Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig sammenligning. En morsom historie =/= Skryt. Blir som om jeg skal lese en god bok og så skal du komme bak og bare "DET ER IKKE EKTE LOL ROFL DU ER TEIT SOM SYNES DET ER UNDERHOLDENE NÅR DET IKKE ER SANT LOL ROFL".

U Mad?

I mad bro

post-218062-1283198187,3706_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke slå meg nå, men jeg syns ikke det er så utrolig forskjell på mann/dyr. Har sett flere snuff filmer og syns det er like alvorlig om det er mennesker eller dyr. Er jeg veldig skada i huet?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Synes det er værre å se på snuffilmer av dyr enn mennesker av en eller annen grunn..

Skrevet

Ikke slå meg nå, men jeg syns ikke det er så utrolig forskjell på mann/dyr. Har sett flere snuff filmer og syns det er like alvorlig om det er mennesker eller dyr. Er jeg veldig skada i huet?

Katter og hunder kan ikke akkurat forsvare seg i like stor grad som et vanlig menneske.

• Liker 5
Skrevet

Synes det er værre å se på snuffilmer av dyr enn mennesker av en eller annen grunn..

Pga mennesker kan 'fortjene' det i større grad enn dyr. Dyr er jo bare koselige og søte, som spedbarn, mens voksne kan være Hitler for alt en vet.

Skrevet (endret)

veggiser eller? :p

ikke misforstå, såklart er det galt å kaste hunder i elva, og kattter i søppelkasser. Jeg synes det er værre med menneskedrap enn dyredrap, uansett om det er filma eller ikke.

Endret av olehh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...