Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Den første var en helt gjennomsnittlig logoflashgenser uten noen andre positive kvaliteter.

Den andre var forferdelig stygg, noe den hadde vært uten logoflashen også. Men det har faktisk med smak å gjøre, i motsetning til den første hvor hvorvidt man liker den eller ikke avhenger 100% av hvorvidt man liker logoflashklær. Jeg synes personlig at den andre var så stygg at jeg hadde reagert om jeg så noen i den, men ikke fordi den er fra WESC. Da heller fordi den er så forferdelig stygg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo opp til alle hvordan de vil se ut. Er mye bedre med stor variasjon, både fint og stygt kult og rart.. Uten denne variasjonen ville verden vært ett stk jævlig kjedelig sted! Hvor jævlig hadde det ikke vært hvis alle gikk rundt i levis bukser og svarte skinnjakker slik som på 50 tallet?

Lenke til kommentar
Den første var en helt gjennomsnittlig logoflashgenser uten noen andre positive kvaliteter.

Den andre var forferdelig stygg, noe den hadde vært uten logoflashen også. Men det har faktisk med smak å gjøre, i motsetning til den første hvor hvorvidt man liker den eller ikke avhenger 100% av hvorvidt man liker logoflashklær. Jeg synes personlig at den andre var så stygg at jeg hadde reagert om jeg så noen i den, men ikke fordi den er fra WESC. Da heller fordi den er så forferdelig stygg.

 

Enig der! Den er rett og slett STYGG! Fargene, sammensetningen av fargene. BLÆ! :nei:

Lenke til kommentar
Det er jo opp til alle hvordan de vil se ut. Er mye bedre med stor variasjon, både fint og stygt kult og rart.. Uten denne variasjonen ville verden vært ett stk jævlig kjedelig sted! Hvor jævlig hadde det ikke vært hvis alle gikk rundt i levis bukser og svarte skinnjakker slik som på 50 tallet?

Det er selvsagt bra at enkelte kler seg dårlig slik at de som kler seg bra skiller seg ut.

Lenke til kommentar
Trening? Jogging? Maks beinhinnebetennelse?

 

Markløft/knebøy og lignende. Ikke jogging, nei.

 

Ja, det at sålene er tynne er ikke synonymt med sterkere ankler... heller såre føtter og ømme ledd!

 

Fail. Venn deg til Chuck Taylors på treningsstudioet/hjemmegymmet om du er på et og er vant til å bruke joggesko før du uttaler deg. Om du får såre føtter og ømme ledd av å gå med lave, tynne hæler er det heller et tegn på at kroppsholdningen din ikke er i balanse.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Trening? Jogging? Maks beinhinnebetennelse?

 

Markløft/knebøy og lignende. Ikke jogging, nei.

 

Ja, det at sålene er tynne er ikke synonymt med sterkere ankler... heller såre føtter og ømme ledd!

 

Fail. Venn deg til Chuck Taylors på treningsstudioet/hjemmegymmet om du er på et og er vant til å bruke joggesko før du uttaler deg. Om du får såre føtter og ømme ledd av å gå med lave, tynne hæler er det heller et tegn på at kroppsholdningen din ikke er i balanse.

 

Trodde vi snakket om jogging jeg nå :roll:

Lenke til kommentar

I dag ble jeg minnet på enda et element som er forferdelig stygt, som jeg glemte å ta med i førsteposten min.

 

Jenter/kvinner som farger hårbunter i hvitt, grått og svart. Med mindre man skal på karneval som heks er looken veldig lite flatterende.

 

I motsetning til folk som tar med ekstreme tilfeller, slenger jeg opp et bilde av en i utgangspunktet søt jente. Hun jeg så i dag hadde hovedsakelig svart hår, flere gråtoner, og så langt verre ut.

 

black-white-steaked-shag-hairstyle-01_fs.jpg

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...