Gå til innhold

[løst]Netshop har nå hjulpet meg, men det tok lang tid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt på siden her, men hva er denne greia med å koble ørevoks og renslighet? Det er ikke slik at ørevks produseres pga urenslighet.

 

AtW

8780958[/snapback]

 

Nei, men om du vasker ørene dine hver dag, eller flere ganger om dagen så vil det være mindre ørevoks der enn om du ikke vasker ørene i det heletatt

8780988[/snapback]

Det avhenger helt av hvordan du vasker. F. eks. må du ikke dytte inn q-tips. Om du vasker på feil vis, stimulerer du faktisk produksjonen av ørevoks og får mer, ikke mindre.

Lenke til kommentar
Enig, en må tåle at motparten kommer med sitt forsvar også.

Dessuten tror jeg faktisk ikke at ørevoks er fredet eller går under noen regler på noen måte?...

 

Det er uansett ikke det denne debatten dreier seg om - Det handler om at NetShop har gjort en for sløv jobb i å utføre service på ett produkt som er sendt inn av en kunde som så aldri får kontakt med NetShop i etterkant.

Kan vi prøve å fokusere på dette istedetfor ørevoks?

8782332[/snapback]

 

Motparten hadde alle muligheter til å forsvare seg i tiden før denne tråden ble åpnet. De kunne også valgt å rydde opp dette privat med trådstarter etter tråden var åpnet.

 

Grunnen til at ørevoksen er blitt et tema, var at dette lett kunne sees på som et forsøk på å ydmyke/latterliggjøre kunden. Dermed følger de opp den sløve servicejobben du nevner med å sette trådstarter i gapestokk. Du, og heldigvis Micke også, virker å ha et uanstrengt forhold til ørevoks. For andre er det derimot forbundet med noe pinlig. Ville det vært OK for en klesforhandler å publisere bilder av svetteflekker? Eller bremsespor?

 

Publiseringen av bildet var helt sikkert egnet til å skremme en del andre fra å fortelle sine historier om Netshop, men noe sier meg at det likevel kan bli et ulønnsomt trekk i lengden.

Lenke til kommentar
håper dette årner seg. Må sende inn en ruter til netshop og håper det går som fot i mose =)

8783169[/snapback]

Er bare å stå på, de gir helt sikkert etter til slutt... Går ikke an å oppføre seg på den måten. Må forresten legge til at jeg egentlig syntes det er et fillebeløp, og at jeg forbruker ett stykk per år. Og det blir blåbær i forhold til min 3 timer gamle fartsbot på 6500 :realmad: !

 

Men, stå på!!

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg har betalt varer for et par tusen kroner (og fått venner til å betale en samlet verdi på titalls-tusen kroner, blandt annet fire bærbare pc'er) De har feilvurdert en situasjon, og ingen jeg kjenner kommer til å kjøpe bærbar fra netshop igjen.

 

SAMMENDRAG:

 

Starten står øverst på side en. På midten/nedre del av side to så publiserte netshop bilder av noen ørepropper med ørevoks som så ut som oppkast (og dessuten gikk ann å nesten fjerne med photoshop bare med fargejustering) som angivelig skulle være mine. Jeg fikk samme bilder per mail. På side 5 kommer jeg online igjen etter netshop sine bilder og legger opp copy/paste av kvittering der det tydelig står hvite hodetelefoner. La også opp en screenshot med sensurert etternavn og adresse. Nå har ikke netshop svart siden fredag kl20.

 

Findetaljer:

 

Bildet er av et svart headsett, mens mitt par er hvitt. Det er også hentet hos netshoposlo, så det er ingen tvil om at de er hvite.

De er kjøpt hos netshoposlo, men levert inn til netshop, sånn som det står i returskjemane hos netshoposlo.

Netshop har brukt ca 5-6uker FØR jeg la opp denne saken på forumet, etter det tok det en dag før jeg fikk svar (tilfeldig?).

Det har ikke vært noe svar siden kl 20:19 på fredag.

 

Det skulle være de store trekkene

 

EDIT: Ny besøkerrekord, 85 brukere

 

EDIT2: Siste update side 15, saken er løst. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8788508

Endret av micke090
Lenke til kommentar
håper dette årner seg. Må sende inn en ruter til netshop og håper det går som fot i mose =)

8783169[/snapback]

Er bare å stå på, de gir helt sikkert etter til slutt... Går ikke an å oppføre seg på den måten. Må forresten legge til at jeg egentlig syntes det er et fillebeløp, og at jeg forbruker ett stykk per år. Og det blir blåbær i forhold til min 3 timer gamle fartsbot på 6500 :realmad: !

 

Men, stå på!!

8783237[/snapback]

 

Kjipern med fartsbot

 

Men lønna di er sikkert tilsvarende høyere enn min også

Lenke til kommentar

Hva har det at du har brukt mye penge der med saken å gjøre?

 

De har uten tvil gjort feil, om det er mennesklige feil gjort av kundebehandler eller direkte strategi fra de på support avdelingen må netshop selv svare for, til deg, om ikke her i tråden.

Lenke til kommentar
Hva har det at du har brukt mye penge der med saken å gjøre?

 

De har uten tvil gjort feil, om det er mennesklige feil gjort av kundebehandler eller direkte strategi fra de på support avdelingen må netshop selv svare for, til deg, om ikke her i tråden.

8783381[/snapback]

 

Det var et svar på det en av de andre sa, han sa at de kanskje skulle spare inn litt penger på å overse en "liten" kunde

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt meg ett hodesett fra sony erikson, jeg får en del ørevoks når jeg trener... vet ikke hvorfor :S

Men jeg kan garantere at de har hold ut over ett år med kraftige påkjenninger av ørevoks, svette, høy lyd og mange turer etc.

Lyden er så god som ny =)

 

Selv om det er snakk om 200-300kr i saken så er det mye penger for noen og veldig lite for andre. Så akurat denne tråden får meg litt til å tvile på om jeg skal sende inn ruteren til netshop eller linksys direkte.

 

Og det blir blåbær i forhold til min 3 timer gamle fartsbot på 6500
Hadde jeg fått den hadde jeg godt personlig konkurs :p Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Alastor forteller meg at det er 100% sikkert at brukeren netshop virkelig er representant fra netshop. Jeg ville satt mer lit til et faktabasert svar.

 

Fakta:

 

Hvem som helst(nesten) kan sende epost fra [email protected]. Bildet kan være fra en produktkatalog eller et skrekk arkiv. Muligens modifisert. Det at det er feil farge på det forsterker min misstanke.

 

Posten er signert med Svenn Aage

 

Daglig leder/Adm.dir oppført i brønnøysundregisteret er Sven Aage Lysebo.

sjekk www.brreg.no

 

Et søk på google viser at han er omtalt som Svenn-Aage og Sven Aage.

 

Fakta slutt.

 

Skulle tro han ville inkludert etternavnet sitt i en signatur.

 

Det virker litt rart at Adm.dir jobber med support. Eller i det hele tatt ytrer seg på denne måten. Han må vite hvilken skadevirkning det kan ha. Og jeg syns det er litt merkelig at han staver navnet sitt feil(?). (Jeg stoler på brreg.no)

 

edit: fjernet info som var ment kun til micke.

Endret av grimjoey
Lenke til kommentar
Posten er signert med Svenn Aage

 

Daglig leder/Adm.dir oppført i brønnøysundregisteret er Sven Aage Lysebo.

sjekk www.brreg.no

 

*Klipp*

8783405[/snapback]

 

Jeg prøvde å finne navnet til "sjefen" i sted, men visste ikke helt hvor jeg skulle begynne :p

 

Mailet fra netshop til meg er fra Netshop_Stian her på forumet. Det var han som la ut foxconn konkurransen, regner med at han er en ekte "netshop bruker".

 

Jeg ringer han nå (får skylde på mangelfull info om han klager på at jeg ringer sent) :p

Lenke til kommentar
Posten er signert med Svenn Aage

 

Daglig leder/Adm.dir oppført i brønnøysundregisteret er Sven Aage Lysebo.

sjekk www.brreg.no

 

*Klipp*

8783405[/snapback]

 

Jeg prøvde å finne navnet til "sjefen" i sted, men visste ikke helt hvor jeg skulle begynne :p

 

Mailet fra netshop til meg er fra Netshop_Stian her på forumet. Det var han som la ut foxconn konkurransen, regner med at han er en ekte "netshop bruker".

 

Jeg ringer han nå (får skylde på mangelfull info om han klager på at jeg ringer sent) :p

8783450[/snapback]

Regner med stian ikke lengre er saksfører i netshop på denne saken.

Viss de hadde gjort det riktig hadde de ikke blandet inn forsjellige personer i forjsellige saker... sånn hender det vi gjør på jobb og vips er ting glemt, ting er borte etc :thumbdown:

Lenke til kommentar
Alastor forteller meg at det er 100% sikkert at brukeren netshop virkelig er representant fra netshop. Jeg ville satt mer lit til et faktabasert svar.

8783405[/snapback]

 

Brukeren Netshop har 155 innlegg og vært aktiv siden 2004, og signerer stort sett med Svenn Aage. Med mindre de har somlet bort passordet sitt, tror jeg vi kan være relativt trygge på at det er Netshop ASA som har svart.

 

Og mens vi først tar for oss skeptikere - de som påstår at Netshop/hardware.no skulle stå i noe slags ledtog, må lugne ner lite. Tvert i mot har hardware.no vært sinte Netshop-brukeres fremste talerør i en lengre periode nå, og alle synspunkter med en viss grad av saklighet har fått slippe til. Props for glimrende trådstyring. :thumbup:

Endret av khare
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...