Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor jeg ser på samtlige som heller stygge, ihvertfall til den prisen.

Så de hadde vært penere viss de hadde vært billigere?

Det hadde jo vært bedre, det. Kjøper man stygge klær på Jack and Jones så gir man faen og det er noen hundrelapper i dass. Kjøper man stygge klær på RL eller Egoiste så tror man at man kjøper fine klær og det er mange tusenlapper i dass.

Lenke til kommentar
hvor jeg ser på samtlige som heller stygge, ihvertfall til den prisen.

Så de hadde vært penere viss de hadde vært billigere?

 

Nei, men et mer forståelig valg, da å betale i dyre dommer for klær som (imo) er heller stygge er relativt uforståelig.

 

Men hei, vi er alle forskjellige, osv.

 

Edit: og det han over sa.

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Så noe fælt i dag, pysjbukse med strikker rundt beina, hvite Lacoste sko, med lue og ziphood. Hvordan tørr folk å gå slik ute? Dette var på storsenteret, har vært borti det før, men husker ikke at det var så ille.

 

haha du bor i lillestrøm området ikkesant? Ser slikt når jeg er i det området og besøker venner/familie.

Lenke til kommentar

Jeg har ei vennine som syntes wesc er drit pent. Så det at hun sier at hun mener at average-juss student er pent kledd, kan det være langt fra sannheten ;) hehe.

 

On Topic: En i dag med hvite tennisokker, puma sky-high, nike joggebukse nedi sokkene selvfølgelig, helt random wesc genser med hetta over den svarte DC capsen, trenger vel ikke nevne at han hadde to svære blind-blings.

Huff, det var et mindre pent syn på min tur til byen i dag.

Lenke til kommentar
Vel, heller strikk rundt buksa enn buksa nedi sokkane. Sjølv om begge delene ser dumt ut.

 

Egentlig ganske enig. Selv om jeg putter buksa ned i sokkene selv noen ganger. Men det gjelder bare om vinteren, for å unngå kulde, eller når jeg sykler, for å ikke ødelegge buksa.

 

Men det er en ting som er lov i mine øyne, og det er en kompis sin vri. Å bruke kabelsamlere fra et Antec P180 Mini-kabinett til å holde buksekanten oppe. Det er så nerdete at det er lovlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...