Gå til innhold

Råne-, kjøre- og bilmusikk - Anbefaling og debatt


melli123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lurt på det samme. Techno og trance trenger da ikke gode annlegg. Det trenger en rølpete basskasse og et halvskurrete 2.1 sett, så er du der.

6942251[/snapback]

Hele poenget med et dyrt anlegg er jo å kunne skryte av prisen på det til jørn-egil og åge-ronny utenfor esso, samt å imponere tone-marte og resten av jentene i den lokale 8. klassen.

6942339[/snapback]

 

Dette er fakta! Der jeg bor ser jeg en klar sammenheng mellom to-delte navn (?) som tor-arne, nils-petter og per-olav og deres interesse for biler, anlegg, smårips, mekk, musikksmak og råning. Disse menneskene møtes på parkeringsplassen ved mega for å slå av en prat, gjerne om de nye roterende felgene på kai-erik's 88 opel vectra. Jeg blir nødt til å lage en undersøkelse om dette :hmm: .

Lenke til kommentar
Hele poenget med et dyrt anlegg er jo å kunne skryte av prisen på det til jørn-egil og åge-ronny utenfor esso, samt å imponere tone-marte og resten av jentene i den lokale 8. klassen.

6942339[/snapback]

 

Hele poenget med et dyrt anlegg er å kunne nyte lydkvaliteten. At tom-pelle og ove-roger har kjøpt seg en monoblokk til 14000 og 2 subber til 6000 stykket er for meg RIVENDE likegyldig.

 

Generalisering er fortsatt gøy!

Lenke til kommentar
Fatter meg ikke på ungdommer som skal ha annlegg til 30.000,-, så hører dem på trance, TRANCE?!

6940316[/snapback]

Har lurt på det samme. Techno og trance trenger da ikke gode annlegg. Det trenger en rølpete basskasse og et halvskurrete 2.1 sett, så er du der.

6942251[/snapback]

 

det er helt feil; for det første kan du ikke sammenligne "Techno og trance", og for det andre har et dyrere anlegg for det meste mange varierte frekvenser som den spiller av. Dvs. at kanskje halvparten av tonene, drums, kicks etc. ikke høres...

Lenke til kommentar
Har lurt på det samme. Techno og trance trenger da ikke gode annlegg. Det trenger en rølpete basskasse og et halvskurrete 2.1 sett, så er du der.

6942251[/snapback]

Hele poenget med et dyrt anlegg er jo å kunne skryte av prisen på det til jørn-egil og åge-ronny utenfor esso, samt å imponere tone-marte og resten av jentene i den lokale 8. klassen.

6942339[/snapback]

Så sant, så sant :)

Lenke til kommentar
Skaff deg noe Metallica og Slayer, da blir du evil!

Fatter meg ikke på ungdommer som skal ha annlegg til 30.000,-, så hører dem på trance, TRANCE?! Altså, dem har ingen spesiell eller fast musikksmak, bare dritt!

6940316[/snapback]

Fatter meg ikke at eldre mennesker som ikke har anlegg til 30,000 hakker på andre musikksjangre og andres musikksmak, og forventer at folk skal se på den som mere modne eller lignende :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...