Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?


Anbefalte innlegg

Får aldri ledd meg ferdig av Tokio Hotel! ;D

 

Noe jeg virkelig hater er de typiske karmaloop genserne med sånne bittesmå symboler som blir gjentatt en million ganger. Gjerne noe idiotisk som et hundebein, en sky, eller et dødningshode.

 

De capsene med flat skyggeflapp - spesielt hvis det sitter fast no slags gullklistremerke på den. Har ikke helt sett... poenget?

 

Jenter i store boblejakker. Russetida er over.

 

Skinnjakke med hette - helt grusomt. Og jeg spyr av de som bruker skinnjakke med glidelås også trekker den heeeeelt opp.

 

Jeg hater egentlig det meste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De capsene med flat skyggeflapp - spesielt hvis det sitter fast no slags gullklistremerke på den. Har ikke helt sett... poenget?

Jeg tror det har noe med at den er ekte. Klistermerket er et bevis liksom for at det er ekte vare.

Jenter i store boblejakker. Russetida er over.

Russetia? Har man store boblejakker i russetia? Jeg bruker min når jeg er i Trondheim fordi det er sabla kaldt der om vinteren... Men min passer til meg da, ikke sånn oversized nei.

Lenke til kommentar

Chuck Taylors og lignende sko er geniale rent helsemessig. Lave hæler og tynne såler fører til sunnere ankelledd, som gir en bedre kroppsholdning over sikt.

 

Ville kjøpe 2 par selv, 1 til trening og 1 til hverdag, men 60 euro/par var i overkant av det jeg ville betale.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Liker Chuck Taylors jeg. Passer til de fleste stiler, og gir samtidig et mer rocka preg over stilen. Behaglige å bruke er dem også. Eneste minuset jeg kommer på er at de blir i overkant litt kjølig på denne tiden av året. Men på sommeren må det vare genialt.

Lenke til kommentar

 

Samtlige var jo rett og slett ikke fine da, og det hjelper (som sagt) ikke at t-skjorten ikke er logoflash når den er utrolig stygg likevel.

 

Enig med Jonas! der, de plaggene var ikke særlig fine...

Men WeSC har mange fine/kule gensere!

Disse feks:

Her , og her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...