Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ferrari, meninger og favoritter


Anbefalte innlegg

De siste årene syns jeg det har gått nedover for ferrari. Den siste fine Ferrarien er i mine øyne 355. Denne med sine rette linjer kombinert med myke runde kanter :dribble:

 

Jeg må si at jeg ikke er noen farrari-fanboy, så det er sagt. Jeg heller mer i rettning av Lamboghini. Men da jeg søke litt rundt og fant en 355 til salgs, vekket det følelser ;)

 

Hva syns dere om Ferrari sin utvikling? Hovedsaklig design, men du kan selvfølgelig uttale deg om andre ting også ;) Har de mistet sin "sjel" og det lille ekstra?

 

Må legge til et bilde av den jeg fant ^^

post-115792-1179251037_thumb.jpg

 

Edit: Leif..

Endret av rublings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal innrømme at jeg liker noen nyere Ferrarier. 550/575 er nydelig. 599 er pen.

 

Men så kommer det negative. Jeg AVSKYR 360, F460 og ikke minst Enzo. Vulgære biler. De ser ikke ut.

 

I mine øyne er den siste virkelige pene midt-motoriserte Ferrarien 355.

 

Skulle jeg velge, hadde jeg tatt en 250 GT Lusso. Nydelig bil.

Lenke til kommentar

Jeg synes også ferrari har en del mindre pene biler fortiden, spesielt enzo. Greit at den er bra og alt det der, men jeg synes ikke den er noe attraktiv for meg å kjøpe uansett selv om jeg hadde hatt råd. Liker litt eldre ferrarier med mer sjel, som f40 eller 288 GTO for eksempel.

Lenke til kommentar

Italienske skjønnheter synes jeg!

alt italiensk har sjarm og skjønnhet.

 

Ferrari har blitt mer og mer superstjerne-biler.. det liker jeg ikke!

lamborghini har blitt mer amerikansk, fordi det er så mange amerikanere som kjøper de bilene. da stopper det helt opp for meg.

 

Diggeste ferrarien er forresten en Lancia Thema 8:32 :D hehe!

Lenke til kommentar

Liker bedre utseendet på Ferrari anno 90-tallet. Kan ikke fordra Enzo og 500-serien, spesielt 599. Den er HESLIG! Se dette bildet f.eks:

 

7.jpg

 

Avdukingen av Ugly Betty, anyone? :cry:

 

 

 

Nå det er sagt; F430 er en av mine favoritter gjennom tidene, og den eneste av moderne Ferrarier jeg er begeistret for, men 355 er og blir den fineste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...