Gå til innhold

korleis overtale pappa.

knegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Gjest Slettet+432
Skrevet

Bortskjemte gutt :) Jeg har aldri hatt mer enn en 15 tommers skjerm, har aldri hatt en LCD skjerm engang. Så ikke klag!

Skrevet

trudde posten va død eg. admin kan jo drepe den.

men bortskjemt eg?? eg har betalt skjermen sjøl no. er fornøgd eg eg ga gamle skjermen til pappa.

Skrevet

pakk en smith & Wesson 44 i kjæften og si at hvis du ikek får lov så smeller det:P Vet ikke om du får lov å kjøpe deg en revolver heller men... :p

Skrevet (endret)

"tilgivelser er lettere å få enn tillatelse".

Dessuten er det ikke lov med dialekt.

Knegg, er jo spørs på hvordan man får pengene til å betale med. Stipend og penger man FÅR , så er man bortskjemt.

Endret av JD_Scrubs
Skrevet
pakk en smith & Wesson 44 i kjæften og si at hvis du ikek får lov så smeller det:P Vet ikke om du får lov å kjøpe deg en revolver heller men... :p

8834695[/snapback]

Trådstarter har fått skjermen sin, var jo ingen stor sak å overtale faren. Måtte jo forsåvidt bestikke ham med den gamle skjermen, men om man ikke trenger den så. ;)

Skrevet (endret)
viss eg seie eg bruka min skjerm til å sjå pirat nedlasta filma drepe admin tråden då?

8838836[/snapback]

Siden du ikke har endra trådtittelen, så blir den nok stengt uansett. Men den har jo utspilt rollen sin nå.

Endret av Smirnoff
Skrevet
Bortskjemte gutt :) Jeg har aldri hatt mer enn en 15 tommers skjerm, har aldri hatt en LCD skjerm engang. Så ikke klag!

8773729[/snapback]

Trenger ikke være bortskjemt for å ha LCD skjerm. Egentlig du som burde klage, siden du aldri har hatt en LCD skjerm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...