Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er påstått at det er rått og fett. Ting jeg synes er rått og fett er ting jeg liker å se. En rå stil er en stil jeg liker å se. Jeg kan faktisk ikke komme på et eksempel på en stil jeg vil kalle for rå eller fet, men som jeg ikke liker å se.

yes-rudy1.gif

• Liker 2
Skrevet

Agreed. Jeg tror mange unge gutter hadde solgt manndommen sin for JB sin inntekt og hvor mange smårips han drar, men fyttihelvete stilkonsulenten hans er helt bunnløst amatør.

Skrevet

Den artikkelen er helt krise. Men det er jo faktisk slik mange kler seg i dag. For dere bergensere, Exodus - eller "Dusen" - kryr jo av gutter kledd i den stilen. De hooker seg jo i OK mengder med ~trashy jenter, så det appelerer jo til en del.

Skrevet

Den artikkelen er helt krise. Men det er jo faktisk slik mange kler seg i dag. For dere bergensere, Exodus - eller "Dusen" - kryr jo av gutter kledd i den stilen. De hooker seg jo i OK mengder med ~trashy jenter, så det appelerer jo til en del.

For et sted, for et sted.

af0u1sbd4a7v1uba.jpg

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk at "goth ninja" ser kult og mystisk ut, men jeg kunne aldri i hele verden gått i de klærne, og ihvertfall ikke i de antrekkene de kombinerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...