Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som noen er blitt et lite mobbeoffer.. Vedder en tier på at du angrer litt på at du la at du de bildene?

Just a wild guess :whistle:

 

Tviler meget sterkt på at han bryr seg særlig om det, da hadde han nok tatt hintet etter det første bildet han la ut :p

Men ellers, er han fornøyd med den stilen han kler seg i, så er det ingenting galt med det :) Er uansett ikke like motbydelig som hun dama i dag på 40, halv-lubben, en helt tynn armani logoflash genser, tight stygg blå t-skjorte under og pysj-bukse. Nevnte jeg at hun var lubben og at sideflesket tøt ut :D ?

Lenke til kommentar
Sånn da se, serriøst. Hvis dere synes det her er fælt, har jeg et alvorlig problem, for sånn ser jeg ut til vanlig :tease:

 

Bilde 1 likte jeg ikke, men bilde 2 så helt greit ut klesmessig i mine øyne.

 

Det eneste unntaket er capsen, som du prøvde å forsvare tidligere. Du ville sett mye bedre ut uten, enn med.

Lenke til kommentar

"mopedstil" for et ord lol, skal begynne å bruke det :D Ordet altså.

 

Okay, så i denne tråden har vi kommet fram til hva som er de verste skoa (buffalo), og hva som er de verste buksene (harem). Nå mangler vi bare en klar definisjon på hva den verste overdelen er, og eventuelt verste hodeplagg eller solbriller. Deretter hadde det vært kult å satt sammen et maksimalt forferdelig antrekk.

 

Jeg ser for meg at tilbehør til dette antrekket kunne vært en sånn boa med fjær i, i blått for eksempel.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...