WoW går jo veldig mye på status og skaffe seg de bedre tingene enn andre. Ved å bruke bots, gjør det saken enklere. Sånn er bare folk.

Lenke til kommentar

Nei. Dette har blitt diskutert mye allerede, og resulterer bare i skismer og dårlig stemning på forumet.

 

Uansett hvordan man vrir og vender på det, så er ikke WoW designet for bruk av bots, og det vil aldri bli tillatt å bruke bots i WoW. Derfor vil det bare virke provoserende å tillate diskusjon rundt metoder som gir enkeltpersoner urettferdige fordeler ved å ødelegge for resten av WoW-communitien.

 

Det finnes egne dedikerte og/eller useriøse fora for diskusjon av bots.

Lenke til kommentar

Helt greit for meg.

Ser ingen problemer i at emnet diskuteres.

Det får bli opp til en hver enkelt om dem ønsker å bruke bot eller ikke.

Selv kommer jeg aldri til å gjøre det.

Dagen hvor wow blir så gørr kjedelig at det frister å la en npc ta over spillinga for meg slutter jeg.

Lenke til kommentar

Må nok si nei der. dette kommer til og sette griller i hue på folk. hjelper ikke om det ikke er lov til og linke ting. folk er flinke til og google. og la folk diskutere dette her er og gi folk ideer om hva de skal søke på.

 

og som sagt tidligere:

Stemte nei.. Jeg liker ikke bots, og da vil jeg ikke lese om det på et forum jeg er innom daglig.
HELT ENIG! :thumbup:
Lenke til kommentar

Synes dette forumet tenderer til mer og mer håpløse tråder. Det det spørres om her har vært diskutert flere ganger. Etter min oppfatning var diskusjonen begrenset ettersom de som er tilhengere av den slags stort sett bare kom med påstander og ikke akkurat argumenterte for dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...