Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Militæret kan være kjempepositivt for enkelte (befalskolen regnes f.eks. som landets kanskje beste lederutdanning) men for de fleste er det bare tull. For all del, jeg tror ikke at man taper noe særlig på det, men jeg tror heller ikke de fleste vinner noe på det heller.

Jeg syns det ikke høres ut som du har vært i militæret jeg. Kom deg dit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Militæret kan være kjempepositivt for enkelte (befalskolen regnes f.eks. som landets kanskje beste lederutdanning) men for de fleste er det bare tull. For all del, jeg tror ikke at man taper noe særlig på det, men jeg tror heller ikke de fleste vinner noe på det heller.

 

Jeg er enig med deg!

 

Ramius , hørest ikke som om du har vært der selv, siden du ikke ser at det er

bortkastet tid for de som ikke ønsker å et yrke innenfor forsvaret.

 

Men helt klart nyttig for mammadalter som trenger miljøforandring, og sosialtrening

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Av mine venner kan militærfolka deles inn i to kategorier, grovt sett: De som satt på ræva og gjorde intet mot betaling i seks måneder etter rekrutten (type kokketjeneste der antallet kokker tilsvarte antall øvrige soldater, meningsløs papirsortering, etc.), og de som ble miljøskadet og ikke klarte å holde kjeft om militæret i årevis etterpå. Eneste jeg kommer på som så ut til å få noe ut av det var en fyr som tjenestegjorde som kystjeger.

Lenke til kommentar

De som ble miljøskadet og ikke klarte å holde kjeft om militæret i årevis etterpå.

Grusomt kjedelig å høre historier om militæret, unngår bevisst personer som har vært der minst et halvt år etter fullført tjeneste.

 

Militæret er bra om du faktisk har planer om å gjøre noe vettugt, befalskolen feks. Hvis ikke er det bortkastet tid. Saboterte heldigvis min egen sesjon så slapp glatt unna, hadde aldri fått noe ut av å leke rundt der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg ville sett på "kjernen" av dette subforumet som hipstere akkurat. Så vidt jeg vet er ikke bespoke jakker, bukser og sko og kleskodeks et interessefelt hos den jevne hipster - men seff, bolerne vet nok mest om hvem som er hipster og ikke.

 

Edit: og virkelig, skal man være en ekte mann, så skal man jaggu kunne kle seg anstendig også.

Endret av Phelge
  • Liker 3
Lenke til kommentar

T-skjorte og åpen denimskjorte har jeg ikke noe problem med, kan finne på å bruke det selv. Mobiltaske derimot er rimelig kjipt. Samme med manneveske, aner ikke hva det egentlige navnet er.

Tote, tenker jeg. Manneveske virker likevel mer presist.

Endret av Matzerath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...