Gå til innhold

Utrolig mange hopper over til Lord of the Rings?!


Anbefalte innlegg

Proffession systemet, det skuffet meg. Jeg var en dverg guardian og så selvfølgelig fram til å lage meg litt rustning og slik og tok Armourer, fikk alt i en pakke og det var egentlig greit. Men så tok jeg en titt over hva jeg fikk. Prospecting (mining) greit, smithing, greit. Tailoring, hva i pokkern? Så min staute dverg skal stå i smia å lage tunge rustninger for så å ta fram syskrinet og lage tøystumper som en liten femi klatt? Det passet bare ikke inn...

 

Som armourer har du tre "profession":

Prospector, Metalsmith og tailor.

 

På lvl 15 kan du bruke heavyarmor, og da kan du lage bronze armor under "metalsmith".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Er kun unger under 14 som har kjøpt spillet i butikken min hvertfall så de som sier det ikke er drittunger som spiller det så er det hvertfall rundt 20 herfra som gjør det.. Tror jeg hr solgt det til en over 14.. Han var 16 :p

Lenke til kommentar

Folk er vel lei av å grinde instancene på de samme stedene hele tiden. Man søker etter noe annet. Jeg har også "hoppet over", men spiller WoW fremdeles ganske mye. WoW er over 2 år gammelt, kan ikke forvente at spillerbasen skal holde seg i årevis i samme spillet.

 

"Alle" kjenner til Lord of the Rings-verdenen, det er hovedsaklig disse bøkene ALLE mmorpg'ene har stjålet hemningsløst fra helt siden Everquest. Så det føles liksom riktig å være i denne orginale verdenen der alt startet. Å spille i verdenen som inspirerte alle de andre spillene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er kun unger under 14 som har kjøpt spillet i butikken min hvertfall så de som sier det ikke er drittunger som spiller det så er det hvertfall rundt 20 herfra som gjør det.. Tror jeg hr solgt det til en over 14.. Han var 16  :p

8608626[/snapback]

Vi over fjorten, Vi har visa kort (Over 18 da), og da er det mye lettere å bestille over nett, og slippe å gå lenger enn til postkassa :p

 

Men hittil virker det som om det er flere "voksne" folk.

Lenke til kommentar

Jeg har hoppet litt over nå, finner jeg ut at jeg liker lotr og noen kamerater følger med slutter jeg wow.

Etter 2 år så finner man ut at det som gjorde spillet gøy enten har sluttet, stukket av, eller bare ikke finnes lenger.

 

Titter man igjenom bilder man har tatt igjenom tidenen, ser man seg selv med tier 0 og har det kos i et deadmines run med 4 andre palas ^^

 

Så håper på en måte man kan få denne følelsen tilbake i et nytt mmorpg =)

Lenke til kommentar
Utrolig artig og samtidig utrolig provoserende når en leser eller hører om folk som sier andre mmorpg spill stjeler av wow.

 

Mange som er nye til sjangeren tydligvis :p

8614610[/snapback]

 

Hehe ja er nok det.

 

Di merker fellestrekkene som er i omtrent alle sånne mmorpg´s

 

eksempler:

 

Questing

yrker

xp

grinding

 

så bare folk merker det så er det lissom wow igjen.

 

Dette er felles for alle sånne spill, vent og se når Conan kommer også.

 

Så er man lei og har spillet et par år med wow, så skal man ikke vente en wow følelse for første gang igjen med og starte nytt mmorpg.

 

Jeg føle det er litt bedre kvalitet over LOTR, Det er en verden som er laget over 50år så det er mer dypere arbeid i.

 

Så regner jeg med di kommer til og pytte endel penger i dette nye spillet da det er helt nytt, og er alerede ventet en ekspansjon ganske så snart.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

koser meg mer med lotro nå enn jeg gjorde med wow for noen måneder siden. nå er jo lotro helt nytt, men trukke jeg går tilbake til wow med det første.

guilden min gikk til helvete for et par uker siden, og jeg hadde bare karazhan/gruul og pug-pvp å gjøre i wow, så ble lei kan man si.

 

syns lotro er bedre en wow var i starten når det gjelder questing da. men hopper uansett over til AoC når det kommer fordi jeg må ha no ordentlig PvP. har ikke testa monster-play i lotro enda, men har mine tvil til monster-play systemet.

 

så er jo selvfølgelig grafikken mye bedre her enn i wow og jeg liker professionsystemet. de har og gjort en god jobb... fy faen og jeg offtopicer. zzz

Lenke til kommentar

Hoppet over da jeg ble lei av wow (dels pga. TBC og det det tok med seg, men skal ikke diskutere det her) og førsteinntrykket er bra så langt. Jeg "koser" meg mer enn det jeg gjorde med WoW. Folk må også huske at et spill som er ca en måned gammelt (?) ikke kan sammenlignes med et spill som har blitt patchet og fått en expansion og er over 2 år gammelt. :)

Lenke til kommentar

Kommer til å prøve spillet i helga. Mest pga jeg er litt sugen på å prøve noe nytt.

Men å hoppe helt over fra wow vet jeg ikke.

Har det fortsatt moro med wow.

 

Så langt har ingen jeg kjenner ingame i wow, eller noen RL venner sluttet med wow til fordel for LOTOR. Ser det er noen på forumet her som har spilt wow og har prøvd ut LOTOR, så langt har dem kommet med positive tilbakemeldinger. Det er hva som gjør at jeg kommer til å prøve det. :)

 

Dessuten har spillet en liten grad av pvp det er nok med på å gjøre det mindre atraktivt for kidz.

Synes det bare blir mer og mer retards i wow for hver dag som går. Holdninger til andre spillere savnes, sippete drittunger, boosting masing, respekt for andre i instancer etc.

Nå har jeg spilt wow i over 2 år og kan helt klart si at "mannen bak skjermen" er i frafall. :(

Lenke til kommentar

Noe av det største problemet med wow og raiding nå er at folk er slitne og sommeren er snart her. Da kan det være greit med ett nytt spill som igen fenger på nytt igen. Selv kommer jeg nok og vente in AoC og hoppe over dette. Men om jeg var en vanlig "causual" i wow ville jeg nok hoppet over en stund og se tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...