Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst å få en warn av en admin. Kan jeg få en warn av deg jarmo?

OT og feil tråd, ta saken opp i rett kategori hvor admin utdeler gratis warn.. ^^

Og nå, langt ut i horisonten, kan vi se konturene av ontopic. This way my friends, please follow me-------------------------> :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har alltid hatt lyst å få en varm admin. Kan jeg få deg jarmo?

What? :ph34r:

Er det noen om vet hvor man kan finne den nynorske versjonen av denne?

Do want. Helst oversatt av de som tekster for NRK. (Freeze motherf***ers! = Ikkje røyr dykk, gutar!)

Endret av 2ball_
Skrevet (endret)

Den nynorske versjonen tror jeg ble oversatt fra noen her i tråden, og er trolig litt vanskelig å finne igjen. Det er bare å håpe at noen av oss har lagret den.

Endret av Gavekort
Skrevet (endret)

Er det så satans vanskelig å save bildet, loade inn i MS PAINT, viske bort teksten og skrive den på nynorsk og trykke Save, da?

Endret av Bytex
  • Liker 2
Skrevet

Er det så satans vanskelig å save bildet, loade inn i MS PAINT, viske bort teksten og skrive den på nynorsk og trykke Save, da?

Adrian bruker mac. Mac har ikke MS paint :(

Nei men vi har tilsvarende programmer i appstore som er gratis:)

Skrevet

Adrian bruker mac. Mac har ikke MS paint :(

Nei men vi har tilsvarende programmer i appstore som er gratis:)

Koster paint penger nå? WHAAAAAAAAAAT?

Skrevet

Her kan dere 4chan-folk bryne dere på litt relatert matte.

Det er tre parallellogram med toppunkter på (-1,1), (2,0) og (2,3). Fullfør disse parallellogrammene med de manglende punktene, i et koordinatsystem.

Skrevet

Det er tre parallellogram med toppunkter på (-1,1), (2,0) og (2,3). Fullfør disse parallellogrammene med de manglende punktene, i et koordinatsystem.

Du sliter med matteleksene altså.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hvordan er det relatert?

Isteden for å rage kan du jo fortelle litt mer om hvorfor du vil folk skal regne ut dette neste gang..

Endret av Matsemann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...