Gå til innhold

Utrolig mange hopper over til Lord of the Rings?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Spilte litt i beta ja. Grafikken var veldig bra, men gameplayet syns jeg ikke noe om, gikk liksom så seigt. Men var nok bare uvant.

Lenke til kommentar

LOTR var gøy den første timen, men etter hvert ble det vanskeligre og gjøre quester alene, ble lettere da jeg prøvde og queste med en kompiss, combat systemet likte jeg ikke. slutta og spille etter 2 dager, blir nok WoW til WAR eller AOC kommer ut.

Lenke til kommentar
ser ut som et barnespill :p men har hørt det er bra og det koster hver måned... og tror ikke jeg orker for å si d sånn

8579184[/snapback]

 

Jeg liker wow altså...men jeg klarte bare ikke å holde meg når du sier det ser ut som et barne spill. Når wow er et "tegneserie" spill med folk i rosa armor....tror du bæsja litt på leggen der eggenz ;)

Lenke til kommentar

mitt problem er at LOTR er "hellig" for meg, og jeg vil liksom ikke fucke opp mitt syn på det, med å forsøple den verden med mine egne "urene" tanker. Jeg har dannet meg et syn av den verden ut fra dem fantastiske filmene til peter og vil helst ikke se flere tolkninger.

 

Og norske legofjas kids hadde heller ikke gjort det bedre.

 

Så tror ikke jeg kommer til å spille LOTR-online.

 

AOC på andre siden er allerede en svært "uren" verden, så her er det bare å herje vilt:) Så om det er bedre så går jeg over der:)

Lenke til kommentar

Det er mange som sier at "wowere" må være åpene for andre spill også.

Men nå skal vi jo ikke glemme at wow er det mest fullførte og velykkede spillet også da. Ikke rart andre spill falmer i forhold.

 

Lord of the rings har fått en del førstegangsbrukere fordi det er nettopp "lord of the rings" selve innholdet i spillet er jo sævrt mangelfult. Og jeg ville tippe at dem mistet iallefall 50% av førstegangs subscriberne allerede etter 1 månde eller 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...