Gå til innhold

Kjøling i X-fasong


Anbefalte innlegg

Ser ut som et elendig design spørr du meg. Hvis du drar en firkant runt hele kjøleren ser du at den tar veldig stor plass i forrold til effektivt kjøleareal (kjøleribbene), i tillegg ser det ut som airflow er dårlig uten at jeg kan si det sikkert selvsagt.

8723218[/snapback]

 

:thumbup:

 

Så du trur vel ikke at Scythe har TESTET kjøleren FØR de legger den ut for salg ?

:thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert, men det spørs om ikke effektiv kjøling har måttet vike for "intressant design". Hardware hander mer og mer on bling bling faktor enn funksjonalitet...

 

Og bling bling i en boks som 99% av tida står gjemt under bordet forstår jeg ikke. (de resterende 1% støvsuger jeg under bordet og drar frem PCen :p )

Lenke til kommentar
Sikkert, men det spørs om ikke effektiv kjøling har måttet vike for "intressant design". Hardware hander mer og mer on bling bling faktor enn funksjonalitet...

 

Og bling bling i en boks som 99% av tida står gjemt under bordet forstår jeg ikke. (de resterende 1% støvsuger jeg under bordet og drar frem PCen :p )

8729456[/snapback]

 

Hehe, 1% av tida tilsvarer nesten ett kvarter med støvsuging under pulten hver dag... Du må ha det sinnsykt rent ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...