Gå til innhold

Råne-, kjøre- og bilmusikk - Anbefaling og debatt


melli123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rap funker jo også godt som rånemusikk. Vil be deg sjekke Paul Wall, Three Six Mafia, T.I og Bun B. Mange andre southrappere som har den slags låter jeg tenker på.

 

Eller funker vel det meste av dunkende trance/teckno(vet jeg skriver det feil) som hånd i handske til formålet.

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at rånerne bare spiller søppelmusikk. Derfor topp 20..

Ja,at det ikke er helt toppen av musikk som spilles er jeg enig i,men ville ikke brukt topp 20 som eksempel. Ville mer vært noe i gata av Hard Dance Mania og alle de dunk dunk platene med bilder av lettkledde damer på coverene så fjortiser osv får lyst til å kjøpe.

Lenke til kommentar
The Who, Led Zeppelin, AC/DC, Lynyrd Skynyrd, Ozzy Osbourne, Bruce Springsteen, Van Halen og Deep Purple er kos. Ta noen harde og litt kjappe sanger og spill høyt! Fest hver gang =D

8542077[/snapback]

 

Enig! Ingenting er som å cruise bortover landeveien en sommerdag, vinduene rullet ned, og litt god gammeldags Rock'N'Roll på anlegget.

 

Til jj_89: Er da bare å ta med seg noe musikk du selv liker. Ikke noe koselig å høre på musikk du ikke kan fordra selv, bare fordi andre syntes det er bra rånemusikk.

Lenke til kommentar
"Råneanlegg" til 2500kr? Får jo ikke stort mer enn en CD-spiller og et par cder for den summen der.

8542717[/snapback]

 

 

 

Bla bla bla, kommer ikke fra bærum, og har derfor ikke nok cash til noe skikkelig.

 

For det andre er jeg ingen råner... Skal bare ha musikk til når jeg og kompisene drar på råne/harry-tur til sentrum. Med andre ord råner jeg for kødd, ikke noe seriøst ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...