Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Problemet mitt med din bølling er din e-penis her på forumet. Den er så enorm at de du bøller mot blir råket hardt. Jeg ber deg derfor være varsom.

Du vet hva de sier: Stor på internett = liten i virkeligheten... :blush::D

 

For all del jeg vil ikke at du skal slutte å poste slik som du gjør nå, jeg syns bare du til tider dominerer diskusjonen for mye og jeg var ikke sikker på om at du var klar over at du mobbet.

Joa, jeg vet jeg gjør det. Men jeg prøver å bare gjøre det med folk som flasher sin egen ep... Og her i tråden har folk det med å stille seg lagelig til for hogg. Jeg synes kanskje at folk som hevder at de ikke reagerer på CP og gore og selvmordstrusler på /b/ bør tåle å bli motsagt på forumet. Dette er et diskusjonsforum.

 

Men send meg gjerne en PM når og hvis dere mener jeg går over streken. Jeg er ikke feilfri.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes kun på papair så vidt jeg vet.

 

Ok. Kanskje du kan sitere hva det er han mener er delikat?

 

Og kanskje vi skal ta den delen i en annen tråd, med mindre dere har lyst til å fortsette å ta opp denne saken her i tråden...?

 

Jeg vet mange av dere ønsket dette som en ren billedtråd, det kan dere eventuelt ta opp igjen i stickyen.

 

Geir :)

Jeg husker ikke hva han sa ordrett, men det er vel ikke så vanskelig å skjønne hva som er delikat med denne saken.

Lenke til kommentar

Fra NRK

Hans Mathias Tjømøe, markedsføringsekspert på BI, har selv jobbet med Lano for noen år siden. Han tror Lilleborg, som produserer Lano, ikke helt hadde tenkt på problemet med at ikke alle barn er like billedskjønne.

 

– Lano sitter litt i saksa, for det gjelder å gjøre emballasjen innbydende og attraktiv. Pakkene må snakke til deg i butikken, sier Tjømøe til NRK.no

 

Han sier samfunnet har vært veldig skjønnhetsorientert og at Lano tidligere har fjernet ei mor fra et bilde, fordi barnet var pent, men ikke mora.

 

– Funksjonshemmede barn er ikke alltid like billedskjønne, det må vi kunne si. Men nå er stilen mer glimt i øyet. Samtidig er det inn i tiden å vise sosialt ansvar. Lilleborg er en av Norges beste markedsførere, og jeg tror de er i stand til å snu dette til noe positivt.

 

-------------------------------------

 

– Selskapet vil nok heller prøve å gjøre dette til sin fordel, for å vise hvor flinke de er. Det er i tråd med trendene.

 

– Jeg tror ikke de tør å endre stemmetallet for å unngå at gutten vinner, sier Tjømoe.

 

Er NRK, er nok samme fyren fra BI

Lenke til kommentar

Oofh. At folk tar det hele alt for seriøst.. Jeg skal innrømme at jeg blir lettere irritert når jeg leser "ÅHÅHÅHÅ JEG ER MED 4CHAN Å RAIDER NÅ ASS DET ER DRITFETT!" på Facebook, men nå er ikke denne tråden dyttet i trynet på alle som kommer inn på diskusjon.no heller. Det er tåpelig å tro at 4chan "fortsatt" er en hemmelig gutteklubb hvor bare de tøffeste av de tøffe holder til. Gore er det ikke mye av, men om det dukker opp så er det ikke verre enn å ikke klikke seg inn på tråden. 

 

Når det kommer til "raids" der man stemmer fram noe er det somregel to grunner: 1 - Det er for det felles beste (Zach Anner, Lukeywes etc) eller 2 - For å ha det morsomt på andres bekostning. Disse kan gjerne smelte litt sammen. Det som er viktig å huske på er at om slik stemming skal fortsette så er det ikke mye vits i å sende mail til de som starter det og si ifra. Om man ser på Rickrolling så startet det med 4chan, men de gjorde ikke mye utav at det var de. De kommenterte ikke alle videoene med "OMG HAHA THIS IS FUN, 4CHAN RULES!!!!!", men de gjorde det hele i stillhet slik at det virket som noe helt normalt å gjøre. Når man først er anonym på nettet så bør man bruke det for alt det er verdt, om man har lyst til å få en jente til å angre på nakenbildene eller få en liten gutt på 8 kjempeglad, så gjør det i stillhet. Formålet blir det samme og er man anonym så trenger man ikke å lete etter en tilhørighet.

 

Er litt sånn som Batman!  :ph34r:

 

 

 

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Rule 1 & 2, newfags.

 

 

post-117620-1278265046,4367_thumb.jpg

 

 

 

Forresten, er det noen som kan fortelle meg hvorfor jeg plutselig har begynt å kode hver post i html istedet for BBcode, og evt. hvordan jeg kan forandre på det? :( All BBcode og emoticons er deaktivert..

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Forresten, er det noen som kan fortelle meg hvorfor jeg plutselig har begynt å kode hver post i html istedet for BBcode, og evt. hvordan jeg kan forandre på det? :( All BBcode og emoticons er deaktivert..

Logg av, slett alle cookies, logg inn på nytt.

 

EDIT: Eller egentlig, bare slett alle cookies. Uansett må du logge inn på nytt. :)

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

So guys, wtf happened right now?!

 

 

You have been banned from all boards for the following reason:

 

Spamming.

 

Your ban was filed on July 3rd, 2010, and expires on July 4th, 2010, which is 1 day from now.

 

 

 

Det har jo ingenting å si, siden det er 1 dags b&. Men, jeg spamma jo ikke? Har skrevet 1 innlegg på /b/ i hele dag faktisk.

 

Jeg tror jeg fikk instant-ban fordi jeg nevnte "the surgeon" i det jeg skrev. :thumbdown:

skjedde med meg for noen dager siden også :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...