Coa Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) En liten dump. Digger den øverste Endret 16. mai 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Aids = flertall av "hjelp, redning, hjelpemiddel" på engelsk. Aides = flertall av "assistent, medhjelper" på engelsk. AIDS (merk store bokstaver!) = sykdom som følger av virusen HIV. Sånn, er vi ferdig med denne diskusjonen nå da? Endret 15. mai 2010 av A-Jay Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 En kompis har denne(svart/hvitt) på russebuksa si. En veninne av meg så den og spurte "Er det et ratt?" Aaah, sweet innocence Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 En kompis har denne(svart/hvitt) på russebuksa si. En veninne av meg så den og spurte "Er det et ratt?" Aaah, sweet innocence Skjønte ikke helt den, kan du forklare? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Goatse.cx Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Ser no at eg kunne vært uten den forklaringen :/ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Faen for en detaljert beskrivelse da. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Veninna mi ble rimelig satt ut når hun så originalbildet og forklaringen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det var en av de første "meme", en prequel til rickrolling, selv om det ikke hadde noe med 4chan å gjøre. Ble en slags viral-greie, man sendte linken til folk på moroskyld også ble de satt ut av at en gammel gubbe flekker ut rasshølet sitt. Etterhvert oppdaget folk at mange hverdagsprodukter og forpakninger ligner på goatse-rassen også. Tilogmed screenshots fra Zelda der et symbol over døra på et tempel er et hull med en hånd på hver side. Og innpakning til barneleker som er formet som goatse-rassen, helt tilfeldig. Vi har også bilder fra fornøyelsesparker, f.eks. en Obelix-figur man kan gå inn bak på, som holder ei hånd på hver side av inngangshullet. Goatse-mannen ble etterhvert nettkjendis og det viste seg han har laget filmer der han dytter dildoer på en halvmeter i diameter opp i rompa. Endret 16. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Viss Pedo bear er statsministern av internett og rickrolling er nasjonal sangen, er Goatse nasjonalskatten på internett. Ja første gang man han er det jævlig, men etter 10 år nettet, blir det som et gammelt barndoms minne, og når man ser han igjen nå, er det, ahh good times, når internettet var nesten uskyldig. 1 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Holding on to the railings like that is a safety hazard. Bitch needed to fall. Endret 16. mai 2010 av Karlson Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hva er støtende med at ei kjerring trekker seg tilbake når hun skal strikkhoppe, og mister taket og "ramler" med strikken rundt beina? Endret 16. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Haha, var egentlig fordi jeg ikke selv så det i førsten. Får fjerne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 MINDBLOW! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 MINDBLOW! wat? Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 3.14, som er "Pi", ser ut som om der står skrevet "Pie" speilvendt. "Pi" blir uttalt som "Pie" på engelsk, som er pai. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Skjønner ikke hva som er så artig med slowpoke combos (Derfor jeg ikke skjønner hvorfor jeg gjør de selv :/ ) Endret 17. mai 2010 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 En kompis har denne(svart/hvitt) på russebuksa si. En veninne av meg så den og spurte "Er det et ratt?" Aaah, sweet innocence Mangler den beryktede ringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå