Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Meh. Sånt er morsomt til en hvis grad. Det blir å dra den altfor langt..

 

Sikta til russekortet

En her har dratt russekortet sitt litt. Bildet er tegningen av lommemannen, og teksten er "jeg har flere kort i lomma".

Den skal jeg så jævlig ha på mitt

 

Muhammed-spøk:

 

OT: post-106660-1272889973,9205_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meh. Sånt er morsomt til en hvis grad. Det blir å dra den altfor langt..

 

Sikta til russekortet

En her har dratt russekortet sitt litt. Bildet er tegningen av lommemannen, og teksten er "jeg har flere kort i lomma".

Haha, nesten som en kamerat sitt: Bilde av pedobear, og teksten "Jeg har flere russekort i bilen min"

Lenke til kommentar

Meh. Sånt er morsomt til en hvis grad. Det blir å dra den altfor langt..

 

Sikta til russekortet

En her har dratt russekortet sitt litt. Bildet er tegningen av lommemannen, og teksten er "jeg har flere kort i lomma".

Haha, nesten som en kamerat sitt: Bilde av pedobear, og teksten "Jeg har flere russekort i bilen min"

Jeg kan lett toppe den med russefrakken min fra 2008. Tegnet av skissen av lommemannen på en av lommene, klipte ut foret, og noterte ned "gratis godteri" under ^^

 

Overraskende mange som falt for den, med vilje som regel. Bare så synd at de var som regel kvinnelige medruss :-/

 

EDIT: I kontrast til små gutter på 12 mente jeg ^^

Endret av Mads-b
Lenke til kommentar

For noen som er vant til /b/ bør ikke det russekortet være i nærheten av grensen en gang.

Det er jo nettopp det, vil tro et mindretall av de som samler russekort har vært i nærheten av 4chan generelt.

Jeg tenkte mer på de overfølsomme sjelene i tråden her. Flertallet av de som samler russekort vil ikke skjønne spøken.

Lenke til kommentar

For noen som er vant til /b/ bør ikke det russekortet være i nærheten av grensen en gang.

Det er jo nettopp det, vil tro et mindretall av de som samler russekort har vært i nærheten av 4chan generelt.

Jeg tenkte mer på de overfølsomme sjelene i tråden her. Flertallet av de som samler russekort vil ikke skjønne spøken.

Den negervitsen? Hvem er det som ikke skjønner den?

 

Men nå går vel denne tråden litt vel ut av bane igjen?

Lenke til kommentar

Når otto kan si dette på TV så kan jeg erligtalt ikke se hvordan våre poster er over grensen:

Hva har TV med grensene på dette forumet å gjøre?

 

Folk tåler ingenting nå om dagen.

Nei, det er jeg enig i. Det var noe annet når du og jeg var unge... :innocent:

 

Når jeg ikke engang får ha ordet ASS i bio'en på Xbox live er det noe kraftig galt i verden.

Dakar liten...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Hehe… Du har ikke mye til overs for 4chan-brukere, eller hva, TWFA? :tease:

Joda, jeg synes dere er søte jeg. :love:

 

Jeg kan godt utdype mitt forhold til 4chan dersom dere har lyst, men dette skal vel være en billedtråd med kommentarer og jeg bryter reglene allerede. Kanskje noen vil lage en egen tråd for det et sted.

 

For ordens skyld: Når jeg modererer i denne tråden så er det utfra retningslinjene for forumet og reglene for denne kategorien. Ikke ut fra hva jeg selv måtte mene.

 

Kommentarene som av og til faller derimot er mine høyst private.

 

Så kan man gjerne synes at reglene er teite eller at undertegnede er det. Reglene kan vi endre på om brukere flest mener det (innenfor det mandat vi har fra våre eiere og norsk lov.) Å endre på meg tror jeg det er alt for sent for, men dere må gjerne prøve.

 

Uansett: Det er svært lite jeg ikke "tåler", og jeg slår gjerne et slag for ytringsfrihet der det er meningsfullt. Men forbeholder meg retten til å vurdere hvilke slag jeg personlig finner meningsfulle.

 

Noen likhet?

Hvis jeg noen gang får lyst på ny avatar... :D

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...