Gå til innhold

F.E.A.R historien...hva skjer?(spoiler alert!)


Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?

Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som??

Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?" ?

Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her...

Endret av Damon_Albarn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?

Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som??

Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?"  ?

 

 

Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her...

8707654[/snapback]

 

det kommer jo en 2`er så du må nok vente til da

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?

Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som??

Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?"  ?

Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her...

8707654[/snapback]

 

Legger no inn i spoiler her, iallefall det jeg har fått med meg da jeg gikk gjennom det på PC:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den lille jenta (Alma om jeg husker riktig) er moren til deg og Fettel (Fettel er broren din). Spøkelsene er Almas måte å stoppe deg på siden du ikke kan bli tatt av hennes telepatiske krefter, men hu kan likevel gi deg disse tilbakeblikkene og bildene av spøkelsene.

I sluttscenen, når det kræsjet kommer, og hu dama i helikopteret sier "What was that noise?", så ser du Alma akkurat klatre inn i helikopteret, og spillet slutter 1 sekund seinere.

 

Prøv Fear: Extraction Point, kanskje den gir deg mer svar...(har ikke prøvd det selv)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Har nettopp fullført fear på x360, og sitter igjen med masse tanker og ubesvarte spørsmål. Sinnsykt fett spill, men hva skjedde egentlig?

Var den lille jenta egentlig moren til soldaten man spiller som??

Hvem var spøkelsene?? Hva skjedde i sluttscenen når hun dama sier "what was that noise?"  ?

Håper noen kan gi meg fred i sinnet ang det her...

8707654[/snapback]

 

Legger no inn i spoiler her, iallefall det jeg har fått med meg da jeg gikk gjennom det på PC:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Den lille jenta (Alma om jeg husker riktig) er moren til deg og Fettel (Fettel er broren din). Spøkelsene er Almas måte å stoppe deg på siden du ikke kan bli tatt av hennes telepatiske krefter, men hu kan likevel gi deg disse tilbakeblikkene og bildene av spøkelsene.

I sluttscenen, når det kræsjet kommer, og hu dama i helikopteret sier "What was that noise?", så ser du Alma akkurat klatre inn i helikopteret, og spillet slutter 1 sekund seinere.

 

Prøv Fear: Extraction Point, kanskje den gir deg mer svar...(har ikke prøvd det selv)

8712804[/snapback]

 

 

aha... så tydeligvis ikke godt nok etter de siste 2-3 sekundene.

Lenke til kommentar
Finnes det ikke en expansion pack til dette spillet? Ikke til 360, men til PC i alle fall... Mulig man får svar der.

8722411[/snapback]

 

jepp, men hjelper lite når det ikke finnes på 360'n for min del..

jaja...får satse på at EP dukker opp på markedplace etterhvert. Ville igrunn vært rart om det ikke skjer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...