Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

So guys, wtf happened right now?!

 

 

You have been banned from all boards for the following reason:

 

Spamming.

 

Your ban was filed on July 3rd, 2010, and expires on July 4th, 2010, which is 1 day from now.

 

 

 

Det har jo ingenting å si, siden det er 1 dags b&. Men, jeg spamma jo ikke? Har skrevet 1 innlegg på /b/ i hele dag faktisk.

 

Jeg tror jeg fikk instant-ban fordi jeg nevnte "the surgeon" i det jeg skrev. :thumbdown:

mhm, hva er greia med det ordet?

 

skrev det, og plutselig:

You have been banned from all boards for the following reason:

 

Spamming.

 

Your ban was filed on July 3rd, 2010, and expires on July 4th, 2010, which is 1 day from now.

banned-Anonymous.jpg

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og nå er dere fornærmet fordi ingen snakker om slemme 4chan, så dere må ta en omvei rundt Rule 1 & 2 for å minne verden på at det var dere som gjorde det? :roll:

http://www.youtube.com/watch?v=G5ZW75rsYNA

 

Edit: Jeg syns også at den ungen ser helt jævlig ut. Og basert på radiointervjuet med moren er han virkelig ikke oppegående. Han trenger hjelp til alt og forstår omtrent ingen ting. Hvis noen hadde visst at de ville få et slikt barn burde de tatt abort på flekken. Og det vil jeg stå for i nesten alle situasjoner. Internett og IRL. Jeg ser ikke hvorfor en slik mening er særlig 'tøff' heller.

Endret av Venetar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og nå er dere fornærmet fordi ingen snakker om slemme 4chan, så dere må ta en omvei rundt Rule 1 & 2 for å minne verden på at det var dere som gjorde det? :roll:

 

 

Edit: Jeg syns også at den ungen ser helt jævlig ut. Og basert på radiointervjuet med moren er han virkelig ikke oppegående. Han trenger hjelp til alt og forstår omtrent ingen ting. Hvis noen hadde visst at de ville få et slikt barn burde de tatt abort på flekken. Og det vil jeg stå for i nesten alle situasjoner. Internett og IRL. Jeg ser ikke hvorfor en slik mening er særlig 'tøff' heller.

 

Jeg skummet gjennom artikkelen i Magasinet på jobb idag, har hun ikke barn fra før? Syns å huske jeg så to jenter i 8-12 alderen på noen av bildene (ingen pedobear vitser her, takk) og eneste jeg tenkte på var for en stor påkjenning det må være for de å ha en mor som må bruke vær eneste time på å bekymre seg for en klump med hud og hår som ikke fikk nok oksygen under fødselen. (Sto noe om at alt kid'n gjør ikke har noe "mening", alt er ufrivillig)

Men ellers kan han godt vinne lano ungen tingen for min del, jeg klarer ikke lukta av lano så det får ikke meg til å kjøpe noe mer eller mindre Lano :bbbBbbBbb

Lenke til kommentar

Lano vet vel at mange av stemmene kommer fra 4chan.org. Spørsmålet er vel da: Hvorfor går de ikke ut å sier det? Jeg vil tro at grunnen er at det er en veldig delikat sak, som de må spille på riktig måte. Lano er selvfølgelig ikke interessert i å bli husket for å ha kastet en gutt med PU på dør, men er de interessert i å ha en gutt med kraftig PU som modell for såpen sin.

Dette er vel heller ikke siste runde i denne konkurransen.

 

Det hadde vært interessant å sett hvor mange prosent av stemmene som kom fra 4chan, før alt dette kom i media.

Lenke til kommentar

Det burde ikke være store problemet for Lano å vri dette til noe positivt for dem selv.

 

De kan jo f.eks. løse det med å la gutten bli Lano-ungen, så ta han inn på til et fotostudio, ta noen ordentlige bilder og bruke dem på flaskene og i reklame. Så kan de bruke det som en skikkelig gladsak om hvordan de tar ansvar og støtter de svake.

Lenke til kommentar

Det burde ikke være store problemet for Lano å vri dette til noe positivt for dem selv.

 

De kan jo f.eks. løse det med å la gutten bli Lano-ungen, så ta han inn på til et fotostudio, ta noen ordentlige bilder og bruke dem på flaskene og i reklame. Så kan de bruke det som en skikkelig gladsak om hvordan de tar ansvar og støtter de svake.

Det er nettopp det de kommer til å gjøre. De behøver ikke vri noe i det hele tatt, denne har de fått servert på et sølvfat. Win for Lano, win for psykisk utviklinshemmede, win for alle. Til og med win for dere om dere aksepetere det.

 

Alltid like fascinerende å se Tom med hammeren i denne tråden.

Kanskje jeg må lage meg ny avatar... :D

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Lano vet vel at mange av stemmene kommer fra 4chan.org. Spørsmålet er vel da: Hvorfor går de ikke ut å sier det? Jeg vil tro at grunnen er at det er en veldig delikat sak, som de må spille på riktig måte. Lano er selvfølgelig ikke interessert i å bli husket for å ha kastet en gutt med PU på dør, men er de interessert i å ha en gutt med kraftig PU som modell for såpen sin.

Saken er ikke delikat i det hele tatt. Lano er et kommersielt firma. De er interessert i god PR. Hvis de får bedre PR av denne saken så er det en gevinst for dem. Og denne saken har gitt dem en masse gratis PR. Alt de behøver å gjøre er å ikke reagere negativt, så har dere 4chan'ere gitt dem gratis markedsføring verd hundretusener. De burde sende dere alle en gratis flaske med Lano som takk.

 

Det de derimot ikke har noe å tjene på er å markedsføre 4chan. Det får dere klare selv.

 

Til informasjon: Samfunnet - det vil si de som kjøper Lano, og ikke de som skryter av at de ikke vasker seg - er kommet litt lenger enn dere. Vi vemmes ikke over psykisk utviklingshemmede når vi ser dem på trikken eller i avisen. Vi synes synd på dem og på deres familie, men det er noen tiår siden man for alvor mente at samfunnet ville vært bedre om slike ble abortert vekk.

 

Hold dere til Rick Astley dere, det har dere greie på.

 

Geir :)

 

Nå vet ikke jeg hvem som kan mest om PR av deg eller han fyren fra BI, men etter å ha lest i Magasinet fikk jeg nemlig inntrykk av at dette er en sak som er delikat, men hva vet jeg.

Lenke til kommentar

Til informasjon: Samfunnet - det vil si de som kjøper Lano, og ikke de som skryter av at de ikke vasker seg - er kommet litt lenger enn dere. Vi vemmes ikke over psykisk utviklingshemmede når vi ser dem på trikken eller i avisen. Vi synes synd på dem og på deres familie, men det er noen tiår siden man for alvor mente at samfunnet ville vært bedre om slike ble abortert vekk.

 

http://i197.photobucket.com/albums/aa314/katard/orly.gif

 

8 av 10 tar downs-abort

 

Når gikk du egentlig fra å være "forumbestefar" til å være forumbølle Tom?

 

Du poster til stadighet i denne tråden om hvordan de andre som poster i den er 14-24 år gamle internett tough-guys som tøffer seg for hverandre fra gutterommet. Du bruker din status i forumet til latterligjøre og mobbe andre, samtidig som du selv virker veldig tøff. Det hele blir ganske hyklersk.

 

Når det kommet til hvorfor saken med lano ungen er morsom er det ikke å gi et stikk til Lano (som de fleste skjønnet tjener på dette). Men å gi et stikk til alle mødrene som spammer Facebook med at de må stemme på deres unge og opperer med ganske skitne triks mot hverandre.

+1

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvem som kan mest om PR av deg eller han fyren fra BI, men etter å ha lest i Magasinet fikk jeg nemlig inntrykk av at dette er en sak som er delikat, men hva vet jeg.

"Han fyren fra BI" vet opplagt mest. Saken kunne godt blitt delikat, men bare dersom Lano så det som et problem at denne ungen vant og prøvde å gjøre noe for å hindre det.

 

Nå leser jeg ikke Magasinet, så om du vil ha en mer spesifikk kommentar får du sende meg en link. Jeg fant den ikke

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hvem som kan mest om PR av deg eller han fyren fra BI, men etter å ha lest i Magasinet fikk jeg nemlig inntrykk av at dette er en sak som er delikat, men hva vet jeg.

"Han fyren fra BI" vet opplagt mest. Saken kunne godt blitt delikat, men bare dersom Lano så det som et problem at denne ungen vant og prøvde å gjøre noe for å hindre det.

 

Nå leser jeg ikke Magasinet, så om du vil ha en mer spesifikk kommentar får du sende meg en link. Jeg fant den ikke

 

Geir :)

Finnes kun på papair så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Det ene utelukker ikke det andre, Xaser. At samfunnet aksepterer psykisk utviklinhgshemmede betyr ikke at det ikke er slitsomt for de som får slike unger. Jeg har full forståelse for at foreldre velger å ta abort i slike og andre sammenhenger. Det hadde vært et reelt dillemma for meg også om jeg hadde vært i samme situasjon. Men det er jeg ikke, og det ville ikke falle meg inn å råde noen til å gjøre det.

 

Ok, tolket ditt innlegg til at du foreslo at det ikke var vidt akseptert i dagens samfunn å abort av barn med missdannelser. Da er vi enige.

 

Kan ikke bestefedre være bøllete? Det skjedde når jeg ga dere øket ytringsfrihet i tråden. En forumbestefar i tradisjonell forstand ville vel ha nektet dere å poste mye av det som kommer her. Istedet har vi lempet på reglene slik at det skal være lov å si sin mening om det meste. Og dermed har jeg med det samme fått lov til å si dere imot.

 

Problemet mitt med din bølling er din e-penis her på forumet. Den er så enorm at de du bøller mot blir råket hardt. Jeg ber deg derfor være varsom.

 

Men du har helt rett, det er hyklersk. Kanskje var det bedre slik det var før, når jeg holdt kjeft og bare slettet, og vi hadde regler som lot oss gjøre det...

 

Det hyklerske var ikke at du bøllet. Men at du er den største internett-tough-guyen på dette forumet, med den største e-penisen og så tøffer du deg i en tråd full at 14-24 år gamle gutter med å mobbe andre for å tøffe seg og øke sin e-penis foran de samme gutten...

 

For all del jeg vil ikke at du skal slutte å poste slik som du gjør nå, jeg syns bare du til tider dominerer diskusjonen for mye og jeg var ikke sikker på om at du var klar over at du mobbet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...