Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke stramme t-skjorter for å flexe eller for å bruke som undertøy?

Sildskøytelogo høres litt corny ut, men det høres også ut som t-skjorten i sin helhet kunne vært verre.

Høres ut som kompresjonsklær du mener. Nei bruker man under armour sin fit guide går den nok under "fitted" dvs. sydd etter kroppen, samtidig som den er luftig.

Og når det gjelder logoen vil jeg nå si at gamle sildeskøyter gjør seg like bra på logoer som alle andre gamle trebåter/seilbåter.

Lenke til kommentar

Takk for dagens latter! Utenom karen med pannebåndet da, uten at jeg helt klarer å se koblingen din mellom en 14 år gammel wannabe-k33g og american-preppy stilen..Men for all del, om du synes det er givende å rægge rundt i Volvo'en din i klær fra J&J mens du hører på DJ Broiler og krangle om hvem som drakk flest sixpacks med Ringnes og løftet tyngst i helgen, så skal du da få lov til det..

Ser ikke nevneverdig forskjell på de 3 første og han med pannebåndet. Men når blei det noe galt med J&J, DJ broiler og volvo?

post-214000-0-76226500-1344895583_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kom deg i militæret. Det har du godt av.

Ett år uten inntekt? frister ikke særlig.

 

Edit:

Og du har postet en genser fra Trønderbataljonen som stil du liker å se. Da har du noe å leve opp til!

Trønderbataljonen Kraftsport er riktignok strongmangjengen fra trønderlag/trondheim.

 

Edit:

Kunne forøvrig gjerne dratt i militæret for ett par år siden, men nå som jeg er 3mnd fra fagarbeiderlønn frister det veldig lite, kjøpe bolig og bil som er på agendaen nå.

 

Har dessuten sprengt trommehinne på høyresiden så hadde ikke fått lov til og gjøre noe artig der uansett.

Endret av Primer4
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kom deg i militæret. Det har du godt av.

Ett år uten inntekt? frister ikke særlig.

Feil, du får en dagslønn på rundt 160kr (husker ikke dette) pluss at du får rundt 30 000 kr når du dimmer. Det er ikke akkurat noe å leve av over lengre tid, men du får betalt for å ta en slags utdannelse!

 

Ontopic:

 

Starter å gå veldig lei av rutete ralph lauren skjorter, jeans og hvite converse her jeg bor. Skjortene er ikke ille, men det er hvordan de brukes!

Lenke til kommentar

For å fortsette offtopic, du går glipp av ganske mye potensiell inntekt. Jeg, som ikke dro i militæret, er ferdig med min utdannelse ett år før de fleste andre som må tjenestegjøre, og får i praksis ett år lengre med ordentlig lønn. Nå skal ikke jeg spekulere for mye i hva slags lønn jeg kan ligge på etter jeg har skrevet en mastergrad, men hvis den er like latterlig lav som det man får i militæret har jeg gjort noe veldig galt.

Endret av Henrik C
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Militæret kan være kjempepositivt for enkelte (befalskolen regnes f.eks. som landets kanskje beste lederutdanning) men for de fleste er det bare tull. For all del, jeg tror ikke at man taper noe særlig på det, men jeg tror heller ikke de fleste vinner noe på det heller.

Endret av fkm
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kom deg i militæret. Det har du godt av.

Ett år uten inntekt? frister ikke særlig.

Feil, du får en dagslønn på rundt 160kr (husker ikke dette) pluss at du får rundt 30 000 kr når du dimmer. Det er ikke akkurat noe å leve av over lengre tid, men du får betalt for å ta en slags utdannelse!

Forskjell på 320k utbetalt med litt overtidsjobbing og en dagslønn på 160kr da

 

Ontopic

hipster.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...