Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud som dere bråker om regler anonymitet! Jeg driter da i regler så lenge de holder norsk lov. Jeg synes også dere glemmer det viktigste, nemlig fellesskapet. Hvor mange ganger har ikke 4chan fått dere til å flokke dere rundt en laptop, eller hvor mange gange ganger har dere ikke diskutert noe morsomt dere har funnet på 4chan? Så kom igjen, folkens! Nå skal vi (i fellesskap) sende Jonas Brothers til Somalia!

Lenke til kommentar

Umm.. Bare meg som reagerer på den tweeter.faxo.com siden? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Det er jo bare en nettby-type side hvor folk kan stemme på hvem som er den søteste jonas-broren og hvem som er den største harry potter fanen.

Det er jo på ingen måte en offisiell avstemning om hvor artistene skal dra på turné. Avstemningen kunne like gjerne vært her på forumet med spørsmålet "hvor håper du artist X drar?". Vil aldri bli noe av, uansett hvor mange som stemmer..

Lenke til kommentar

Det er riktignok en "offisiell" avstemning, men jeg kan ikke se at det står noen steder at Bieber skal eller reise til nummer 1 på avstemningen. Bare at man kan stemme på hvor man synes Justin burde dra, altså at det er veiledende. Så de har ikke forpliktet seg på noen måte til å dra til Nord-Korea. Men det er likevel gøy å se hvordan en slik greie kan spre seg som en meme og få helt andre resultater enn det man først hadde regnet med. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

Da er det litt merkelig hvor seriøst det blir tatt da, bbc og greier:

Ja og?

Fordi en journalist hos en anerkjent nyhetsaktør har skrevet agurknytt gjør ikke det saken automatisk mer sant.

 

Yahoo sier tilogmed at "Communist North Korea is currently leading an online poll on Bieber's My World Tour website" noe siden ikke er. Blir som å si at Facebook er nettsiden til Lady Gaga, henger ikke på greip.

 

Faxo.com har ingenting med verken AEG Live, Live Nation, Justin Bieber, Miley Cyrus eller noen andre konsert-promotører eller artister å gjøre.

 

BBC har rett og slett driti på draget, og de av dere som bruker tid på avstemningene har blitt trollet. Våkn opp folkens.

 

edit: pollen sier også "Who wants Justin the most? Decide now...". Det er en poll over hvilket land som elsker Justin beaver mest, ikke hvordan turnéen blir -den er allerede planlagt. Resten av informasjonen på poll-siden er et direkte sitat fra wikipedia "The My World Tour is an upcoming concert tour " etc etc

Endret av raid2
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg tipper Faxo har egne /b/rukere som har startet denne greia.

De gnir seg i hendene og tjene fete reklameinntekter. Selvfølgelig fortsetter de med tullete polls som folk tror er ekte avstemninger over hvor artister skal dra.

 

Jeg gikk selv fem på, men etter å ha studert siden så ser jeg jo at de har absolutt null forbindelse mot kjendisene vi "stemmer rundt i verden".

 

The prank is on /b/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sier ikke vi skal stemme. Pointet mitt, er bare at han ikke bør vinne.

hvorfor ikke?

 

1278433233670.jpg

 

Rett ut ? Fordi ungen er helt for jævlig stygg. Hadde han kommmet på lano-flaska hadde nok utlendinger som så det trodd at det var gift. Brutalt sagt. Ei skjønner "ungen" noe som helst.

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

ungen skjønner nok ikke noe som helst nei, men det gjør jo ikke så mange av de andre lano undene heller, dem er jo langt i fra ferdig utviklet mennesker.

 

Ja, utlendinger vil kanskje tro det er figt, eller ihvertfal tro at det er såpe som ikke er egnet for vanlige barn, og heller kjøpe noe annet.

Men hva så, hvor mange prossent av lano såpene er solgt til utlendinger? svært få tror jeg.

 

Av normenn tror jeg nesten alle kjenner til Lano, og vet det er vanlig sope, til tross for at personen utenpå ser ut som et vanlig barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...