Gå til innhold

Utrolig mange hopper over til Lord of the Rings?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere WoW spiller må gjøre dere mer åpent for andre spill og :yes:

8578628[/snapback]

 

Jeg spiller WoW, men jeg nekter å bli generalisert som "dere WoW spillere". Ellers hadde kommentaren din null verdi. :roll:

 

Men det er flott at du har gått over til et annet spill. Dermed slipper vi å lide for bottingen din, og vi slipper at du poster link til exploits i wow forumet. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn på et LOTR forum for å prøve å danne meg et bilde av spillet.

Det virker som om det er mange modne spillere der, i og med at man ikke har PVP slik som i wow så er det mange fra som ikke ønsker å spille det og da holder Leet kidz seg unna.

Det er ihvertfall mange som liker de gamle typene rollespill(D&D) som spiller det.

Lenke til kommentar
Jeg gikk inn på et LOTR forum for å prøve å danne meg et bilde av spillet.

Det virker som om det er mange modne spillere der, i og med at man ikke har PVP slik som i wow så er det mange fra som ikke ønsker å spille det og da holder Leet kidz seg unna.

Det er ihvertfall mange som liker de gamle typene rollespill(D&D) som spiller det.

8586497[/snapback]

 

Idioter kommer nok.. Drittungene pleier ikke henge på forums.

Lenke til kommentar

For min del har jeg et slikt forhold til wow som gjør at

det er vanskelig å bli glad i andre Mmorpg spill......

Det er noe med den stemningen i wow, det at man har spilt det så lenge, at man har vendt seg til grafikken og game playet..

Det tar tid å vende seg til noe nytt spill av samme klasse..

Tror jeg holder meg til wow så lenge det holder seg i live...

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestilt meg det, får det sikkert i dag :)

 

Og da håper jeg at de modne spillerne fra wow, går over til lotr, mens "fjortissene" holder seg til wow, og de er det mange av...

8586692[/snapback]

 

Det er a "fjortisser" i lotro også, men er litt mindre da det ikke er den vanlige pvp biten i spillet. Dessuten så virker det som det er endel mere "voksne" spillere her, men det kommer engang iblant noen tommlinger...da tar jeg bare en /smoke emote å ser dumt på dem.... :p

Lenke til kommentar

Spilte 7 dager (buddy key sak) og må si at det ikke er så forskjellig fra WoW, noen bedre noen dårligere.

 

Buffs og debuffs er små ikoner under Hp/man...beklager, Morale/Power barsene og med mindre man har full peiling på ikonene til buffsene sine osv blir det veldig uoversiktelig på hva som er hva av buffs og debuffs.

 

Deeds, jeg likte deeds/tittel systemet. Kanskje ikke Feathered Foe er det mest frykt ingytende, men det minner meg om tiden da jeg gikk rundt med Centurion under navnet mitt i WoW.

 

Traits, litt usikker siden jeg ikke fikk testet dette noe særlig. Men virker litt tamt å ikke ha noe talent systemt som gir større variasjoner innen en klasse/mellom klassene.

 

Spillerne i begge spill, det finnes gode, men de dårlige er like ille om ikke verre i LOTRO enn i WoW, hvorfor? Den barnslige oppførselen mange av spillerne på LOTRO hadde, og ett fanatisk ønske om å koble alt negativt mot WoW, gjorde at jeg tok en tur innom forumet og gikk ut av OOC chat etter 10 minutter. Hvis noen oppførste seg som en drittunge ble han stemplet som WoW spiller osv osv, ironisk at noen løper rundt som små barnslige snørrunger og kaller andre ting, men for min del ble det bare dumt.

 

PvP systemet, fikk ikke prøvd noe særlig, men virket spennende. Man får ett monster som man kan styre i ett bestemt område hvor man sloss mot spillere som er på sine vanlige characters. Derimot sa spillet at jeg kunne bruke Destiny Points enten på characteren eller monsteret mitt, og det virket som ganske latterlig valg spør du meg.

 

Proffession systemet, det skuffet meg. Jeg var en dverg guardian og så selvfølgelig fram til å lage meg litt rustning og slik og tok Armourer, fikk alt i en pakke og det var egentlig greit. Men så tok jeg en titt over hva jeg fikk. Prospecting (mining) greit, smithing, greit. Tailoring, hva i pokkern? Så min staute dverg skal stå i smia å lage tunge rustninger for så å ta fram syskrinet og lage tøystumper som en liten femi klatt? Det passet bare ikke inn...

 

Spillene er svært svært lik, noe annet vil jeg si mangler innsikt i begge spill. Jeg likte dog LOTRO sitt que system på skills, slapp å hamre på tastaturet for ikke å miste tid, men istedefor trykket jeg inn de jeg ville ha og lot characteren gjøre det når han kunne. Og at alle som kunne gi en quest vistes på minimap var også kos, slapp jeg å løpe rundt og lete.

 

Det skal derimot være sakt at dette er, i min meining, det spillet som har brukt Lord of the Rings franchisen best, og holdt seg mest mulig tro mot Tolkiens egne verk istedefor Peter Jacksons skvip.

Lenke til kommentar

Har selv spillt wow i nesten 2 år.. hoppet nylig over til lotro.

 

Så lang virker Lotro som langt mer casual og "roligere" en wow.

og Legolassene der snakker om har jeg så langt ikke sett snuten til. ikke så mye som en eneste LOLWTFPWN kid heller.

Lenke til kommentar
Lord of the rings har fått en del førstegangsbrukere fordi det er nettopp "lord of the rings" selve innholdet i spillet er jo sævrt mangelfult. Og jeg ville tippe at dem mistet iallefall 50% av førstegangs subscriberne allerede etter 1 månde eller 2.

8580800[/snapback]

 

Akkurat det samme ble spådd om World of Warcraft, dog. Warcraft-franchisen skal ha mye av skylden for at World of Warcraft er så stort som det er.

 

Hvilket grunnlag du har til å hevde noe så latterlig som at de mister 50% av de førstegangsbetalende innen en måned skal jeg ikke uttale meg om, men jeg har en mistanke om at det ikke er allverden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...