Gå til innhold

[løst]Netshop har nå hjulpet meg, men det tok lang tid


Anbefalte innlegg

Nå kan det kanskje virke litt rart at jeg skal forsvare netshop, men de trodde, som jeg sa, at dette var enda en av de sakene der kunde nekter å lytte til butikken

 

Skal tro hvor mange av disse "Kunden nekter å høre på Netshop" sakene, som egentlig er "Netshop nekter å høre på kunden" saker.

 

:hmm:

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Intressant att läsa alla Brukermoderatorers inlägg och vilka beslut de tagit. Syns det blev taget bra beslut och det visar att dere moderatorer føljer med på forumet.

 

Uansett bra att problemet blev løst før både micke090 och netshop.

8788932[/snapback]

Ja, er helt enig, har tenkt på det mye i løpet av disse dagene, det har vært brukermoderatorer online i denne tråden store deler av tiden. Jeg har også sett dere brukermoderatorer som ikke poster, det er tydelig hva som tiltrekker seg oppmerksomhet (overskriften var jo en liten bombe i seg selv) :p

 

Er i mye bedre humør i dag, siste tentamen/eksamen er over, hodetelefonene mine ble fikset, pc'en min startet ordentlig i dag (gjorde den ikke i går kveld), så alt i alt er dette en bra dag for meg. Takk til alle dere som bidro til at tråden fikk så mye oppmerksomhet. Det viser bare hvor lett det er å støtte noen "mot" de store.

 

EDIT: Snakker om sola, her kom "til og med" en admin innom

Endret av micke090
Lenke til kommentar
Nå kan det kanskje virke litt rart at jeg skal forsvare netshop, men de trodde, som jeg sa, at dette var enda en av de sakene der kunde nekter å lytte til butikken

 

Skal tro hvor mange av disse "Kunden nekter å høre på Netshop" sakene, som egentlig er "Netshop nekter å høre på kunden" saker.

 

:hmm:

 

Ørjan...

8788988[/snapback]

 

 

Ja, det er du ikke alene om å undres over.

 

Må si at Netshop her har mistet det meste av troverdighet.

Lenke til kommentar

Hei forumlesere.

 

Som avtalt med micke090 skal vi komme med vår versjon av saken og forhåpentligvis få den avklart fra vår side:

 

Først; vi tar slike saker veldig alvorlig hos oss, da vi selvsagt ønsker å ha så god service som overhodet mulig mot våre kunder. Vi vet jo også at forumbrukerne her på Hardware er viktige for oss, det er jo nettopp leserne her som er de største forbrukerne på datakomponenter etc.

Som jeg nevnte for micke går dette også stort sett veldig greit. Jeg tror de fleste av kundene våre opplever at returer etc. forløper greit, og vårt mål er selvsagt at 100% av alle returer skal behandles raskt og greit slik at kunden sitter igjen med en god opplevelse også etter å ha hatt en retursak med oss.

 

Unntak kan dog forekomme, og dette er helt klart en slik sak. Vi aner egentlig ikke hva som har gått feil her, og vil vel trolig aldri finne det ut heller. Vi tar selvsagt fullt ansvar for å ha lagt ut bildet og svarinnlegget, selv om vi selvsagt gjerne ville hatt det ugjort.

 

Sånn jeg ser det er det bare en ting vi kan gjøre nå, og det er å rydde opp i forhold til kunden, og det er nå gjort på beste måte. Samtidig legger vi oss helt flate i forhold til både saksbehandling og innlegget her, det burde helt klart vært håndtert annerledes. Vi får bare håpe vi lærer så lenge vi lever, det er nok en betydelig sjanse for det :ermm:

 

Til andre som opplever problemer av en eller annen art i forbindelse med Netshop, enten det gjelder retur eller andre ting; dere kan alltid sende meg en mail om det er noe som virker snodig så tar jeg en titt på saken. Vi må slike saker som dette til livs om vi skal bli gode nok.

Min epostadresse er [email protected]

 

Ydmyk hilsen fra Svenn Aage, Netshop

Lenke til kommentar
Må si at Netshop her har mistet det meste av troverdighet.

8789122[/snapback]

 

Jeg er imponert, litt av en konklusjon og trekke ut i fra en enkeltsak. Mine erfaringer med Netshop sier det stikk motsatte. Tullete å si slikt i mine øyne.

8789138[/snapback]

Nå har ikke dere snakket med Sven Aage, men han var faktisk veldig hyggelig, han virket oppriktig lei seg for det som har skjedd, så jeg unnskyldte han for denne gangen, og sa at jeg kanskje kjøper der igjen om de lover å komme seg igjen.

 

Der kom netshop med den lovte unnskyldnnigen også.

Lenke til kommentar

Her mener jeg Netshop kan unnskylde seg i det lange og brede. Vi må alle innrømme at hadde det ikke vært for et stort press her på forumet så hadde Netshop aldri villet løst saken. Dette er det nærmeste vi kommer "tv2 hjelper deg".

 

Det fins nå drøssevis av andre saker her på forumet som beviser at ikke dette er noe engangstilfelle. Anbefaler Netshop å rydde opp i sine egne rekker. Den kompetansen som dere besitter på kundeservice siden er alt for dårlig. Ansett personer som er interessert i kunden, ikke personer som vil unngå oss.....eller i værste fall lure oss.

 

For meg personlig så har Netshop tapt annsikt og jeg vil ikke handle noe der før jeg vet at servicen har kommet tilbake til normalt nivå (dvs. når visse navn ikke jobber der lenger).

Lenke til kommentar

Godt det ordnet seg. Og beklagelsen til Netshop viser ihvertfall at de forsatt har noe som heter god kundeservice.

 

Men jeg håper at de nå har lært å ta kundene mer seriøst. For det skal ikke være nødvendig at flere kjøpere skal slite slik som micke måtte, pga at Netshop selv gjorde feil. Og problemet var at Netshop fortalte også micke at de var ferdige med saken. Jeg syns at Svenn Aage bør ha en liten intern samtale med sine ansatte for at slikt ikke skal skje igjen.

 

Uansett, godt det ordnet seg :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hei trådstarter!

Fint at det løste seg. :thumbup:

Kan du være så vennlig å endre emnetittel til noe mer passende?

Slik tittel er nå er den litt misvisende og virker som en "magnet" på enkelte forumsdeltakere.

:)

Lenke til kommentar
Denne tråden burde ha vært stengt med Netshops beklagelse  :)

8789468[/snapback]

 

Helt enig, her tar de ansvar for både kunde og saksbehandling og legger seg flat, det er ingen grunn for noe videre diskusjon når Netshop tar på seg ansvaret for hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Jeg vil også, jeg vil også! Saken er løst alle sammen, og da setter vi strek.

 

 

 

 

 

:p

 

 

oysfaergs überedit:

 

Jeg fikk ordrebekreftelse per mail fra netshop der det var fakturert 0kr for et nytt headsett (Sony MDR EX71SL), og 0kr for en minnepinne på 2gb (CybaSnipa til 745kr  ) og 0kr for frakt for herligheten, nå er det bare å vente til det kommer.

 

Endret av oysfaerg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...